Aihe: Keskustelua Eminemistä
1 2
Bald Anus
02.09.2006 12:50:21

No niin, nyt kun tämä "räppipalsta" on tehnyt comebackin, niin aloitetaanpa uusi (asiallinen) keskustelu tästä valkoisesta herrasta. Ja jotta keskustelua syntyisi heti, niin: Lempialbuminne? Itse pidän The Eminem Show'sta ja Encoresta eniten.
"Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
Juugeli
02.09.2006 13:32:19
Marshall Mather LP on ehdottomasti paras levy. Nuo myöhemmät levyt on mulle jotenkin liian melodisia ja ärsyttää ne biisit, mihin on ympätty lapsia laulamaan, etenkin se aivan karmea My Dad's Gone Crazy.
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
gorgonoidi
02.09.2006 13:38:20 (muokattu 02.09.2006 13:38:39)

Eminenm on kyllä yksi parhaista ja tuo Marshall Mathers on hyvä levy. Ennen kuuntelin paljonkin ja omista vaikka kuinka monta levyä, mutta ei enää oikeen uppoo. Lapsena suuri suosikki. Se mies osaa kyllä asetella sanansa.
slipkorn
02.09.2006 15:31:04 (muokattu 02.09.2006 15:31:34)
Marshall Mathers LP:n kieroontunut ja musta huumori yhdistettynä loistaviin biiseihin ja riimeihin toimii uskomattoman hyvin. Pitäisi hankkia muitakin Eminemin levyjä.
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
In Goth We Trust!
The 666 Club #5
masterhat
02.09.2006 15:36:53
Without me ihan helv***n kova!!
Tehotyttö95
gorgonoidi
02.09.2006 16:09:06

Without me ihan helv***n kova!!

Stan on kyllä mun lemppari, mutta tuota biisiä en itse muistakkaan.
andex
02.09.2006 23:53:36
kyllä Marshall Mathers LP on kovin.
-ande-
Lord of the strings
03.09.2006 11:45:48
Joo tykkään Eminemistä. Jätkä on hyvin saanut tuollaiset iskevät poppikertosäkeet ja räpin toimimaan yhdessä. Kovia biisejä löytyy.

Mitäs mieltä olette muuten 8 Mile -leffasta? Me likes.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith"
Bald Anus
03.09.2006 12:46:51

Mitäs mieltä olette muuten 8 Mile -leffasta? Me likes.

Tykkään, katsoin ennen monia kertoja viikossa. Brittany Murphy oli (on) aika... ;)
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
carnation
03.09.2006 14:19:43
Enemmän ehkä tykkään jätkän asenteesta kuin varsinaisesti musiikista, vaikka täytyy myöntää että kyllähän Eminem on räppääjänäkin erittäin lahjakas hemmo, osoitus siitä että kyllä valkonaamakin osaa ;) Mulla on sellainen käsitys, että Eminem edustaa rapissa samaa asennetta kuin Marilyn Manson rockissa, eli kyllähän mediaa on käytetty oivaltavasti hyväksi musiikin markkinoinnissa, ilman että itse musiikki siitä kärsii. Helposti tällaisen kaman voi leimata ontoksi ilmiöksi ja kaupalliseksi skeidaksi, mutta kyllä minä havaitsen Eminemin ja yhtä lailla Marilyn Mansoninkin musassa ja lausunnoissa sitä asiaa ja tärkeitä pointteja amerikkalaisesta yhteiskunnasta ja asenteista. Usein se on rivien välissä, mutta Amerikassahan provosointi on aina helppoa, mutta myös taitolaji ettei kaikki mene kuuroille korville.
HaloOfFlies
03.09.2006 14:30:44

Kyllähän Eminem on aivan ehdottomasti kunkku. Suosikkilevyni on The Marshall Mathers LP. Siltä löytyvä Marshall Mathers on kyllä sen luokan biisi, että ei semmoiseen yksikään toinen räppäri pysty.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Juugeli
04.09.2006 06:36:05
Mitäs mieltä muuten ootte tosta MM LP:ltä löytyvästä Kim-kappaleesta? Joskus oli topiikkia täällä, missä kysyttiin raskaimpia ei-metallibiisejä, tämän voisi musta sinne vastata. Korni ja helvetin mautonhan se on, mutta taustat on kuitenkin niin toimivat, että kylmiä väreitä saa aikaan. Ja kertsimelodia tarttuu väkisinkin.
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
maelstorm
04.09.2006 08:44:57
Taitava herra. Aikamoinen rääsyistä rikkauksiin -tarina...
Siivet.
slipkorn
04.09.2006 09:34:38
Mitäs mieltä muuten ootte tosta MM LP:ltä löytyvästä Kim-kappaleesta? Joskus oli topiikkia täällä, missä kysyttiin raskaimpia ei-metallibiisejä, tämän voisi musta sinne vastata. Korni ja helvetin mautonhan se on, mutta taustat on kuitenkin niin toimivat, että kylmiä väreitä saa aikaan. Ja kertsimelodia tarttuu väkisinkin.

Pidän todella paljon. Yksi raskaimpia kuulemiani biisejä.
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
In Goth We Trust!
The 666 Club #5
Rattata
04.09.2006 10:21:02

Aivan törkeän hyvä biisi. YouTubessa taisi olla aika hyvä kotitekoinen video tuosta. Löytyi: http://www.youtube.com/watch?v=ovlYd9EGjrU
M.A.C.H.O. #11
Qsysi
04.09.2006 15:19:04
Tykkään myös, lähestulkoon ainut hiphop-artisti joka menee. Joskus tuli pakkokuunneltua kaverin autossa aina ja alkoihan siitä itsekkin pitämään. Ehkä yks tärkeimmistä jutuista on ettei musiikki kerro siitä miten kova motherf***er tyyppi on, niinkuin monella muulla.
Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika!
HaloOfFlies
07.09.2006 14:52:34 (muokattu 07.09.2006 14:53:24)

Stan on kyllä mun lemppari, mutta tuota biisiä en itse muistakkaan.

Siinä videossa Eminem teki ainakin Osama Bin Ladenista pilkkaa. Muutenkin tämän kaverin videot on aina olleet näkemisen arvoisia.

Niin ja Kim on kyllä aivan uskomattoman kova biisi. Vetää ihon kananlihalle joka kerta.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Bald Anus
07.09.2006 23:22:24

Siinä videossa Eminem teki ainakin Osama Bin Ladenista pilkkaa.

Without Me.
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
vantage
08.09.2006 09:45:59
Tuli joskus kauan sitten tutustuttua ja hommattua slim shady ja marshall matters (jonka voitin!). Vieläkin taitaa muistaa melko ulkoa nuo kiekot... Mutta näiden jälkeen mennyt aika tylsistyttävän kuulloiseksi hommaksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)