Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 58 9 10 11 12105 106 107 108 109
Alpha
01.09.2006 12:46:09 (muokattu 01.09.2006 12:47:50)
Tämä on Big Brother. Rikotte sääntöjä, lopettakaa välittömästi!

Kuinkahan monta kertaa tuo kuulutus on jo tullut...:o)

Niin ja istuminen ja makoileminen on kielletty, kunnes BB toisin sanoo...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
MV
01.09.2006 12:51:06
Häätöäänestyksessä mukana oleva Mika oli eilisillan pahin mokailija, mutta Big Brotherilla oli miehelle jo toinen positiivinen yllätys. Mies sai pitsan ja ison pullon kylmää kolajuomaa, vain ja ainoastaan itselleen.

Mika oli jo aiemmin saanut erityisluvan makoiluun ja istumiseen, kun taas muut asukkaat joutuivat rangaistuksen myötä olemaan jalkojensa päällä.

Muut asukkaat eivät olleet järin innoissaan nähdessään Mikan, lämpimän pitsan ja kylmän kolan yhdistelmän.

- Mäkin alan riehua ensi kerralla, Kaarlo totesi Pitsan nähdessään.

- Mitä v****a, mikä toi on? Mirka huusi terassilta tullessaan.

- Siis ei ole todellista, Mirka jatkoi kiivaana.

- Säännöt on sellaiset, että näihin ei saa koskea kukaan muu kuin minä, Mika heitti ilmoille viestin.

Mika asetteli pitsan ja juoman pöydälle ja istuutui sen äärelle. Mies valitteli, ettei hänellä ollut oikeasti edes nälkä. Mirka jatkoi ivailua.

- Pikkunilkki sai pitsan.

Hohoh, mahtavaa.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Veikko
01.09.2006 12:52:55
Hohoh, mahtavaa.

Joku vois hivenen pyörättää tota Mikaa.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Juugeli
01.09.2006 12:54:01
Hohoh, mahtavaa.

Mitä helvettiä? Ihan muille asukeille vittuillakseenko se veli noita palkintoja heittelee?
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
Alpha
01.09.2006 12:58:49 (muokattu 01.09.2006 13:01:43)
Mitä helvettiä? Ihan muille asukeille vittuillakseenko se veli noita palkintoja heittelee?

Jeps...ja Mika ottaa lepolassessa aurinkoa muille virnuillen.

Nää brunetit muijat vaikuttaa aikas "asialliselta" porukalta. Sari kämmäs ja istuu...

E:Hoho. Rikotte sääntöjä...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Veikko
01.09.2006 13:04:12
E:Hoho. Rikotte sääntöjä...

Tuleekohan noista kaikista penaltia?
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
carnation
01.09.2006 13:25:17
Hohoh, mahtavaa.

:DD

Ohjelma vasta alussa ja nyt jo kunnon rangaistukset päällä yms. Hillitöntä.
Dunga
01.09.2006 13:34:30
Ohjelmasta vois tehdä spinoffin nimeltä ChaosBrother. Sinne joutuisivat kaikki pudonneet, sääntöjä ei olisi ja ruokana pelkkää pizzaa sekä viinaa. Olisivat varmasti kuin kotonaan.
Paskallakin on tekijänsä.
gasser
01.09.2006 21:32:58
Kyllä mä tykkään bb:sta. Viime vuonna en nähny tätä, mutta nyt näkyy. Melkoista röytäjäismeininkiä, just hyvä. Antasvat niille kisailijoille vielä lääkkeitä ja huimausaineita viinan lisäksi, niin aijaijai...
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
MV
01.09.2006 23:02:58
Johan oli jakso taas, hehe...Niin ja nyt kai voisi sanoa myös, että pitäkää se pikkunilkki talossa myös:)
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Juugeli
01.09.2006 23:52:26
Olipahan taas. Heidi innostui puhumaan, mikä ei sinänsä kovin mielenkiintoista ollut. Mika oli täysi apina ja muutenkin kokoajan hirveä meteli päällä, kaikki huutaa yhteen ääneen ja mistään ei saa selvää. Ja mitä hemmettiä se Mirakin alkoi siinä mesoamaan, kun piti omaan sänkyyn mennä nukkumaan?

Mutta tulipahan jännättyä sitä domino-junaa. Minäkin täällä kotona ihan spontaanisti heitin kädet ilmaan kun viimeinen palikka kaatui.
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
NHR
02.09.2006 00:11:07

Ja mitä hemmettiä se Mirakin alkoi siinä mesoamaan, kun piti omaan sänkyyn mennä nukkumaan?

Kai se ois halunnu siltä apinalta taas vähän intiimihierontaa, eiks ne ainaki kerran aikasemmin jo sillai peiton suojissa vähä toisiaan hinkanneet? Siltä se ainakin vähän näytti...

Tuli muuten tosi ärsyttävä piirre tosta jätkästä nyt esille: ei osaa kännissä lopettaa hevosenleikkejään ajoissa, eikä mikään näytä menevän perille mitä sille sillon sanotaan. Ihme jos ei jatkossa mene ihan oikeesti lyömiseks, jos sama linja jatkuu.

Mutta tulipahan jännättyä sitä domino-junaa.

Yllättävän jännä oli kyllä senkin etenemistä seurata, joo.
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
Kimmo72
02.09.2006 00:11:41
Näyttä siltä, että kovimmst kritisoijat ovat juuri niitä, joilla ei ole 24/7 palvelua.
Tuosta subukkateeveen lähetyksestä ei todellakaan saa sitä oikeaa kuvaa henkilöistä.
Mutta näin..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
NHR
02.09.2006 01:17:08

Tuosta subukkateeveen lähetyksestä ei todellakaan saa sitä oikeaa kuvaa henkilöistä.

Ei varmaan saakaan, mut riittää se silti mulle. Äsken tosin tuli lueskeltua tuolta subtv:n sivulta noita uutisia:

Lähes kaikki asukkaat liittyivät pöydän ääreen istumaan ja popsimaan herkkuja, paitsi nukkumassa ollut Henri sekä rangaistustaan edelleen kärsivä Mika, joka meni itseänsä viihdyttääkseen harjaamaan muiden asukkien selkiä pihaharavalla.

Näähän on jumaliste ihan THV-kamaa! :D
Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla...
DaKiller
02.09.2006 08:48:45

Tuli muuten tosi ärsyttävä piirre tosta jätkästä nyt esille: ei osaa kännissä lopettaa hevosenleikkejään ajoissa, eikä mikään näytä menevän perille mitä sille sillon sanotaan. Ihme jos ei jatkossa mene ihan oikeesti lyömiseks, jos sama linja jatkuu.

Eli pitäkää se talossa niin saadaan turpalätinät ;)

Kyllähän tätä on tullut seurattua subilta ja aamuisin sitten kiroaa, kun puol kuuden aikoihin kello herättää, että kerpeles ei pitäisi valvoa joka yö näin myöhään. En kyllä maksaisi penniäkään ylimääräistä tuon toljailun seuraamisesta ja tässä tunnissa mikä subilta näkyy on aivan riittävästi tyydyttämään sisäisen tirkistelijän tarpeeni.
Jkob
02.09.2006 09:23:12
Ihme porukkaa, toinen yrittää selittää että on helvetin vaarallista hypätä paljuun, missä on porukkaa kuin Motörheadin konsertissa ja pikku-nilkki selittää vaan et "Nii, mut näiks sen mun voltin". Voe perkele.

Jollain tavalla viime vuotinen oli parempi, tota toimintaa näkee hienommin toteutettuna Eläkeläisten dvd:llä
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
Milkop
02.09.2006 09:27:09 (muokattu 02.09.2006 09:29:52)

Big Brothel on tällä hetkellä ehkä käsittämättömintä paskaa, mitä tv syytää. Kiitän jokapäivä nukkumaan mennessäni pakanajumaliani, että telkassani ei näy SubTV. Tai tosin jos näkyisikin, niin en minä tätä tuubaa siltikään katsoisi. Ihmiskunta mädättää mielensä tämmöisellä saastalla. Nimim. Armageddonia odotellessa...

PS. Olen tosikko.
FatSam
02.09.2006 10:07:09

Eilen katsoin ensimmäistä kertaa kokonaan BB-jakson. Aikas häröilyä. Ei paljon ärsyttävämpää känniääliötä voi olla kuin se apina. Juuri sen takia hänen on jäätävä taloon!

Onko tuonne muuten valittu sellaisia ihmisiä, jotka kaipaavat kovin fyysistä kosketusta vai onko tuo Talo sekoittanut noiden kuupat? Ei se nyt Suomessa ainakaan ole normaalia, että ihan jatkuvasti ollaan toisessa jotenkin kiinni, sylikkäin, hierotaan toisia... Saamarin oudon näköistä ja vähän ärsyttävääkin. Ei nuo nyt kyllä muutenkaan terveitä ole nuo kilpailijat.

Vannoin joskus ensimmäisellä kaudella, etten koskaan katso tällaista kuraa, mutta kyllähän tätä nyt silloin tällöin voisi kyylätäkin. Toivottavasti Isoveli pitää ne viinoissansa.
Jausa.
nikomati
02.09.2006 11:12:38 (muokattu 02.09.2006 11:13:28)

Big Brothel on tällä hetkellä ehkä viihdyttävintä paskaa, mitä tv syytää.
koskaan ei voi olla liian gei.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)