Aihe: Hyvä multiefekti?
1
Jormaz
10.11.2003 21:56:01
Mihinkäs hintaan niitä Rocktronin Intellifexejä on liikkunut käytettynä?
Back to the 80's
vrajala
10.11.2003 22:01:09
Jos tilaisin Thomannilta multiefektin niin oisko tollanen Behringer DSP2024P virtualizer pro hyvä tai sitten jos osaisitte suositella jotain muuta n.250e maksavaa värkkiä niin ois ihan kiva. Laite tulisi ihan kotisoittoon.

En tiedä tosta, mutta mulla on itelläni tuo Korgin AX1500G ja olen ollut siihen kohtuullisen tyytyväinen (paitsi WAHiin, mikä on hirveä). Maksaa Thomannilla 244 ekua.

Toi Behringer DSP2024P virtualizer pro näyttäisi olevan räkkivehje, joten sen ohjaaminen vaatii midipedaalin tai hyvät hermot. Siinä ei näyttänyt olevan vahvistin/kaappimallinnuksia eikä säröjä (tai niitä ei ainakaan mainostettu). Kannattaa miettiä mitä vehkeeltä haluaa.
Juu, varmast näi, mää kysyi?
kimurantti1
10.11.2003 22:42:30
Yhdyn kyllä tuohon edelliseen, minulla myös Korgin Toneworks AX1500G ja olen enemmän kuin tyytyväinen.
Ja kyllä siitä wahistakin saa todella hyvän kuuloisen kun jaksaa vain säätää sen soundin kanssa.

Vahvistin mallinnukset siinä eivät kyllä ole aivan samaa luokkaa kuin PODissa, mutta multiefektiähän sinä haetkin, etkä vahvistinsimulaattoria...vai?
Borgback
11.11.2003 10:31:04
Mihinkäs hintaan niitä Rocktronin Intellifexejä on liikkunut käytettynä?

Joo, käytetty Intellifex on erittäin kannattava ostos. Hinnaltaan tosin saattaa mennä hieman budjetin yli, arvioisin että semmoisen n.350 euron paikkeilla liikkuvat.
JuSu
11.11.2003 21:38:47
Tuohon hintaluokkaan pari katsastamisen arvoista laitetta voisivat olla (vähän tarpeista riippuen) Behringer V-Amp Pro ja Boss GX-700.

Behringer lienee hinta/laatusuhteeltaan oiva peli, mutta se onkin jo enemmänkin mallintava etuaste efekteillä. Tätä ei ilmeisesti haettu?

Itselläni on tällä hetkellä vielä käytössä Boss GX-700. Ihan pätevä perusefekti, ja tuosta löytyy säröjäkin sekä muutama mallinnus , joten se toimii halutessa myös etuasteena. Itse oon käyttänyt tuosta vain efektejä. Laitteen etuna on looppi, jolloin halutut efektit (esim. kompura, säröt) saa asetettua ennen vahvistimen etusta, ja esim. kaiut omalle paikalleen etusen jälkeen. Olen varmaankin tuosta jossain vaiheessa luopumassa tap tempo -ominaisuuksien vajavaisuuksien takia, joten jos kiinnostaa niin yhteyksiä.

JuSu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)