Keke Urlaub 17.08.2005 08:49:04 | |
---|
Zdenek Miler tosiaan joskus toisen maailmansodan jälkeen kehitti tuon piirroshahmonsa ja ainakin 90-luvulla niitä animaatioita tuli telkusta. Onkos tuota Krtekiä DVD:lle asti päässyt? Mistä moisen voisi löytää? Knowledge is a deadly friend when no one sets the rules /
The fate of all mankind I see is in the hands of fools. | |
aikavaikea 17.08.2005 08:56:10 (muokattu 17.08.2005 08:59:56) | |
---|
Naiset nauttikaa Miehet miettikää |
Nimismies 17.08.2005 09:00:20 | |
---|
Myyrä on ikiklassikko! Yksi ehdottomia lapsuuden lempihahmoja. Etenkin mieleen on jäänyt se yksi jakso, jossa maailmasta loppuu bensa ja sähkö ja mies, jonka luona myyrä asuu joutuu alkeellisen elämän pariin. Erityisesti mieleen on jäänyt hervoton kohtaus jossa mies juoksee kylvystä umpimunasillaan myyrän perään. Tsekkilässä ei olla niin konservatiiveja - ja kyllä nauratti. "Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth |
Keke Urlaub 17.08.2005 09:04:02 | |
---|
Erityisesti mieleen on jäänyt hervoton kohtaus jossa mies juoksee kylvystä umpimunasillaan myyrän perään. Tsekkilässä ei olla niin konservatiiveja - ja kyllä nauratti. Aivan, muistan revenneeni tuohon kohtaukseen aivan täysin! Kiitos, saatte molemmat vastanneet plussan ansioistanne :). Knowledge is a deadly friend when no one sets the rules /
The fate of all mankind I see is in the hands of fools. | |
Veikko 17.08.2005 09:57:07 (muokattu 17.08.2005 09:58:59) | |
---|
Zdenek Miler tosiaan joskus toisen maailmansodan jälkeen kehitti tuon piirroshahmonsa ja ainakin 90-luvulla niitä animaatioita tuli telkusta. Onkos tuota Krtekiä DVD:lle asti päässyt? Mistä moisen voisi löytää? Anttilasta niitä saa, taisi olla kuusi euroa kipale. Ei kalliita, mutta ihan parhaita. Ohoh, aikavaikea kertoikin jo. Huumori pois. Mennään pieneläinkrematorioon. |
Chrissie 17.08.2005 10:19:32 | |
---|
Tv:ssä en koskaan Myyrää nähnyt, mutta pienenä rakastin niitä kirjoja :) Varsinkin sitä, jossa Myyrä rakensi metsän johonkin asuntoon ja yritti asua siellä. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language |
eLead 17.08.2005 13:46:39 | |
---|
Mutsi sai jostain ilmeisesti vuodelta miekka ja kivi lähtöisin olevan kaitafilmin tästä myyrästä. Tarina oli aikamoista proletariaattipropagandaa, mutta kyllä sen kerran katsoi. Joku semmonen juttu, että se myyrä halus itselleen housut. En itse muista skidinä nähneeni näitä. Olen täällä, siis olen |
Lonnie 17.08.2005 13:58:01 | |
---|
Kyllä nuo perheen pienimmät on ahkerasti myyvvää katellu. Myyrä rulettaa. Hienoo musiikkiaki. Filosofia on aidoimmillaan kun imetään munaa jossain palmun alla Benny Hill ilme naamalla. -Jönssi.
Megaman #011 Walkin´-man
THV #22 |
Ze Kink 17.08.2005 22:32:25 | |
---|
Jes! Myyrä on ihan kunkku, meiltä löytyy niitä varmaan 4 kasettia. Paras oli se missä myyrä löysi purkan ja jäi kiinni puuhun yms. ja se kun myyrä löysi jonkun kemistisetin ja teki kaikkea jännää sillä. Meiltä löytyy myös käsinuket myyrästä, hiirestä ja jäniksestä. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Kapane 18.08.2005 17:19:44 (muokattu 18.08.2005 17:25:43) | |
---|
Myyrä on ykkönen. In Goth We Trust! The 666 Club #555 |
ozz3 18.08.2005 17:35:11 | |
---|
Ihan paras, vieläkin taitaa olla videolla noita juttuja... Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
dictatorsh*t 18.08.2005 17:37:02 | |
---|
Ihan hauskoja nuo ovat, joskus nassikkana katselin aina kun tuli. |
Kai tämä on tuo sama Myyrä, jota juuri mainostettiin. Tulee meinaan joka päivä MTV3 Plussalta 18.00 Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
Heartwood 02.09.2006 21:51:28 | |
---|
Tv:ssä en koskaan Myyrää nähnyt, mutta pienenä rakastin niitä kirjoja :) Varsinkin sitä, jossa Myyrä rakensi metsän johonkin asuntoon ja yritti asua siellä. Tuo oli aivan loistava kyllä! Ai että, pitäisikin varmaan ostella Anttilasta noita DVD:lle. Myyrää lämminhenkisempää ohjelmaa ei ihan heti nimittäin tule mieleen. Ja on se niin lutunenkin vielä. "Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind"
Romantikkoitkijät #42 |
mr_b 03.09.2006 03:45:40 | |
---|
Kaverilla on tsekeistä tuotu Myyrä -t-paita. Olen kateellinen. Myyrä on paras. The way that you weren't is what you'll become. |
Salaud 03.09.2006 04:38:21 | |
---|
Heh, mie olin tänään jossain baarissa minkä vessan oveen oli maalattu iso Krtek. En kyllä nyt enää muista mihnä se oli. - I feel like an astronaut in a submarine - |
Jani The Rock 03.09.2006 11:54:01 | |
---|
Myyrä, joo. Mulla oli kersana Myyrä-kirja. Siinä se sai auton ja matkusti kuuraketilla johonkin autiolle saarelle. Ja lukiossa oli samaan aikaan tyyppi, jonka Kupla-Volkkarin oveen oli maalattu Myyrän kuva. Se oli kyllä hieno. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
Jubi 03.09.2006 14:34:05 | |
---|
Anopilla seurailin aikanaan, kun pikkulapset katselivat Myyrä-jaksoa, jossa sairastuneelle ystävälle lähdettiin hakemaan lääkettä "tulppaanien ja tuulimyllyjen maasta". Lääke oli jokin yrtti, jota maistettuaan elefanttikin nousi lentoon. Siinä oli symboliikkaa kerrassaan ;) Innostus,
nuoruuden hermostollinen häiriötila,
joka paranee pienillä annoksilla katumusta
kokemuksen karttumisen seurauksena. |
Rotuvaari 03.09.2006 16:09:39 | |
---|
Sen alastoman miehen muistan itsekin. En ollut siihen mennessä elämänkaartani vielä alastonta miestä nähnyt ja se näky hämmästytti kummastutti pienehköä kulkijaa. Itse sarjahan on ajaton. Ei niitä juttuja lapsena kunnolla tajunnutkaan, mitä tuli teollistumiseen ja urbanisoitumiseen. Myyrä vaan jaksoi painaa ja hymyillä. Piirrostyyli ansaitsee kiitosta myös. Myyrässä saavutettiin heti tunnistettava jälki, joka nykyaikana on aika harvinaista. Jäätelöautolta sain joskus Myyrän seikkailuja vhs-muodossa, mutta annoin sen serkkutytölle. Vähän kaduttaa.. ehkä. Hard rock, Veksu hiljaa. |