Mikko A 06.11.2003 18:25:07 | |
---|
Et chinaa ole kokeillu? Olisi tarjolla mulle, mutta ei pääse kokeilemaan.. Ei ollu chinaa siellä. Oli vaan Wuhaneita ja niitä kyllä kokeilin =I "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
ltg 06.11.2003 18:45:59 | |
---|
Ei ollu chinaa siellä. Oli vaan Wuhaneita ja niitä kyllä kokeilin =I No, joskohan Soitinkulmasta löytyisi. Wuhanitkin oli liikkeestä loppu. paria olen läiskiny, ja ihan nasta soundi niissä. semmonen trashmainen. Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |
Paas 07.11.2003 12:11:59 | |
---|
Tänään kun olin musakaupassa ridea vaihtamassa, niin koklasin siinä samalla Byzanceja ja kyllä ne hyviä on, tekis jopa vähän mieli niitä crasheja. Olishan niitä mukava käydä hakemassa sellanen kassillinen :) Välillä tuo byzancen dry ride kummittelee unissani, se pintakin on niin näyttävän näköinen kun sitä ei ole viimeistelty sileällä sorvauksella vaan pinta on rosoinen. Takatukat kunniaan! |
Mikko A 07.11.2003 13:35:03 | |
---|
Olishan niitä mukava käydä hakemassa sellanen kassillinen :) Välillä tuo byzancen dry ride kummittelee unissani, se pintakin on niin näyttävän näköinen kun sitä ei ole viimeistelty sileällä sorvauksella vaan pinta on rosoinen. Tuota B. dry rideakin jokin aika sitten kokeilin ja se oli kyllä hyvä lätty kans. Tosin se pinta ei kyllä ole rosoinen vaan melkosen sileä... Se vaan näyttää semmoselta ruosteiselta. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Paas 09.11.2003 20:47:15 | |
---|
Tuota B. dry rideakin jokin aika sitten kokeilin ja se oli kyllä hyvä lätty kans. Tosin se pinta ei kyllä ole rosoinen vaan melkosen sileä... Se vaan näyttää semmoselta ruosteiselta. Puhutaankohan samasta pellistä? Eihän sen pitäis olla kovinkaan sileä, siinähän on syvempiä taontajälkiä kun niissä muissa. Takatukat kunniaan! |
Mikko A 09.11.2003 22:59:45 | |
---|
Puhutaankohan samasta pellistä? Eihän sen pitäis olla kovinkaan sileä, siinähän on syvempiä taontajälkiä kun niissä muissa. Joo mutta ei se ole ollenkaan särmikäs tai karkea, vaan sileä se pinta. Oot varmaan joskus hypistelly semmosia kiviä, jotka merivesi on hionu sileiksi. If you know what I mean... "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Paas 10.11.2003 20:00:04 | |
---|
Joo mutta ei se ole ollenkaan särmikäs tai karkea, vaan sileä se pinta. Oot varmaan joskus hypistelly semmosia kiviä, jotka merivesi on hionu sileiksi. If you know what I mean... Joo, kaipa me puhutaan samasta pellistä. Tuo "rosoinen" oli kyllä hieman väärä sana kuvaamaan sitä pintaa. Tarkemmin ajatellen se on kyllä sileä mutta ei kuitenkaan vakiomallin mukaan sorvattu. Takatukat kunniaan! |
Speedy 10.11.2003 22:22:00 | |
---|
Ittelleni tuli nyt Meinlin Byzancen 18"Medium Crash, ja 20" Medium ride.. Tulossa on vielä 20"Thin Ride.. ja ehkä 18" thin crash.. Noi mitkä nyt jo on, niin on kyllä aivan loistavat.. Sitten vielä jotkut haitsut myöhemmin, ehkä jotkut One Of Kindin 15" haitsut, mutta toistaseks Zildjianin 14" New Beatit saa ajaa sen viran, ja hyvin kyllä ajaakin.. Settiin vielä ehkä 18" tai 20" Wuhanin china, ja setti on täydellinen.. Yhdet rokki treenit soittelin noilla haitsuilla crashilla ja ridellä, niin tykkäsin kyllä saundista niin jotta..=) Suosittelen ehdottomasti Byzancea.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Mulla on Byzance 14" hi-hat. Erinomainen peli, ainoastaan avonaisessa äänessä voisi olla parannusta, mutta kiinni ja poljennassa on mukavan tiukka ääni. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Mr. Sly 12.11.2003 14:57:18 | |
---|
Itse omistan Meinl Byzance 18" thin crashin ja olen kyllä nauttinut. Ei mikään rockpelti, vaikka kyllä siitä kovaakin ääntä saa lähtemään. Moniulotteinen ja pehmeä soundi. Sopii erittäin hyvin esim jazz-miehille(ja miksei naisillekin). Tarkoituksena olisi ostaa vielä tuo aiemmikin mainittu Byzance dry ride. |