Karlsson 31.08.2006 10:38:34 | |
---|
En saanut, onneksi :P Jumalauta, Abba on kova. Rytmiryhmältä lähtee, sano. "Mie kun teen jotain niin oon se ehdoton keskipiste jota pitää kattella. Sinä meet lavalle metästelemään narttuja taidoillas. Mikäs siinä, eri lähtökohta." -Ngli |
Planetist 31.08.2006 10:50:00 | |
---|
Omistan kolme vinyyliä: Rock - Levy Rock - Toinen levy Penis Surprise - Value-ep Voit hieroa sarvikuonolla minua kun nukun, eikä vituta. - Tempura |
hanuristi 31.08.2006 11:27:44 | |
---|
Oon vinyylifani.Ei noita silti oo kun 60 :( Naks Acid |
Abgrund 31.08.2006 11:28:30 | |
---|
Jumalauta, Abba on kova. Rytmiryhmältä lähtee, sano. Ite pidän enemmän Apachesta, kerro. Take a look at the guy, hangin´ flesh on the bone. |
Räbbänä 31.08.2006 16:12:18 | |
---|
Do diin, nyt sain kauan kaipaamani Tarotin Spell of Iron LP:n postissa. Voin sanoa että "nyt on todella hjuva fiilis". "Hattu pois päästä!" |
zeplin song 31.08.2006 16:52:54 | |
---|
eilen tuli postissa holen retard girl vinyyli sinkku. varmaan kukaan muu osaa arvoa sille antaa kuin minä,mutta kuitenkin.. vinyyleissä on sitä jotakin,ne ovat paremman kuuloisia kuin cd:t. I want every fucking girl
in the world to pick up
a guitar and start screaming. |
Epämuusikko 01.09.2006 02:31:36 | |
---|
Viimeaikaisia ostoksia: Hurriganes - Roadrunner - 20 € Bogart Co - Only Lonely ja Dance Station - 0,5 €/kpl (älkää kysykö) Big Bad Family - en muista mikä - 0,5 € Bat ja Ryyd - Ehtaa Tavaraa olisi irronnut eurolla, mutta siinä oli aimo läjä sormenjälkiä. Mikä on sinänsä aivan sama, sillä en omista vinyylisoitinta. I absolutely Weckl. Bustard #1 |
Tuomase 01.09.2006 12:10:50 | |
---|
Dire Straits - On Every Street/Romeo And Juliet 7" Dire Straits - Twisting By The Pool/Two Young Lovers/If I Had You 7" Dire Straits - The Bug/Twisting By The Pool 7" Dire Straits - Heavy Fuel/Planet Of New Orleans 7" Postikuluineen 16 puntaa eli n. kuusi euroa kappale. |
Gandhi 01.09.2006 14:33:18 | |
---|
Vinyyli on formaattien kuningas. Itse ostan lähes kaikki levyni juuri nimen omaan vinyylinä. Sijoitin nykyaikaiseen soittimeen, johon rasiat/neulat vaihtuvat helposti...ei tarvitse niiden kanssa kitistä. Nykyisen neulan voi vaihtaa käyttämällä työkaluna peräti niinkin monimutkaisia laitteita kuin sormia. "Juo sinä ittes kauniiks, niin minä juon itteni mukavaks" |
hulukko 02.09.2006 15:25:23 | |
---|
Itse löysin todella vanhan soittimen kotoani. Liitännät pitää vaihtaa, eivät sovi nykyaikaisiin kaiuttimiin. Mutta, levyt. Tietääkö kukaan, josko Savossa olisi yhtään vinyylilevyjä myyvää kauppaa isolla valikoimalla? |
ossip 02.09.2006 16:40:48 | |
---|
Itsellä vasta ihan muutama vinyyli, mutta onhan noi ihan kivoja. Kyllä ehdottomasti aion lisää ostaa. Life sucks and then you fuckin' die |
Tänään ostin hietsun kirpparilta ekan vinyylini, Anthraxin Penikufesinin. |
Nuvola 04.09.2006 16:06:20 | |
---|
Mistä löytäis halvalla vahvistimen jossa rca input |
Abgrund 04.09.2006 16:19:58 | |
---|
Take a look at the guy, hangin´ flesh on the bone. |
Ali 05.09.2006 11:56:52 | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
DJ Lattialuukkukoira 05.09.2006 12:18:48 | |
---|
Kyllä, musiikkiformaattien ehdoton kingi. Dynamiikka on jotain aivan uskomatonta, kyllähän siinä aina meinaa paskat housuun tulla kun tiputtaa sen neulan levylle ja ne ensimmäiset soinnut/biitit/mitkälie tulee ulos kaiuttimista. Ihan uskomaton fiilis. Kyllähän sitä jatsia kuunteloo. |
porcupine 05.09.2006 14:26:50 | |
---|
Äyh, muistan lukeneeni täältä jostain asiasta, mutta haulla en löydä just oikeeta keskustelua, joten kysyisin seuraavaa: Älpeesoittimeni on alkanut säröyttää ääntä jonkin verran. Mistä on kyse, onko neula uusittava (no on), vai kuulostaako tuo siltä että äänirasian päivityskin olisi paikallaan? Vai olisiko joissain säädöissä fiilattavaa? Levari on tauolla siihen saakka, kun saan tähän asiaan selvyyden. Snif. Kiitoksia jo etukäteen. Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta. |
Karlsson 05.09.2006 14:34:45 | |
---|
Äyh, muistan lukeneeni täältä jostain asiasta, mutta haulla en löydä just oikeeta keskustelua, joten kysyisin seuraavaa: Älpeesoittimeni on alkanut säröyttää ääntä jonkin verran. Mistä on kyse, onko neula uusittava (no on), vai kuulostaako tuo siltä että äänirasian päivityskin olisi paikallaan? Vai olisiko joissain säädöissä fiilattavaa? Levari on tauolla siihen saakka, kun saan tähän asiaan selvyyden. Snif. Kiitoksia jo etukäteen. Neula on liian kulunut. Riippuu tietysti levarin mallista, mutta samalla kun neulan vaihtaa, on hyvä tilaisuus päivittää rasia myös. Neulan ja rasian vaihdon jälkeen levysoitin on säädettävä uudelleen. "Mie kun teen jotain niin oon se ehdoton keskipiste jota pitää kattella. Sinä meet lavalle metästelemään narttuja taidoillas. Mikäs siinä, eri lähtökohta." -Ngli |
Listen 05.09.2006 15:58:32 | |
---|
Joskus kyselin itse vetohihnaa levariini jossa on 10" levylautanen. Täältä löytyi viimein ("O-rengas, koko 245 x 3, materiaali EPDM-kumi, joka on sopiva vetohihnaksi (ei siedä rasvoja eikä öljyjä)") : http://www.tiivistekeskus.fi/ Tosin tämä renksu on sitten liian paksu ja/tai liian jäykkä mun levysoittimeen. Eli etsintä jatkuu... joko hihnan tai toisen levarin, johon saisi tuon Ortofonin äänirasian lykättyä. |
Tyfon 25.09.2006 12:47:49 | |
---|
Aina kun tulee käytyä Tampereelle, niin pakkohan sieltä Swamp musicista on joku vinyyli mukaan ottaa, se on oikeestaan sen reissun kohokohta ;D Vittu jee |