Aihe: Ibanez Edge Pro
1
kärsä
10.11.2003 14:21:06

Onkos porukalla noita Ibanezin RG -versioita joissa uusi Edge pro talla? ..kiinnostais vaan tietää millainen peli on verrattuna vanhaan hyvään Lo-Pro-Edgeen jolla osa RG:istä oli ennen varustettu. Nopeasti liikkeessä vilkaistuani ainakin aika matala näytti tuo uusi olevan.. testikokemuksia..veikkaanpa ettei mitään ihmeellistä kerrottavaa..ei ole tiellä, eikä jumita mihin sattuu kulmaan vaan toimii varmaan mainiosti..säätäminen varmaan kuten ennenkin?
Life is a bummer baby.
Velli
10.11.2003 14:45:54
Boge
10.11.2003 17:06:52
Joo, samaa heinää ku lo-pro edgekin, ainoa merkittävä uudistus on vieläkin matalampi profiili, muita minun mielestä turhia ominaisuuksia on lisätty, kuten kielin laittaminen ns. palloineen päivineen.
Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.
kimurantti1
10.11.2003 22:45:53
Tuo pallon säilyttäminen ei ole pelkästään turha uudistus, vaan todella negatiivinen uudistus. Kun kieli katkeaa (ainakin minulla) se katkeaa lähes poikkeuksetta tallan vierestä, kun Lo Pro Edgeen voi vain rullata lisää kieltä, ja saada skitan kuntoon muutamassa minuutissa, niin nyt tarvitseekin vaihtaa kokonaan uusi kieli...ei hyvä.
Niskamies
11.11.2003 06:55:09
Tuo pallon säilyttäminen ei ole pelkästään turha uudistus, vaan todella negatiivinen uudistus. Kun kieli katkeaa (ainakin minulla) se katkeaa lähes poikkeuksetta tallan vierestä, kun Lo Pro Edgeen voi vain rullata lisää kieltä, ja saada skitan kuntoon muutamassa minuutissa, niin nyt tarvitseekin vaihtaa kokonaan uusi kieli...ei hyvä.

onko sinne sitten pakko laittaa se pallo? eikö sitä voi käyttää niinku ennenkin että rullaa vaan kieltä sisään?
Hanki presari ja ole tosimies!
pimp
11.11.2003 13:54:28
On. katsopa tarkasti tuo linkin takaa löytyvä sivu, myös ylöspäin http://www.ibanezrules.com/namm/2003/trems.htm#REVIEW

katsoin : This design features the ability to load a string through the underside with the ball still attached, or string normally as there is still the string lock in the saddle.

Eli toimii kuin vanhakin malli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)