kid ego 02.09.2006 15:41:21 | |
---|
Steve Vaillahan on kokoelmalevy nimeltä The Seventh Song, jossa on kaikkien levyjen seiskaraidat (jostain syystä juuri ne rauhalliset biisit) ja bonus-kappaleita. Palomieheksi olet kyllä kelpo jantteri / Melkein kuin viidakon kissaeläin / Mutta sano mulle, helkkari / Pitäiskö ostaa isompi radio -Tempura Tapahtuipa kerran Miitissä (Saatavilla osat 1-3). |
jalmarus 02.09.2006 17:24:33 | |
---|
kiinnostais myös tietää et mitä kingi meinaa arrivalissa 18 is actually 9 hommalla. "There are lots of guitar players out there who play super fast and super well-but Theyre also super lame. Like Dream Theater"-A.Laiho |
Musta Arkipyhä 02.09.2006 17:42:55 | |
---|
kiinnostais myös tietää et mitä kingi meinaa arrivalissa 18 is actually 9 hommalla. Olisko sitä ,että 18 vuotias Miriam Natias on raskaana eli 18v. ja 9kk? Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
kiinnostais myös tietää et mitä kingi meinaa arrivalissa 18 is actually 9 hommalla. Itse olen aina tulkinnut tuon niin, että 9 kuukautta muuttuu 18 tuntiin. Raskaushan on levyllä aika äkkiä ohi. Varmaankin Kingi viittailee tällä myös Anton LaVey:n 'The Satanic Rituals' -kirjasen kappaleeseen The Unknown Known, jossa on eräänlainen tulkinta luvulle 9 ja sen kerronnaisille. E: typo "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Musta Arkipyhä 02.09.2006 18:51:16 | |
---|
Itse olen aina tulkinnut tuon niin, että 9 kuukautta muuttuu 18 tuntiin. Raskaushan on levyllä aika äkkiä ohi. Hyvä pointti.Vois olla noinkin.Muistelen kingin sanoneen jossain haastattelussa ,että oli nähnyt hautakiven jossa oli ollut tuo päivämäärä ja vuosiluku ja sai siitä idean Abigailin tarinaan.Tiedä sitten - varsinkin kun ollaan meikän muistin varassa :-) Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
kuollut_ukko 02.09.2006 20:47:38 | |
---|
kiinnostais myös tietää et mitä kingi meinaa arrivalissa 18 is actually 9 hommalla. Lainaus KD/Mercyful Fate FAQ:sta This one is quite simple. Miriam LaFey is 18 years old. She gets pregnant which is 9 months. So 18 = 9 means the 18 year old girl becomes 9 months pregnant. (Jonathan = 27) Nine is a satanic or magical number. if you take the table of 9, the results (whenever counted together) always give 9. 1 x 9 = 9 2 x 9 = 18 (1+8=9) 3 x 9 = 27 (2+7=9) and so on. See the picture? King uses this number alot in his lyrics. Whenever there are dates, ages or any kind of numbers mentioned, they always equal 9 or a multiplicity of that number.Lähde: http://covenworldwide.org/forum/viewtopic.php?t=3487 |
minimarshall 03.09.2006 16:06:25 | |
---|
Itse mietin tuota aivan samaa asiaa, mutta joku ehti sen ennen minua kysäistä! Mielenkiintoinen asia... |
KarWaeYe 04.09.2006 09:18:02 | |
---|
"ei seitsemän, vaan 777" :) Koskaan ei enää ihmiskäsi possunaarastani häpäise, ei orjuuta, ei tuki sian suurta suuta!" |
Planetist 04.09.2006 10:09:33 | |
---|
If man is 5 Then the devil is 6 Then God is 7 This monkeys gone to heaven Voit hieroa sarvikuonolla minua kun nukun, eikä vituta. - Tempura |
kirvesAxe 04.09.2006 12:54:30 | |
---|
Yks uskovaisempi kaveri joskus kertoi tämän "pedon luvun" johtuvan siitä, että luku 7 toistettuna merkitsee jumalallista täydellisyyttä tjsp. Ja 6 jää siitä surkeasti jälkeen. Eli periaatteessa joku Stryper yms olis voinu tehä biisin "777 the number of the god" tjsp ?D Trooper pelasti minut hiphopilta. |
Oan 04.09.2006 15:52:05 | |
---|
Yks uskovaisempi kaveri joskus kertoi tämän "pedon luvun" johtuvan siitä, että luku 7 toistettuna merkitsee jumalallista täydellisyyttä tjsp. Ja 6 jää siitä surkeasti jälkeen. Nojoo. Kymmenjärjestelmälle on rakennettu sellaiset n erilaista symbolista järjestelmää ja tulkintaa. Ei sitä varmaan enää pirukaan (jeh) tiedä mitä Ilmestyskirjan kirjaillut kaveri mielessään pyöritteli pedon lukua julistaessaan. Sama koskee Kingiä; taitaa olla herralla jo aika lailla alitajunnassa kaikki nuo ysin pyörittelyt, tuskin niillä mitään sen syvällisempää merkitystä on. Kunhan leikkii numeroilla. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
beissi man 04.09.2006 18:42:42 | |
---|
Danzigilla on biisi "777" |
balance 11.09.2006 14:59:31 | |
---|
kotiteollisuuella on myös paljon sanotuksia jokka liittyy jumalaan. muttei aina "jumala on jees" - meiningillä. ja niitten edellisenhän albumin nimi oli 7. ja niinku jokanen muuki albumin nimi liittyy uskonnollisiin juttuihin, eevan perintö, helvetistä itään yms. vaa en tiiä onko näillä sitte KT:lle sen suurempaa merkitystä vai onko nämä vaan sanasia niille. vaa täälläki se 7 kuitenki piilee. frakin balance |
nakedzen 11.09.2006 16:51:27 | |
---|
Nojoo. Kymmenjärjestelmälle on rakennettu sellaiset n erilaista symbolista järjestelmää ja tulkintaa. Ei sitä varmaan enää pirukaan (jeh) tiedä mitä Ilmestyskirjan kirjaillut kaveri mielessään pyöritteli pedon lukua julistaessaan. Sama koskee Kingiä; taitaa olla herralla jo aika lailla alitajunnassa kaikki nuo ysin pyörittelyt, tuskin niillä mitään sen syvällisempää merkitystä on. Kunhan leikkii numeroilla. Jep. Tuolla on ihan hauskaa luettavaa tuosta: http://en.wikipedia.org/wiki/666_%28number%29 |
Nonus 12.09.2006 21:20:39 | |
---|
7 on ongelmallinen luku. Luonnollinen luku on jaollinen: Kahdella, jos sen viimeinen numero on 0, 2, 4, 6 tai 8 Kolmella, jos sen numeroiden summa on jaollinen kolmella Neljällä, jos sen kahden viimeisen numeron muodostama luku on jaollinen neljällä Viidellä, jos sen viimeinen numero on 0 tai 5 Kuudella, jos se on jaollinen kahdella tai kolmella -----------??????????????????? Kahdeksalla, jos sen kolmen viimeisen numeron muodostama luku on jaollinen kahdeksalla Yhdeksällä, jos sen numeroiden summa on jaollinen yhdeksällä Kymmenellä, jos sen viimeinen numero on nolla Kuten huomaatte seitsemällä jaollista lukua ei ole tai sen määrittäminen on älyttömän ongelmallista. Tästä syystä se on kiinostanut kautta aikain ja koitettu määritellä. Tosin ei läheskään kuten nuo muut! Pitkän matikan teoriaa... |
kuollut_ukko 12.09.2006 22:56:46 | |
---|
7 on ongelmallinen luku. Luonnollinen luku on jaollinen: Kahdella, jos sen viimeinen numero on 0, 2, 4, 6 tai 8 Kolmella, jos sen numeroiden summa on jaollinen kolmella Neljällä, jos sen kahden viimeisen numeron muodostama luku on jaollinen neljällä Viidellä, jos sen viimeinen numero on 0 tai 5 Kuudella, jos se on jaollinen kahdella tai kolmella -----------??????????????????? Kahdeksalla, jos sen kolmen viimeisen numeron muodostama luku on jaollinen kahdeksalla Yhdeksällä, jos sen numeroiden summa on jaollinen yhdeksällä Kymmenellä, jos sen viimeinen numero on nolla Kuten huomaatte seitsemällä jaollista lukua ei ole tai sen määrittäminen on älyttömän ongelmallista. Tästä syystä se on kiinostanut kautta aikain ja koitettu määritellä. Tosin ei läheskään kuten nuo muut! Pitkän matikan teoriaa... Kyllähän seiskalle on olemassa joukko toimivia jaollisuustestejä, jotka ovat vielä simppeleitäkin. Seitsemällä jaollisia lukuja on tietty äärettömän monta ;-) |
Oan 12.09.2006 23:25:54 | |
---|
Kuudella, jos se on jaollinen kahdella tai kolmella Oliskohan kahdella JA kolmella... Mutta eipä luvussa seitsemän ole matemaattisesti juuri mitään muita kymmenjärjestelmän lukuja ihmeellisempää (etenkin kun puhdas matematiikka harvoin edes pelaa varsinaisesti luvuilla). Kyllä nämä jutut kumpuavat silkasta mystiikan tarpeesta. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
ten 13.09.2006 05:51:36 | |
---|
If man is 5 Then the devil is 6 Then God is 7 This monkeys gone to heaven Hyvä biisi! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Anttichrist 17.09.2006 16:13:02 | |
---|
Kylläpäs Seiska saa taas ilmaista mainosta :D |
kyuss 17.09.2006 19:49:03 | |
---|
Seitsemäs seitsemättä, seitsemää yli seitsemän |