Aihe: Ketä suomalaista laulajaa olisitte halunnut kompata?
1 2 3 4 57 8 9 10 11
lukkari
04.09.2006 13:10:59
Noi molemmat edellämainitut on kompattu...
oikeestaan melkein kaikki mitä olisin halunnut on kompattu, monet olisi voinut jäädä komppaamattakin...

Kevennyksenä sanotaan vaikka Salarakkaat ja Matti Nykänen!

Kylhän sitä Nykäsen kanssa vois vaikka viinaa...Se mitä tekis niitten salarakkaitten kanssa...no jääköön tässä sanomatta.
jon lord
04.09.2006 13:11:28
Perkules veit sanat suustani.On tullu aikoineen säestettyä monia varmaan kymmeniä "iskelmä ym tähtiä" paitsi Annikki Tähteä.Suurin osa on ollu mukavia tyyppejä.Onhan niitä jokunen mulkkukin joukossa.

Mutta LOIRI on kyllä TAITEILIJA.

Minäpä olen säestänyt Annikki Tähteäkin. Isoista nimistä puuttuu oikeastaan vain Paula ja Vesku. Muut ovat tainneet olla listalla. Veskun kanssa on kyllä pariin otteeseen tullut juteltua ja kehui silloin bändiä. Ahvenlahden kanssa juteltiin vähän pitempäänkin ja sanoin hänelle silloin että hän on suurimpia idoleitani.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Fuzzy Boner
04.09.2006 13:11:54
Noi molemmat edellämainitut on kompattu...
oikeestaan melkein kaikki mitä olisin halunnut on kompattu, monet olisi voinut jäädä komppaamattakin...

Kevennyksenä sanotaan vaikka Salarakkaat ja Matti Nykänen!

Jätkäl on kyl noi plussana. Mullakin oikeastaan kaikki perusmuut. Pitää mainita ehkä Martti Servo ja ehkä parhaana kuiteski Norbert Haugin säestäminen. Tosin se soitti kans pianoa mut komppasin sen sooloa.

Namedroppaus alkakoon kunnolla!
Midge T
mack the knife
04.09.2006 13:12:09
Kylhän sitä Nykäsen kanssa vois vaikka viinaa...Se mitä tekis niitten salarakkaitten kanssa...no jääköön tässä sanomatta.

Ei vois Nykäsen kanssa viinaa. Se on aika ihmeellinen kaveri kännissä. Huhhuh.
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
mack the knife
04.09.2006 13:12:34
Jätkäl on kyl noi plussana. Mullakin oikeastaan kaikki perusmuut. Pitää mainita ehkä Martti Servo ja ehkä parhaana kuiteski Norbert Haugin säestäminen. Tosin se soitti kans pianoa mut komppasin sen sooloa.

Namedroppaus alkakoon kunnolla!

No kun ei ole. :)
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
baron
04.09.2006 13:15:30

No kun ei ole. :)

Oon mä tota Lenni-Kalle Taipaletta säestänyt, mut en mä tiedä oliks se niin kivaa, ei se laulajana kovin häävi ole.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
lukkari
04.09.2006 13:21:27
Oon mä tota Lenni-Kalle Taipaletta säestänyt, mut en mä tiedä oliks se niin kivaa, ei se laulajana kovin häävi ole.

Aikoinaanhan huonot soittajat joutuivat laulamaan kun hyvät ei viittiny(älkää yleistäkö) nykyään on miltei kaikkien pakko laulaa mut ei tietenkään jonkun Lenni-Kallen...
BigPapa
04.09.2006 13:22:51 (muokattu 04.09.2006 13:23:13)

En oikeestaan ketään, kun oon ollut aina enemmin bändimiehiä.Ihan sattumalta olen kompannut Eemeliä, Erkki Liikasta ja Reijo Salmista, siis sitä imitaattoria.No on tullut kompattua myöskin Sugar Blue nimistä huuliharpisti-laulajaa, se oli jollain Rolling Stonesien levyllä.Nii ja Pepe Ahlqvistia.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
jon lord
04.09.2006 13:23:24 (muokattu 04.09.2006 13:25:43)

Hah haa Baron...johan jutun murjasit.
Edit: mun pianon soiton opettajani ( eräs kanttori täältäpäin) oli samaan aikaan opiskelemassa Esa-Pekka Salosen kanssa. Kertoi että olivat samassa solfa ryhmässä ja oli karmeaa kuulla kun Salonen solfasi. Se huusi äänet kuin varis ,mutta kaikki äänet oikein ja tarkasti.
baron
04.09.2006 13:25:49

Hah haa Baron...johan jutun murjasit.

Mut lasketaaks vaan laulajat: Oon mä kompannut Eero Koivistoista, Hasse Vallia, Pekka Pöyryä?
"Speaking about music is like dancing about architecture"
jon lord
04.09.2006 13:38:34
Ei stn...kuinka monta kirjoitusta meni ennenkuin päästiin asiaan eli asian viereen?
lukkari
04.09.2006 13:39:45
Ei stn...kuinka monta kirjoitusta meni ennenkuin päästiin asiaan eli asian viereen?

Jengi alkaa hidastua..
uruttaja
04.09.2006 13:51:44
Mut asiaan. Junnu Vainiota olisi ollut hieno säestää. Mieletön verbaalikko ollut jo ihan pikkupoikana.

Kompattu on ja usein.
Tankero
04.09.2006 14:01:16
Kompattu on ja usein.

Ja takaisin viereen. Aika nopsasti kävi.
Varmasti, vissiin.
sutikomppi
04.09.2006 14:27:52
Solistit on solisteja, sehän tiedetään.. mutta joukkoon on vuosien mittaan eksynyt myös muutama ihan oikea osaajakin. Kenen kanssa olette halunnut olla keikalla?

Itse voisin sanoa, jotta Laila Kinnunen, Pepe Willberg ja Seija Simola.

Mites te?

Ihan ilman muuta haluaisin kompata Keijo Minervaa.
Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla.
Ukko
04.09.2006 18:17:47

Pamela Andersonia !
jjussila
04.09.2006 18:20:18
Pamela Andersonia !

Ookko sekottanut komppaamisen ja pumppaamisen...?
... ja kyllä jämpti on näin!?..
Sertzo S
04.09.2006 19:14:46
Mut asiaan. Junnu Vainiota olisi ollut hieno säestää. Mieletön verbaalikko ollut jo ihan pikkupoikana.

Kompattu. Kirjoitan elämäkerassani kohtaamisesta myöhemmin. Upea ihminen oli hän.
Ukko
04.09.2006 20:33:16

En oikeestaan ketään, kun oon ollut aina enemmin bändimiehiä.Ihan sattumalta olen kompannut Eemeliä, Erkki Liikasta ja Reijo Salmista, siis sitä imitaattoria.No on tullut kompattua myöskin Sugar Blue nimistä huuliharpisti-laulajaa, se oli jollain Rolling Stonesien levyllä.Nii ja Pepe Ahlqvistia.

Luulin että soitat sooloskebaa 8p
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)