Aihe: Janina Frostell - Call Me
1
mie
10.11.2003 15:22:45

En oo kuullu enkä tahdokkaan kuulla.
Mitä eroa on muusikolla?
Einari
10.11.2003 20:50:05
Janina vois laulaa mulle tota nin kyllä varmati soittelisin Janinalle
halodrummer
10.11.2003 20:51:42
Joo, ei se alkuperäistä voita mutta kai sen saa samaan taulukkoon mahtumaan. Ihan OK.
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
mathias
10.11.2003 21:27:40
Juu, olen kuullut. Järkytys oli suuri.
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen-
k_laakso
10.11.2003 22:31:58
Janina vois laulaa mun mikkiin....
"Do you trust who I trust me, myself and I."
Einari
10.11.2003 22:56:49
Janina vois laulaa mun mikkiin....

niin munkin mutta ei enää 5 vuoden kuluttua.
FlatOutFucked
11.11.2003 00:25:10
Kuulin joskus sen chachachachahcahhhahchah -kappaleen. pisti ihan vihaksi sen huonous ja mitäänsanomattomattomuus. Vittu, kun pitää tehdä sama kappale miljoona kertaa uudelleen ja vielä huonommin. Tekisi mieli vetää janinaa nyrkillä suuhun niin ettei sieltä pääse enää älähdystäkään, eikä mallinhommistakaan tulisi enään mitään. kuitenkin tulen kuulemaan tämän uudenkin sitten vahingossa ja sitten se jää päähän soimaan ja minun tekee mieli tappaa itseni. kiitos janina.
vantage
11.11.2003 08:08:48
Blondien biisi on ainakin mahtava!!!
Ei kai kyseessä ole vain törkeä raiskaus?
Heavy Metal Is The Law
Freakz
11.11.2003 13:43:24
Tekisi mieli vetää janinaa nyrkillä suuhun niin ettei sieltä pääse enää älähdystäkään, eikä mallinhommistakaan tulisi enään mitään. kuitenkin tulen kuulemaan tämän uudenkin sitten vahingossa ja sitten se jää päähän soimaan ja minun tekee mieli tappaa itseni. kiitos janina.

Niin no mä voisin kyllä vetää sitä ensin jollain muulla suuhun. En ole onneksi kuullut sitä ja toivon todella, etten kuule. Valitettavasti sitä ei varmaan pysty välttään. Se on ärsyttävää kun sellaiset biisit jää päähän.
Aika on soittaa, aika on kuolla.
aivokuolio
11.11.2003 15:45:55
kyllä kuuntelen mielummin 69 eyesin kuin janinan versiota ko. kappaleesta.

onko muuten juuri kukaan oikeasti kuullut janinan kappaleita? minä voin ainakin ihan rehellisesti sanoa että en. Sen verran vaan muistelen että jonkilainen pitkäsoittokin tältä "artistilta" julkaistiin joskus vuosia sitten? house of joy taisi olla nimi.
räkäistä raivoa karusta pohjolasta: trio aivokuolio
SURf
12.11.2003 08:32:15
Kuulin lauantaina radiosta Janina Frostellin version Blondien klassikosta Call Me, ja ei ollut ollenkaan hassumpi versio. Kestää jopa vertailun alkuperäiseen. Onko täällä muut kuulleet tuota biisiä?

Onkos tuo se joka soi siinä r-kioskin mainoksessa jossa myös kyseinen täti esiintyy?
Get a haircut and get a real job.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)