Dunga 02.09.2006 11:18:10 | |
---|
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1228897 En yhtään ihmettele ainakaan tuota Mikan tapausta, hieman vajari tuntuu olevan. Teemme kilpailijoista tarkan selvityksen, jossa käymme läpi kaikki heidän tekemiset, menemiset ja tulemiset. Kysymme kilpailijoilta suoraan heidän menneisyydestään ja he tietävät, ettei kannata valehdella. Tällaiset asiat tulevat prosessin aikana ilmi, Räisänen selittää. Haiskahtaa skandaalinhakuisuudelta jos nämä on kuitenkin sitten valittu. Paskallakin on tekijänsä. |
MV 02.09.2006 14:45:27 | |
---|
Tuli muuten mieleen tässä, että voi olla ihan tarkoituksellisesti mika pistänyt homman ränttäliksi nyt kun on pudottamisäänestyksessäkin mukana...Jatkoa ootellessa. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
carnation 02.09.2006 15:09:05 | |
---|
Eilen katsoin ensimmäistä kertaa kokonaan BB-jakson. Aikas häröilyä. Ei paljon ärsyttävämpää känniääliötä voi olla kuin se apina. Juuri sen takia hänen on jäätävä taloon! Sattui eilen kyllä hyvä jakso. Saas nyt nähdä kuinka monen päivän ajan BB:llä on varaa juottaa noita urpoja humalaan ennen kuin jotain sattuu. Hyvä kun Tatu veti häröilevän Mikan ("pikkunilkki" :D) sivummalle ja sanoi jotain "jos tää jatkuu niin mulla on lupa vetää turpaan", hehe. Hyvää diplomatiaa kerrassaan. Mikan pisteet saattavat tuon eilisillan jälkeen tippua sen verran että äänestäjät tiputtavat hänet, mutta itse ainakin pitäisin sen pikkunilkin talossa ihan vain viihteen vuoksi, vaikkei tuollainen känniröytäminen ole samassa talossa asuville varmaan kovin miellyttävää seurattavaa. Kun en tuota 24/7-palvelua omista (enkä tule omistamaankaan), niin vähän vaikea kuitenkaan sanoa minkä verran noita tapahtumia ohjaillaan johonkin suuntaan tietynlaisen vaikutelman antamiseksi. Kun vajaan tunnin ohjelmaan puristetaan päivän tapahtumat, niin paljon jää leikkaushuoneen lattialle eikä koko totuus tule välttämättä esiin tuossa tunnin lähetyksessä. Aika monella on kuitenkin tuo 24/7 joten heiltä sen totuuden sitten kuulee jos televisiolähetykseen jotain vääristellään. |
blastoff 02.09.2006 15:47:14 | |
---|
Olen nyt pari jaksoa katsellut ja kyllä tähän varmaan tulee taas koukuttauduttua. Hieman liian samanoloista porukkaa tuntuisi olevan. Sellaisia mielenkiintoisia persoonia tuolta ei oikein meinaa löytyä. Olisi hauskaa jos taloon saataisiin vähän muitakin vähemmistöjen edustajia kuin vain yksi bi-seksuaali. Esim. joku manne, somali, jehovan todistaja, raivoraitis, kehitysvammainen, eläkeläinen tms. voisi tuoda hyvää lisäväriä ohjelmaan. |
Kampela77 02.09.2006 15:57:35 | |
---|
Olen nyt pari jaksoa katsellut ja kyllä tähän varmaan tulee taas koukuttauduttua. Hieman liian samanoloista porukkaa tuntuisi olevan. Sellaisia mielenkiintoisia persoonia tuolta ei oikein meinaa löytyä. Olisi hauskaa jos taloon saataisiin vähän muitakin vähemmistöjen edustajia kuin vain yksi bi-seksuaali. Esim. joku manne, somali, jehovan todistaja, raivoraitis, kehitysvammainen, eläkeläinen tms. voisi tuoda hyvää lisäväriä ohjelmaan. Somali, skini, homo, homofoobikko, tilukitaristi, blueskitaristi, tabulatuureista soittaja ja korvakuulolla plokkaaja. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Deep Shadow 02.09.2006 15:58:06 | |
---|
Olisi hauskaa jos taloon saataisiin vähän muitakin vähemmistöjen edustajia kuin vain yksi bi-seksuaali. Eiks niitä oo kaksi? Mutta tosiaan vähän liian samanlaista on porukka. "Mietin kumpi on yksinäisempää, olla mä vai noi tuolla sisällä..." |
blastoff 02.09.2006 16:29:09 | |
---|
Somali, skini, homo, homofoobikko, tilukitaristi, blueskitaristi, tabulatuureista soittaja ja korvakuulolla plokkaaja. Älä nyt sentään liioittele. Eihän tuota tilukitaristia kestäisi kukaan. |
nikomati 02.09.2006 17:40:43 | |
---|
kaki on tuttu salibandypiirien koomikkona turussa. mies on vihellellyt junnujen pelejä ym. muistan vain muutamia vuosia sitten ihmetelleeni pervertin näköistä kaveria, joka pitää kummallista meteliä katsomossa. koskaan ei voi olla liian gei. |
MV 02.09.2006 17:48:07 | |
---|
kaki on tuttu salibandypiirien koomikkona turussa. mies on vihellellyt junnujen pelejä ym. muistan vain muutamia vuosia sitten ihmetelleeni pervertin näköistä kaveria, joka pitää kummallista meteliä katsomossa. Heheh, yks jäbä täällä päin on kans puhunut, että on niitä tuomaroinut joskus. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Bonesaw 02.09.2006 18:53:41 (muokattu 02.09.2006 18:53:49) | |
---|
tabulatuureista soittaja ja korvakuulolla plokkaaja. Stratocaster_90 ja Jucciz. |
Anonyymi muusikko 03.09.2006 00:03:25 | |
---|
Ärsyttää se Tatu, vaikuttaa tosi ylimieliseltä tyypiltä ja koko ajan sanoo sitä yhtä kaveria pikkunilkiksi. Vähemmästäkin menis hermot pikkunilkkinä Voimmie lähtee |
Juugeli 03.09.2006 00:28:39 | |
---|
Ärsyttää se Tatu, vaikuttaa tosi ylimieliseltä tyypiltä ja koko ajan sanoo sitä yhtä kaveria pikkunilkiksi. Vähemmästäkin menis hermot pikkunilkkinä Muakin ihan pikkusen ärsyttää se Tatu, mutta ihan oikein sanoa sitä pikkunilkiksi. Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
MV 03.09.2006 02:19:00 | |
---|
Repesin muuten ihan spontaanisti taas tänään kun Hena pötkötti sängyllä perse paljaana...Rehti äijä, hoho. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Chrissie 03.09.2006 02:26:15 | |
---|
Muakin ihan pikkusen ärsyttää se Tatu, mutta ihan oikein sanoa sitä pikkunilkiksi. Niinpä. Pikkunilkki pihalle. Ei tuollaista menoa jaksa katsella edes huvin vuoksi. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
atimoc 03.09.2006 03:17:29 | |
---|
Suurin osa noista vaikuttaa täysiltä torspoilta. Silti repesin totaalisesti, kun keskustelivat siitä, mitä yhden tyypin tyttöystävä voi tehdä sillä aikaa kun tää on jumissa talossa. Artificialy aged to give the impression of a good, usedinstrument. -Thomann.de |
Dunga 03.09.2006 09:09:23 | |
---|
Lukeeko sillä Mikalla tosiaan "MONKEY" kyljessään :D Paskallakin on tekijänsä. |
Nieby 03.09.2006 11:26:36 | |
---|
Lukeeko sillä Mikalla tosiaan "MONKEY" kyljessään :D lukee.. mistäs se nimi muuten juontaisi? hmm.. vieläkään ei oo kukaa naikkosista uskaltautunut suihkuun ilman bikineitä.. säääh---- |
Dunga 03.09.2006 11:30:25 | |
---|
lukee.. mistäs se nimi muuten juontaisi? hmm.. vieläkään ei oo kukaa naikkosista uskaltautunut suihkuun ilman bikineitä.. säääh---- Huoh.... esim. Mikan käsittämättömän känniapinoinnin johdosta vaikka. Kyllä niitä tissejä muuallakin näkee. Paskallakin on tekijänsä. |
Alttoviulisti 03.09.2006 12:10:58 | |
---|
Mä en kyllä voi sietää koko ohjelmaa. Alkaa ärsyttää. |
Mä en kyllä voi sietää koko ohjelmaa. Alkaa ärsyttää. Siis tämä ohjelma vai nuo tyypit talossa? Itte pidän tästä ohjelmasta, koskapa on aivan loistavaa roskaa...:o) Asukeistakaan ei nyt kukaan pahemmin ärsytä, ei edes Kari. Kaks parasta tyyppiä talossa tällä hetkellä on edelleen nämä brunetit, eli Hanne ja Jenni. E:Ari on tulossa nyt pikkuhiljaa kaapista... |