Veikko 31.08.2006 18:00:48 | |
---|
Tämän on oltavaan niin huonoa tavaraa, että se saattaa yhden jakson ajan jopa naurattaa. _ " Mieheni on palkkionmetsästäjä Klo 20:30 Subtv Avun tarpeessa. Amerikkalainen realitysarja. UUSI SARJA ALKAA. Parannuksen tehnyt entinen rangaistusvanki Duane "Dog" Chapman on ryhtynyt palkkionmetsästäjäksi. Poikiensa Lelandin ja Duane Leen sekä vaimonsa Bethin kanssa Dog jahtaa lakia pakoilevia rikollisia kotikonnuillaan Havaijilla ja välillä myös ympäri Yhdysvaltoja. Tällä kertaa pahamaineisen huumeroiston vaimo pyytää Dogin ja kumppaneiden apua päästäkseen eroon väkivaltaisesta miehestään." Telkku.com "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Mie oon kovasti miettinyt, että onko tää nyt ihan oikea reality-sarja vai joku läppäsarja? |
Alpha 31.08.2006 18:14:56 | |
---|
Mie oon kovasti miettinyt, että onko tää nyt ihan oikea reality-sarja vai joku läppäsarja? Tää on varmaan vähän samanlainen, kuin se subilta tullut "Johnny Buzz"...tjsp... Entinen "joku" alkaa auttamaan poliisia näiden tehtävissä... |
Hetfield 31.08.2006 18:16:00 | |
---|
Mie oon kovasti miettinyt, että onko tää nyt ihan oikea reality-sarja vai joku läppäsarja? Eiköhän tuo mene siihen välimaastoon. P*lluhan se on mielessä, mutta soitetaan nyt ensin. |
TKT 31.08.2006 20:56:28 | |
---|
Sai kyllä taas nauraa tolle mainokselle. Kaikkea ne keksii! Use My Third Arm |
Veikko 31.08.2006 20:59:50 | |
---|
Olipas mahtava viihdepläjäys. Amerikkalaiset osaa tehdä hauskaa viihdettä. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
TKT 31.08.2006 21:07:58 | |
---|
Olipas mahtava viihdepläjäys. Amerikkalaiset osaa tehdä hauskaa viihdettä. Osaa ne kyllä tehdä sieltä toisestakin päästä olevaa. Use My Third Arm |
Bonham 31.08.2006 21:09:40 | |
---|
Olipas mahtava viihdepläjäys. Amerikkalaiset osaa tehdä hauskaa viihdettä. Jep... jumankauta ku sais tollasia vermeitä vyölle roikkumaan. Ja sitten porukassa pätkimään jotain onnetonta narkkaria. No, pelastihan se sen likan hengen??? Voi jeesus!!! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Landola59 31.08.2006 21:23:05 | |
---|
Kauan eläköön tositv!!! Seuraavaksi pistetäänki Rambo - elämäni oriina. Humpattia. |
TKT 31.08.2006 21:24:19 | |
---|
Kauan eläköön tositv!!! Seuraavaksi pistetäänki Rambo - elämäni oriina. Hoho! Tuo oli hyvä :) Use My Third Arm |
DirtyFingers 31.08.2006 21:42:36 | |
---|
Jep... jumankauta ku sais tollasia vermeitä vyölle roikkumaan. Ja sitten porukassa pätkimään jotain onnetonta narkkaria. No, pelastihan se sen likan hengen??? Voi jeesus!!! Näitkö itsesi kenties ohjelmassa? Singing alone |
Bonham 31.08.2006 21:43:52 | |
---|
Näitkö itsesi kenties ohjelmassa? No jos sä tosta viestistä niin haluat päätellä Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |