Aihe: Sinä päivänä kun symbaalini särkyi!
1 2
Bobana
07.09.2006 07:49:42
Itselläni on ridenä Konstantinopole ja A-custom, molemmat medium-thin osastoa ja viimeksi olen rikkonut symbaalin noin vuonna -94, ja olen vahvasti sitä mieltä että peltien kestävyys on lyöntitekniikasta kiinni eikä siitä mitä sen pellin päällä lukee.

No, tuo vaikuttaa asiaan niinkuin parilla muullakin tuntuu olevan että kyseiset ridet joita piiskaatte ovat Medium/Thin osastoa. Ne varmasti kestävätkin paremmin. Omaani jos hivautan niin se pomppii itekseen takasin peltilaukkuun. On sen verran jytkyä tekoa.
Omat crashini joita käytän ovat väliltä 18" - 20" joten ei tartte pieksätä rideä ison saundin saamiseksi.

Niin, eihän sillä olekkaan väliä että mitä pellin päällä lukee vaan se lyöntitekniikka ja niiden peltien huoltaminen sanelee käyttöiän ellei saundi väsy aiemmin. Mitä nyt Paisteella ei vanhemmissa pelleissä käykkään...
Sex, choppers and rock´n roll!!!
Speedy
11.09.2006 21:47:55

Kumma juttu, huomasin että se jännä sivu ääni kuuluu selvästi sillon kun on luurit päässä ja pellin ollessa suht samalla korkeudella kuin korvat... Eli on tod näk joku taajuus hässäkkä mikä korostuu..=I Enpä ole moiseen ennen törmännyt..
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Youni
11.09.2006 22:54:01
Kumma juttu, huomasin että se jännä sivu ääni kuuluu selvästi sillon kun on luurit päässä ja pellin ollessa suht samalla korkeudella kuin korvat... Eli on tod näk joku taajuus hässäkkä mikä korostuu..=I Enpä ole moiseen ennen törmännyt..

Mukava kuulla, ettei ollutkaan paskana. :D
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
welho
12.09.2006 09:12:19

nyt tuossa on semmonen särisevä "wäpäwäpä" ääni seassa.

Olen kanssa törmännyt chinojen kanssa samaan "wäpä"- ääneen. Jos sattuu olemaan sopivalla korkeudella korvaan nähden niin soundi wäbättää hauskasti:)

Joskus on jopa tarttunut äänittäessä narulle moinen sivuääni..
www.welhodrum.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)