Aihe: "Myynnin kasvu toi ravintoloihin ja hotelleihin työvoimapulan"
1 2 3 4
jon lord
01.09.2006 22:19:20
Jostain syystä teistä etelään päin asuvat heikit tekee sitä. Nämä tunturitriot saa kuitenkin jotain fyffeekin.

Joo olen kyllä kuullut että jotkut sitä tekeekin. Tietysti jos haluaa pitää esim. lomaa mutta mua kohtaan tuo ehdotus tuntui jopa "loukkaavalta" ja ammattitaitoa alentavalta. Jos on vaikka poikamies eikä perhettä elätettävänä niin miksei tuokin menis edellyttäen että tykkää lasketella.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
isojussi
01.09.2006 22:38:12
Viime talvena yks perkeleen sivutoimi truba - ei kaksinen minusta - hehkutti, kuinka hän tekee laskettelukeskuksiin viikon vedon muutamalla satkulla. Laskettelee päivät ja soittaa illat.

Kun kuulin sen keikan, teki mieli sanoo, että jos mä olisin kapankanpitäjä, laskuttaisin sulta soitosta huomattavasti enämpi. Mutta en raatsinu. Jo paskanpuhujakonsultti oli päätoimeltaan. Lauloi juomalauluja koululaisille. Idiootti.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
KoskPaavo
01.09.2006 22:41:22
Jostain syystä teistä etelään päin asuvat heikit tekee sitä. Nämä tunturitriot saa kuitenkin jotain fyffeekin.

Kai se on siinä kun niitä peruspäivärahaheikkejä on täällä enemmän ja paikkoja vähemmän kuin siellä ylempänä.Itelläni on jo onneksi semmoinen elämänvaihe että voi sanoa huonosta tarjouksesta että emmää..
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
lukkari
02.09.2006 10:38:29
Kai se on siinä kun niitä peruspäivärahaheikkejä on täällä enemmän ja paikkoja vähemmän kuin siellä ylempänä.Itelläni on jo onneksi semmoinen elämänvaihe että voi sanoa huonosta tarjouksesta että emmää..

Sama vika. Teen vain sen mikä huvittaa.
Tankero
02.09.2006 13:54:16
Muutama vuosi sitten eräs K.M tarjosi kahden viikon keikkaa jonnekin laskettelukeskukseen. Sanoi että ei siitä rahaa saa mutta asunnon ja ruoat ja ilmaisen hissilipun. Sanoin että mistäs mä taion rahat perheelle kun niidenkin pitäis elää? Joo mutta saathan sä viettää niinkun lomaa siellä. Vastasin että loma lomana ja työt työnä sorry vaan.

Pölökkybaari on siitä hyvä, että siellä saa liksan lisäksi myös hissiliput.
Varmasti, vissiin.
baron
02.09.2006 13:56:16

Mä taas teen jokaikisen keikan, jonka vain satun saamaan - kunhan on 5 km säteellä.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
lukkari
02.09.2006 14:47:22
Mä taas teen jokaikisen keikan, jonka vain satun saamaan - kunhan on 5 km säteellä.

Mä en tee koska ei huvita.
Ukko
02.09.2006 18:58:53

Joo mutta jos olet jotain sopinut eikä sitten huvittaiskaan niin siitä huolimatta teet :/
paice60
02.09.2006 19:02:04
Pölökkybaari on siitä hyvä, että siellä saa liksan lisäksi myös hissiliput.

Niinpä saa ja asunnot ja ruuatkin.
Miks´ mä oon täällä?
half
02.09.2006 19:05:39
En mä tiedä, mä vedän vaan. Jos ei huvita, niin vilkaise turakaisten aukinaisiin suihin ja pystyssä oleviin neniin. Jos se se näky ei ole riittävän huvittava, niin vedä vähän kepukkaa tai jotain muuta stimulanttia niin kyllä se siitä huvittamaan alkaa. Ai niin, saahan siitä sentään rahaakin.
lukkari
02.09.2006 20:03:55
Joo mutta jos olet jotain sopinut eikä sitten huvittaiskaan niin siitä huolimatta teet :/

Mä sovin vain sen mikä huvittaa.
paice60
02.09.2006 20:08:57
Mä sovin vain sen mikä huvittaa.

Eli sua ei huvita mikään.
Miks´ mä oon täällä?
lukkari
02.09.2006 20:10:53
Mitä perhanaa kaikki muusikot ja rumpalit täällä lauantai iltana tekee,menkää soittamaan.Mä en viitti.
uruttaja
02.09.2006 20:11:47
Mitä perhanaa kaikki muusikot ja rumpalit täällä lauantai iltana tekee,menkää soittamaan.Mä en viitti.

Ego vaatii uudistumista ja tuuletusta. Ei sitä julkisuuden painetta ihan joka viikonloppu kestä.
paice60
02.09.2006 20:12:44

Mulla on lomaa vielä. En määkään viitti. Juon tässä kaljaa ja häiriköin netissä, häh häh.
Miks´ mä oon täällä?
paice60
02.09.2006 20:13:11
Ego vaatii uudistumista ja tuuletusta. Ei sitä julkisuuden painetta ihan joka viikonloppu kestä.

Hyvin sanottu sieltä Patelasta.
Miks´ mä oon täällä?
uruttaja
02.09.2006 20:14:16
Mulla on lomaa vielä. En määkään viitti. Juon tässä kaljaa ja häiriköin netissä, häh häh.

Kuten myös minä henkilökohtaisesti. Valkovenäläistä tuhoan aidoista Neuvostoliitosta ostetuista tuotteista. Perkele. Mulla on ryssien kans edelleen se rajariita ja taitaa pysyäkkin.

Työvoimapulaa ei ole olemassakaan. On vaan paskoja firmoja.
paice60
02.09.2006 20:24:09
Kuten myös minä henkilökohtaisesti. Valkovenäläistä tuhoan aidoista Neuvostoliitosta ostetuista tuotteista. Perkele. Mulla on ryssien kans edelleen se rajariita ja taitaa pysyäkkin.

Työvoimapulaa ei ole olemassakaan. On vaan paskoja firmoja.

Oikea meininki, venäläisille ei saa jättää mitään. Käytät siis tyhjien pullojen taktiikkaa.
Miks´ mä oon täällä?
uruttaja
02.09.2006 20:58:47
Oikea meininki, venäläisille ei saa jättää mitään. Käytät siis tyhjien pullojen taktiikkaa.

Karjala takaisin, vaikka pullo kerrallaan-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)