mydarkstar 07.11.2003 10:32:09 | |
---|
|
aikavaikea 07.11.2003 10:36:19 | |
---|
No voihan paska. Ei muuta tähän nyt. There's no such thing as paranoia, it's always twice as bad as you fear. |
Kostello 07.11.2003 10:57:47 | |
---|
Itelle ne pari ekaa + sci-fi lullabies oli tärkeimmät, joten ei niin kovasti harmita tää uutinen. Toivottavasti jatkavat musiikin tekoa jossain muodossa, ainakin Bret Anderson ja Richard Oakes, loistavia kappaleita tekivät, vaikka eivät aivain Anderson/Butler biisien tasolle mun mielestä noussutkaan. |
Pluto 07.11.2003 16:36:07 | |
---|
Perkele! Kun ensimmäistä kertaa kuulin Animal Nitraten joskus vuonna miekka ja kypärä, olin myyty. Helvetin hyviä kappaleita ovat tehneet vuosien varrella, ja Ilosaari -02 oli ehkäpä yksi parhaista näkemistäni keikoista. Perkele! Hey silly, I got a fork. |
HaloOfFlies 07.11.2003 19:02:17 | |
---|
Suedesta tuli mieleeni, että katselin toissa kesänä bändin Ilosaaren keikkaa netin välityksellä. Se tuli suorana. Lopettivat siinä soittamansa biisin, ja ajattelin että seuraavaksi tulee Trash. Ja mitä tapahtuikaan? Bändi alkoi soittaa Trashia!! Olin aivan äimänä... "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Pluto 07.11.2003 20:07:00 | |
---|
Suedesta tuli mieleeni, että katselin toissa kesänä bändin Ilosaaren keikkaa netin välityksellä. Se tuli suorana. Lopettivat siinä soittamansa biisin, ja ajattelin että seuraavaksi tulee Trash. Ja mitä tapahtuikaan? Bändi alkoi soittaa Trashia!! Olin aivan äimänä... Se oli todella upea keikka. Lämpimän, kesäisen lauantai-illan kruunasi aivan mahtava Saturday Night. Vai olikohan silloin perjantai? Joka tapauksessa, jäi hyvä fiilis tuosta keikasta. Suedea tulee ikävä. Hey silly, I got a fork. |
Kign of Tarttila 08.11.2003 19:04:14 | |
---|
Oikein sattuu kun en tajunnut mennä tuonne ilosaareen. Jotenkin kai kuvitteli että tulee ne vielä uudestaankin... Ke le. |
Härski 08.11.2003 19:18:48 | |
---|
Suede lopettaa. Eikä muuten harmita yhtään. |
halodrummer 09.11.2003 16:55:09 | |
---|
Ottaa itseäkin aivoon etten lähtenyt viime vuonna Ilosaareen, kaikki ovat kehuneet keikkaa. No, täytynee tyytyä levyltä kuuntelemiseen... "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
pikkupeikko 09.11.2003 18:32:01 | |
---|
Se Ilosaaren keikka oli kyllä aivan mieletön. Tulee aina haikea olo kun sitä miettii, oli se hienoimpia keikkoja millä olen ollut. Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa. |
doolittle 10.11.2003 14:46:29 | |
---|
Ikävää on, mutta eikös nuo jätä vähän takaoven auki sellaiselle rahastus reunionille? Jos sen tekevät niin ainakin ottasivat sen alkuperäisen kitaristin messiin. (Butler?) Suede on aina ollut mulle sellainen porukka jota ikuisesti pähkäilen miksi siitä dikkaan. Punaviinihuurussa metropoliksen värivaloissa vailla elämän suuntaa sen kyllä sitten ymmärtää. |
Pluto 10.11.2003 18:35:26 | |
---|
Se Ilosaaren keikka oli kyllä aivan mieletön. Tulee aina haikea olo kun sitä miettii, oli se hienoimpia keikkoja millä olen ollut. Niin, tuskinpa kukaan joka tuon keikan on todistanut on toista mieltä. Hey silly, I got a fork. |
No siitähän on pitkään ollut huhuja, että Anderson ja Butler palaisivat yhteen. Butler on vastannut aiheesta kysyttäessä, että "seuraava levy McAlmontin kanssa", joten eivät huhut ilmeisesti täysin vailla pohjaa ole. Alkuperäinen, ainut ja oikea Suedehan kaatui juuri Butlerin ja Andersonin välisiin riitoihin. Eikä Butler kuulemma muutenkaan ole kovin helppo tapaus, tiet erkanivat McAlmontinkin kanssa jo kertaalleen. Butlerista vielä sen verran, että saatanan nerokas kitaristi ja musiikintekijä, josta kaikkien tiluliluteinien olisi hyvä ottaa mallia. |