epeli 11.11.2003 10:57:47 | |
---|
menin sitten ostamaan thomannilta legendaarisen harley bentonin (7-kielisen).. mitä jos siihen uudet mikit ostaisi niin parantuisko saundit? ajattelin ostaa sellaset dimarziot tai EMGt. kunpi onpi parenpi? Happy I am... .... not sad.... |
Juzzu 11.11.2003 11:18:22 | |
---|
mitä jos siihen uudet mikit ostaisi niin parantuisko saundit? Ne ehkä vähän muuttuisivat. Paranemisen arvioiminen on aika subjektiivista. Mun mielestä tuntuisi kyllä hassulta sijoittaa monta kertaa enemmän rahaa mikkeihin kuin kitaraan. Tietenkin, jos rahaa on, niin mikäs siinä. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
SURf 11.11.2003 11:24:45 | |
---|
Ne ehkä vähän muuttuisivat. Paranemisen arvioiminen on aika subjektiivista. Mun mielestä tuntuisi kyllä hassulta sijoittaa monta kertaa enemmän rahaa mikkeihin kuin kitaraan. Tietenkin, jos rahaa on, niin mikäs siinä. Kokeilemalla selviää mitä tapahtuu. Ainahan sitä voi mikkeihin sijoittaa, ne on helppo sitten siirtää uuteen kitaraan kun siltä alkaa tuntumaan ;) Get a haircut and get a real job. |
Pitäisi aina muistaa että kakkaa sisään->kakkaa ulos. "And that's the bottom line.." |
outo_O 11.11.2003 13:45:21 | |
---|
heheh, sä sanoit kakka.. B L A C K E N E D ! ! ! |
epeli 11.11.2003 21:23:03 | |
---|
Mun mielestä tuntuisi kyllä hassulta sijoittaa monta kertaa enemmän rahaa mikkeihin kuin kitaraan. "Kitara" maksoi 168€ ja mikki maksaa 95€ Happy I am... .... not sad.... |
Niskamies 11.11.2003 21:31:37 | |
---|
heheh, sä sanoit kakka.. hehheh, säki sanoit. Hanki presari ja ole tosimies! |