Aihe: Sabian Metal X ride
1
Arpakuutio
01.09.2006 22:41:21

Ajattelin vaa kysellä että mitä mieltä ootte kyseisetä pellistä? Itse kylläkin tykkäsin ja ajattelin hankkia tuon aika pian. Voisitteko suositella samantyylisiä peltejä jos löytyisikin parempi..
Rölölölölölö.. :D
markkuliini
02.09.2006 02:27:22 (muokattu 02.09.2006 10:40:29)

Joku vähän kevyempi valurauta-alasin voisi olla vähän saman tyylinen. Jos vielä reiällisen löytää niin sen saa telineeseen.
www.vasamayhtye.com
rumpali-isti
02.09.2006 10:38:56
Oon joskus musaliikkeessä testaillu. Suosittelisin jotain pikkusen kevyempää ridea, nimittäin MUN MIELESTÄ tolla soittaa kyllä hevit ja deathmetallit sun muut, mut eipä paljon muuta. AA sarjan rock ride olisi ehkä hiukan parempi vaihtoehto. ja taas MUN MIELIPIDE.
Jyrkkä EI tuplille!
Arpakuutio
06.09.2006 12:25:37

kiitos vaan mielipiteistä.. Menen sitten ostamaan kyseisen pellin tänään!
Rölölölölölö.. :D
Bacchus
06.09.2006 16:31:51
kiitos vaan mielipiteistä.. Menen sitten ostamaan kyseisen pellin tänään!

Varmasti sopii metalliin kuin nenä poskelle, joten osta pois. Kovin monikäyttöinen pelti ei kuitenkaan ole kyseessä, että jos vähänkään monipuolisemmin tulee musaa väännettyä, niin kannattaa katsella jotain muuta ridea. Jos taas pääasiassa vetelet raskaampaa rockia ja metallia, niin Metal X-ride on erittäin pätevä peli siihen hommaan.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)