rattrap 02.09.2006 23:18:00 | |
---|
turhaitsemurha kuuletko laulua ja säestystä kitaran mä akkunasi alla seison ja hoilotan on touhussani meininki epävireinen mut tää on oma lauluni ja sulle tein mä sen tämän biisin sulle äsken kirjoitin en tiennyt silloin että punkkasi jakaa toinenkin et ikkunaasi avaa vaikka mä kuinka mä veisaan mutta naapuri kuulee ja koiransa päälleni usuttaa ja kaiken huipuksi alkaa sataa mä nöyränä kotiin hiippailen ja haudon itsemurhaa tämän biisin sulle äsken kirjoitin en tiennyt silloin että punkkasi jakaa toinenkin tämä kaikki mulle katkerasti opettaa ettei miehen kannata naisiin lainkaan luottaa mä otan köyden ja teen sen päähän silmukan sen kattoparruun sidon ja muistokirjoituksen kirjoitan tämän biisin sulle äsken kirjoitin en tiennyt silloin että punkkasi jakaa toinenkin siis hyvästi ,siis hyvästi ,siis hyvästi ,siis hyvästi |
turhaitsemurha
siis hyvästi ,siis hyvästi ,siis hyvästi ,siis hyvästi Heh, aika rankkaa. Mutta hyvä, tykkäsin!! |
Väinämöinen 08.09.2006 11:37:11 | |
---|
mä otan köyden ja teen sen päähän silmukan sen kattoparruun sidon ja muistokirjoituksen kirjoitan I'll take the rope just like you.. Vähän tulee Sentencedin Noose mieleen, kuten nyt tietysti itsemurha-aiheesta ylipäänsä. Onnistunut pätkä, mielestäni. Kierolla tavallaan hauska. Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti. |
Betsy 30.09.2006 16:30:51 | |
---|
Mukavan katkera. Tälläisia biisejä lissää. Die with your boots on. |