BigPapa 01.09.2006 11:24:38 | |
---|
Isle Of Capri Johnny Allenin staililla. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
humppahanuristi 01.09.2006 11:26:14 | |
---|
Mulla on ikkunaprinsessan parina Isabell ja Paratiisin kanssa mänee vaikka Myrskyn jälkeen Jaa...
No eräässä orkesterissa taisi olla juuri noin, että Paratiisi - Glendora (ikkunaprinsessa) ja sitten toisessa setissä Pieni polku - Virta vie, virta tuo (tms. Rainer Frimanin julkituoma). Sitä sitten yritin kerran vähän oikaista, että jos vaikka glendora ja pieni polku keskenään pariksi sekä paratiisi ja virta... Olisi edes vähän sinnepäin keskenään ja alkuperäistyylisenä. Semmoisena humppafoksinahan nuo kyllä kaikki oli soitettu. Mutta siis Paratiisi ja Myrskyn jälkeen. Ei ne minun mielestä nyt ihan samaan rytmikategoriaan ainakaan alkuperäisversioina nuokaan mene. Eipä silti, silloin kun noita vielä soitettiin, niin meillä oli Paratiisi - Tähdet tähdet. Tempoltaan vähän eri luokkaa keskenään mutta selvää perusbeattia molemmat.
Mualiman paras... |
KoskPaavo 01.09.2006 11:27:29 | |
---|
Meillä on parina Paratiisi/Tähdet, tähdet Tuo onkin hyvä valinta.Voihan sen Glendoran samalla tikutuksella vetää kuin Paratiisinkin, ei ainakaan 15 vuoteen kukaan oo tullu sanomaan että "väärä komppi" Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
humppahanuristi 01.09.2006 11:29:02 | |
---|
Tuo onkin hyvä valinta.Voihan sen Glendoran samalla tikutuksella vetää kuin Paratiisinkin, ei ainakaan 15 vuoteen kukaan oo tullu sanomaan että "väärä komppi" Niin no onpa sitä tullut kokeiltua kerran ja ihan hyvin se siihen istuu. Mualiman paras... |
baron 01.09.2006 11:41:55 | |
---|
Tuo onkin hyvä valinta.Voihan sen Glendoran samalla tikutuksella vetää kuin Paratiisinkin, ei ainakaan 15 vuoteen kukaan oo tullu sanomaan että "väärä komppi" No kun mä oon tottunut vetämään sen Glendoran Brita Koivusversiona kolmimuunteisena. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Vaihtelun vuoksi vedämme välillä Paratiisin pariksi Paha vaanii. |
poppamies 01.09.2006 14:43:51 | |
---|
Jaa...
No eräässä orkesterissa taisi olla juuri noin, että Paratiisi ... Yks asiasta toiseen niin kuulin tänään Bo Kaspersin versio Paratiisista. Oikein hyvä ja tuore ote. G-strings are for strippers |
isojussi 01.09.2006 15:22:13 | |
---|
No kun mä oon tottunut vetämään sen Glendoran Brita Koivusversiona kolmimuunteisena. Ootko kuullu originaalin. Mulla kans tökkii biittiprinsessa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
baron 01.09.2006 15:27:48 | |
---|
Ootko kuullu originaalin. Mulla kans tökkii biittiprinsessa. Kenen mahtaa olla originaali? Oon mä joitain jenkkiversioita siitä kuullut. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
isojussi 01.09.2006 15:30:03 | |
---|
Kenen mahtaa olla originaali? Oon mä joitain jenkkiversioita siitä kuullut. Mulla on semmonen ajatus, että se Perry Comon olis, mutta voin aivan hyvin olla väärässäkin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
KoskPaavo 01.09.2006 15:32:29 | |
---|
Mulla on semmonen ajatus, että se Perry Comon olis, mutta voin aivan hyvin olla väärässäkin. Saatat olla oikeassakin Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
half 01.09.2006 15:32:56 | |
---|
Kenen mahtaa olla originaali? Oon mä joitain jenkkiversioita siitä kuullut. Downliners |
baron 01.09.2006 15:33:54 | |
---|
Mulla on semmonen ajatus, että se Perry Comon olis, mutta voin aivan hyvin olla väärässäkin. Oli pakko googlettaa: Perry Como 1956 eli olit oikeassa. Brita levytti sitten sen 1957 eli näitä mä oon kuunnellut. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
isojussi 01.09.2006 15:37:27 | |
---|
Downliners Vasta 60-luvun puolivälissä about. Kyllä se on Barska niin, että mitä tietoo ei meiltä köydy, sitä ei kristitty ihminen tarvitse. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
KoskPaavo 01.09.2006 15:39:59 | |
---|
Oli pakko googlettaa: Perry Como 1956 eli olit oikeassa. Brita levytti sitten sen 1957 eli näitä mä oon kuunnellut. Muistan tuota itsekin kuunnelleeni, vaikka eihän iskelmiä tuolloin radiosta paljon tullutkaan. Ollankohan samaa ikäpolvea, siis kypsiä hedelmiä? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
baron 01.09.2006 15:41:29 | |
---|
Muistan tuota itsekin kuunnelleeni, vaikka eihän iskelmiä tuolloin radiosta paljon tullutkaan. Ollankohan samaa ikäpolvea, siis kypsiä hedelmiä? Lauantain toivotuissa tuli 2 tai 3 piisiä. Niillä sitten viikko elettiin. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
isojussi 01.09.2006 15:44:32 (muokattu 01.09.2006 15:53:30) | |
---|
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
lukkari 01.09.2006 15:55:57 | |
---|
Vasta 60-luvun puolivälissä about. Kyllä se on Barska niin, että mitä tietoo ei meiltä köydy, sitä ei kristitty ihminen tarvitse. Kyllä oottekin persana ristittyja.. |
Ukko 01.09.2006 16:26:08 | |
---|
Kyllä oottekin persana ristittyja.. Siksi olenkin eronnut kirkosta jo kolmattakymmentä vuotta sitten :/ |
KoskPaavo 01.09.2006 17:36:19 | |
---|
Siksi olenkin eronnut kirkosta jo kolmattakymmentä vuotta sitten :/ Katotus uhkaa pakanoita, Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |