Aihe: Onko muita Mew:iin rakastuneita?
1
Rituaalimurha
10.11.2003 23:37:07

Löysin tän pändin viime kesänä Ruisrockista. Eka biisi minkä kuulin oli toi "Comforting sounds" ,palauttelin pantteja tuopeista siinä rantalavan anniskeluteltassa,enkä niin kiinnittänyt huomiota itse pändiin. Huomasin vaan päivän päätteeksi että Cs pyöri ripiitillä ajukopassa ja että mew oli tehnyt lähtemättömän vaikutuksen. Kerrassaan loisto pändi.
Vihreän tietty sävy...
halodrummer
10.11.2003 23:43:44
Sinä huomasit bändin ajoissa. Olin itsekin Ruisrockissa enkä ehtinyt nähdä yhtyettä koska se soitti päällekkäin jonkin bändin kanssa jonka halusin nähdä. Pari kuukautta sen jälkeen tutustuin bändiin ja nyt kaduttaa etten käynyt katsomassa keikkaa. No, ei voi mitään, ehkä vielä joskus... Comforting sounds jyrää!
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
Cathi777
11.11.2003 15:05:51

Sinä huomasit bändin ajoissa. Olin itsekin Ruisrockissa enkä ehtinyt nähdä yhtyettä koska se soitti päällekkäin jonkin bändin kanssa jonka halusin nähdä. Pari kuukautta sen jälkeen tutustuin bändiin ja nyt kaduttaa etten käynyt katsomassa keikkaa. No, ei voi mitään, ehkä vielä joskus... Comforting sounds jyrää!

Mew on aivan loistava bändi. Joskus viime keväänä siihen tutuistuin jotenkin puolivahingossa, kun se tuli esiin jossain Radiohead keskusteluissa. Otin asiasta selvää ja olin aivan ällikällä lyöty, kun kuulin musiikkia. Siis aivan mahtavaa... Uusin levy ehdottomasti omassa tämän vuoden levyjen top 3:ssa. Odotan malttamattomana sitä Tavastian keikkaa.
Veri on vettä sakeampaa
Rituaalimurha
11.11.2003 17:00:45

=) Hienoa,teitä siis oli!! Mew:in äänimaailma on kyllä jostain toisesta ulottuvuudesta, aivan mahtava. Comforting sounds saa meikäläisen vieläki hiljentymään totaalisesti (pyöriny kaksi päivää repeatilla) Täytyy käydä korjaamassa "Frengers" talteen mitä pikimmiten. Tietääks muuten kukaan et mistä tota levyä saa?
Vihreän tietty sävy...
HC-Audio
11.11.2003 17:21:39

mistä vaan sitä saa
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia"
nandu
12.11.2003 12:13:49
ja tässä vielä yks bändin missannut, jossain muualla olin silloin. nyt harmittaa aika jatkuvalla syötöllä että en menny kattomaan...ajattelin vaan että jaa toi on joku aivan huuhaa bändi. svidu että ärsyttää, tänään vois ton Frengersin käydä ostaan...
Get your self a nerd and start doing the mambojambo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)