Mohla 05.09.2005 14:38:53 | |
---|
Kaveri on hankkimassa Pro-toolssia, mutta kaipailisi myös mahdollisuutta käyttä vst-plugareita. Eli minkälaisia kokemuksia näistä uusimmista vst-wrappereista PT:n kanssa on? Aiemmin ne on muistaakseni olleet vähän rajoittuneita, eikä kaikki plugarit ole syystä tai toisesta suostuneet toimimaan. Onko tilanteeseen tullut parannusta uudemmissa versioissa? Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
musa 05.09.2005 17:33:54 | |
---|
Uudemmista VST-konverttereista ei ole tietoa, mutta ohjelma, joka mulla on ja jonka nimeä en nyt muista, on toiminut vähän niin ja näin. Usein ikkunoidet koot ovat aivan vääriä ja kaikkiin säätönappuloihin tai valikoihin ei pääse käsiksi. Lisäksi koko Pro Tools saattaa yhtäkkiä kaatua ilman minkäänlaista virheilmoitusta. |
Mohla 05.09.2005 17:49:23 | |
---|
Uudemmista VST-konverttereista ei ole tietoa, mutta ohjelma, joka mulla on ja jonka nimeä en nyt muista, on toiminut vähän niin ja näin. Usein ikkunoidet koot ovat aivan vääriä ja kaikkiin säätönappuloihin tai valikoihin ei pääse käsiksi. Lisäksi koko Pro Tools saattaa yhtäkkiä kaatua ilman minkäänlaista virheilmoitusta. Juu, tämäntyyppisiä oireita ovat muutkin valittaneet. Silläpä ajattelinkin kysyä nimenomaan noista uudemmista. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Mohla 07.09.2005 14:43:02 | |
---|
Nostan vielä kerran ylös, jos jollakulla sattuisi olemaan tietoa asiasta. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
mhelin 07.09.2005 18:03:58 | |
---|
|
sami_sumea 31.08.2006 22:52:57 | |
---|
Kokemusta ei itselläni ole, mutta uskoisin että Fxpansion ei tee tuotetta joka ei toimi: http://www.fxpansion.com/product-rtasadapter-main.php Kaivellaas vanha threadi ylös täältä... Onks joku päässyt rääkkäämään tota versio kakkosta tosta adapterista? Toimiiko vehje perusplugareilla (Blockfishit yms) PC/HD2-ympäristössä? Toimivuudella meinaan sitä, että ton uskaltaa oikeasti pukata projektiin kiinni ilman että projekti lakkaa latautumasta tai kaatuu muuten vaan vartin välein :) ... "Vaikka olis miljoonan markan kaiku ja sinne syötetään paskaa, tuloksena on vain kaiutettua paskaa". (c) Tipi Tuovinen, 2002. |
davel 01.09.2006 21:45:29 (muokattu 01.09.2006 22:17:14) | |
---|
yhteys pätkii... :( to live forever or die trying to... |
hups. to live forever or die trying to... |
davel 01.09.2006 22:16:42 | |
---|
Minä menin ja ostin tuon VST2RTAS:n kakkosversion jonkun aikaa sitten. Tuli painettua tilausnappulaa ihan silmät kiinni, mutta ei ole valittamista. Ei ole kertaakaan kaatunut. Mutta mulla onkin vaan PT 7le ja lähinnä käytän omistamiani muutamaa softasynaa tuon läpi. Joku vois lahjottaa mulle rahaa, niin kipasen kaupasta pari korillista vst-plugareita kattavampia testejä varten... ;) to live forever or die trying to... |
Mohla 04.09.2006 11:59:16 | |
---|
Minä menin ja ostin tuon VST2RTAS:n kakkosversion jonkun aikaa sitten. Tuli painettua tilausnappulaa ihan silmät kiinni, mutta ei ole valittamista. Ei ole kertaakaan kaatunut. Mutta mulla onkin vaan PT 7le ja lähinnä käytän omistamiani muutamaa softasynaa tuon läpi. Joku vois lahjottaa mulle rahaa, niin kipasen kaupasta pari korillista vst-plugareita kattavampia testejä varten... ;) Ei niihin rahaa välttämättä tarvitse. Tuossa ensimmäisessä kirjoituksessa on läjä ilmaisia plugareita (linkkien kanssa) joista varmaan suurinta osaa olisi tarkoitus PT:n läpi kokeilla: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=7&t=76726 Jos pystyt testailemaan noita, niin arvostaisimme sitä kovasti. Samalla tutustut hyviin uusiin vst-syntikoihin ja -efekteihin! ;) Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
sami_sumea 04.09.2006 16:50:00 (muokattu 04.09.2006 16:51:11) | |
---|
Minä menin ja ostin tuon VST2RTAS:n kakkosversion jonkun aikaa sitten. Argh. Faan okso, eihän toi kakkosversio toimi ku Tools 7:n kanssa (mulla on 6.9.3). Uaah. Kai se sit tarttis päivittää. Löytyykö seiskasta jotain niin kivaa et kannattais pistää koko kone sileeksi? ... "Vaikka olis miljoonan markan kaiku ja sinne syötetään paskaa, tuloksena on vain kaiutettua paskaa". (c) Tipi Tuovinen, 2002. |
davel 04.09.2006 20:56:48 | |
---|
Ei niihin rahaa välttämättä tarvitse. Tuossa ensimmäisessä kirjoituksessa on läjä ilmaisia plugareita (linkkien kanssa) joista varmaan suurinta osaa olisi tarkoitus PT:n läpi kokeilla: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=7&t=76726 Jos pystyt testailemaan noita, niin arvostaisimme sitä kovasti. Samalla tutustut hyviin uusiin vst-syntikoihin ja -efekteihin! ;) Joo, täytyy ottaa joitain testiin. Laitan raporttia tulemaan jossain vaiheessa. to live forever or die trying to... |
davel 04.09.2006 21:07:45 | |
---|
Tuo buzzcomp vaikutti niin mielenkiintoiselta, että piti ottaa saman tien testiin. Wrapperi huoli tuon komeasti mukaan listalle ja Protoolsillakaan ei ollut valittamista. Käytössä ei ainakaan nopealla testillä aiheuttanut ongelmia, vaikkakin näytti olevan jonkin verran perso cpu-ajalle... :) Testailen lisää paremmalla ajalla. to live forever or die trying to... |
Pikkujättiläinen 05.09.2006 15:12:24 | |
---|
Argh. Faan okso, eihän toi kakkosversio toimi ku Tools 7:n kanssa (mulla on 6.9.3). No video. Mulla on 6.4., ja ehdin jo tilata ton ja paketti on varmaan jo Suomessa.. Interfacena digi001, joten toolsia ei tosta enää päivitellä. Olis pitänyt ottaa paremmin selvää, tosin ykkösverion voi näköjään ladata tuolta fxpansionin sivuilta jos rekisteröisi tuon kakkosen. Kaipa se toimii. Äpylöö. |