Aihe: mitä haluaisin julkaistavan dvd:nä
1 2 3 4 5
bedlam
29.08.2006 10:44:00

Hei me pamputetaan!

Jesh! Kaikki löytyy kyllä vhs-nauhalta, mutta dvdnä olisi jättekiva.
http://www.mikseri.net/kiasma
Jani The Rock
29.08.2006 10:47:15

60-lukunen kauhuelokuva The Reptile sais tulla DVD:lle ja vähän äkkiä. Tai en mä tiedä vaikka olis jo tullutkin mutta ei sitä ainakaan Suomessa oo näkynyt.
The road never ends for me, kid.
zuppermuhle
29.08.2006 12:01:10
Ja tämä. Tosin niitä jaksoja ei taida hirveästi olla, mutta tulisipa kompakti ja toivottavasti halpakin boksi sitten.

6 jaksoa tehtiin.
M.A.C.H.O #18 "AI LAID!"
JohnJ
29.08.2006 14:45:25
Hei me pamputetaan!

On tulossa, vihdoinkin.
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=6096
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
-Aleksi-
29.08.2006 15:32:59 (muokattu 29.08.2006 15:35:43)
E: ei mitään
Deep Shadow
29.08.2006 18:02:50
Ylen maanantai-iltojen Kotikatsomo-leffoista voisi tehdä messevän paketin. Ostaisin.
"Mietin kumpi on yksinäisempää, olla mä vai noi tuolla sisällä..."
Zelana
29.08.2006 19:40:27
Ylen maanantai-iltojen Kotikatsomo-leffoista voisi tehdä messevän paketin. Ostaisin.

Sieltä löytyis kyllä paljon hyvää. Kelpais tuollainen paketti myös mulle. Myös Alfred J. Kwak olis kova. Ja Myyrä tietenkin.
"tai sit vaan kaks rumaa akkaa änkyräkännissä laulamassa manowaria ja kuvittelemassa olevansa äärettömän hevi, mutta hei.. FIILIS ON TÄRKEIN JA MINÄ RAKASTAN VAUVVAA! " -Seraphim
aikavaikea
29.08.2006 19:45:03
Ja Myyrä tietenkin.

Onks teil' lippui myyrä? http://www.discshop.fi/shop/search_ … tel&cont=start&x=6&y=10
Found a strange fascination with a liquid fixation, alcohol can thrill me now. It's getting late in the game to show any pride or shame, I just burn a little brighter now, burn a little brighter now, yeah. - Derek W. Dick
anttipi
31.08.2006 00:38:08 (muokattu 31.08.2006 00:44:37)

samoin loistava Tabu Tv-sarja antaa odottaa itseään.

Ja tätä huutavaa vääryyttä olen minäkin päivitellyt jo useamman vuoden ajan. :(

Olen kuullut parikin "teoriaa" (lue: huhua), joilla Tabun julkaisemattomuutta on selitetty. Ensimmäisen mukaan kyse olisi jostain ohjelmassa käytettyyn musiikkiin liittyvästä tekijänoikeusjutusta, toisen mukaan joku näyttelijöistä olisi tappanut itsensä eikä perikunta anna lupaa julkaisuun.

En osaa lainkaan sanoa noiden huhujen todenperäisyydestä, mutta sen uskon, että mikäli julkaisulle ei olisi jonkinlaisia esteitä (mitä ne sitten ovatkin), Tabu olisi jo julkaistu. Nimet Petelius, Vierikko, Sveholm, Heiskanen jne. varmasti takaisivat DVD:n julkaisijalle vähintään ns. omat pois ja varmasti vähän enemmänkin.

Sarjan tuotantoa muuten kustannettiin kuulemma osin yhteiskunnan varoilla, mikä osaltaan selittää sarjan korkean laadun (käsikirjoitus, lavasteet jne.) sekä sen huvittavan faktan, että lopputekstit ilmoittavat tuotantotiimiin kuuluneen jopa 50 (!) ihmistä. Kyse ei siis ollut myöhemmin yleistyneestä halvalla tuotetusta liukuhihnaviihteestä, johon Peteliuskin on "syyllistynyt".

Ilmeisesti täytyy vain tyytyä katselemaan VHS:ltä siirrettyjä kökkölaatuisia Tabuja DVD:ltä. Höh.

E: Olen harkinnut kysäiseväni asiasta joltain Maikkarin DVD-tuotannosta vastaavalta taholta, koska käsittääkseni Maikkari omistaa oikeudet (?).
- Kukas te sitten olette? - Kennelmiehiä.
Raimo Luksusjahti
31.08.2006 11:18:54
Edelleenkin Mike Leigh´s naked suomiteksteillä tietenki.
myös ekat kolme john waters leffaa suomalaasittain kiitos!
sanokaa mitä sanotte, mutta tankki se on!
Firon
31.08.2006 18:54:52
Toini & Heikki Haaman Show
- olisivat saaneet sisältää tämän jo Julmahuvi boksiin, vaikka Mennen Tullen tilalle
Andy Richter Controls the Universe
- Conanin entisen sidekickin virkistävällä tavalla erilainen sitcom, joka lopetettiin aika nopeasti jostain älyttömästä syystä
Juugeli
31.08.2006 19:00:21
- olisivat saaneet sisältää tämän jo Julmahuvi boksiin, vaikka Mennen Tullen tilalle

Totta. Pari pätkää olen youtubesta nähnyt ja niillekin olen nauranut enemmän kuin kaikille neljälle Mennen tullen-jaksolle yhteensä.

Esim. tälle on naurettu:
http://www.youtube.com/watch?v=uapAoD36s80
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
Deep Shadow
31.08.2006 20:40:54 (muokattu 31.08.2006 20:48:10)
Totta. Pari pätkää olen youtubesta nähnyt ja niillekin olen nauranut enemmän kuin kaikille neljälle Mennen tullen-jaksolle yhteensä.

Esim. tälle on naurettu:
http://www.youtube.com/watch?v=uapAoD36s80

Nauroin myös :)

e: Nuo biljardipätkät on myös varsin hupaisia
"Mietin kumpi on yksinäisempää, olla mä vai noi tuolla sisällä..."
TKT
31.08.2006 21:01:30
Odotan sitä päivää, kun kaikki TV-chatit julkaistaan DVD-kokoelmana. Extroissa vaikka sensuroimattomia kohtauksia...

Hoho! Päivän naurut. +
Use My Third Arm
anttipi
31.08.2006 21:11:34 (muokattu 31.08.2006 21:12:21)

Edelleenkin Mike Leigh´s naked suomiteksteillä tietenki.

On kyllä loistava leffa, ja jos enklanti taipuu niin enkkusubeilla vielä nautittavampi - verbaalitykitys kun on niin olennainen osa kyseistä leffaa, että käännöksen myötä katoaa väkisinkin jotain (ilman tekstejä taas cockneymongerruksesta ei välillä meinaa saada selvää piruerkkikään) . Mutta ihmettelen kyllä minäkin kovasti, ettei suomijulkaisua ole vieläkään saatu.
- Kukas te sitten olette? - Kennelmiehiä.
Jenka
31.08.2006 22:23:15

Joku täällä oli muumien perään. Löytyy dvd:n muodossa. Hinta keskimäärin 15 €/kpl ja yhdellä dvd:llä taitaa olla kolmisen jaksoa? En tiedä, mutta olen käsittänyt että kallista olisi.
Jokaisen tarina on omalla tavallaan kaunis.
Prophet
31.08.2006 23:14:02
Andy Richter Controls the Universe
- Conanin entisen sidekickin virkistävällä tavalla erilainen sitcom, joka lopetettiin aika nopeasti jostain älyttömästä syystä

Muistaakseni MTV3 esitti aikoinaan Toini & Heikki Haaman Shown, joten sillä on esitysoikeudet. Julmahuviboksin sarjat on tehty Yle:lle.
Chrissie
01.09.2006 00:13:36
Jep, tämä on niin totta! Aivan loistava sarja ja plussaa vielä ropisee ohjelmalle vielä siitä, että seuraava jakso ei koskaan ollut riippuvainen mitenkään edellisestä. Maailmanloppu jaksot olikin parhaita! :)

Minua kiehtoi siinä sarjassa scifin ym. asioiden lisäksi se, etteivät loput läheskään aina olleet onnellisia. Monta kertaa nousi suoranainen ahdistus päälle. Lisäksi niissä maailmat luotiin hyvällä mielikuvituksella, taidokkuudella ja raikkailla ideoilla. Miksi, oi miksi, tätä sarjaa ei tule uusintana tai DVD:nä?!
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Pelsi
01.09.2006 01:23:58 (muokattu 01.09.2006 01:24:27)
Minua kiehtoi siinä sarjassa scifin ym. asioiden lisäksi se, etteivät loput läheskään aina olleet onnellisia. Monta kertaa nousi suoranainen ahdistus päälle.

Jep. Eräs jakso on syöpynyt mieleeni: Siinä oli joukko astronautteja tutkimassa jotain vierasta planeettaa, jossa oli jotain hämähäkintapaisia olioita. Ensin katsojan annettiin ymmärtää, että ryhmä pääsi planeetalta onnellisesti pois ja kotiin, mutta ihan lopussa näytettiin, miten joku heräsi tästä onnellisesta unestaan, kun samalla yksi hämis kietoi häntä muumioksi seittiinsä. Hyi saakeli, arvatkaa saiko araknofoobikko unta sinä yönä.
"...Ihmisen viestinnästä on ei-sanallista jopa 70-80%. Vakuutusvirkailija ei saa alkaa hihittää, vaikka toinen istuu siihen ihan pulpetin eteen, ottaa lakin päästään ja sanoo naama pitkänä: 'Kohisten paloi Datsun'." -Markus Kajo
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)