Mezzu 30.08.2006 15:16:36 | |
---|
Aina kun soitan joko: jotain tomeista tai itse snarea, kuuluu "jälkiäänenä" tällainen hauska rätinä/rapina/tärinä joka kuuluu snaren matosta? Ja muutenkin snare kuulostaa kamalalta onko virityksessä vika vai vain paska snare? Toinen kysymys: Rumpuni ovat nyt "normaali" vireessä, ja kuullostavat (ei millään pahalla niitä kohtaan jotka tykkäävät kyseisetä musasta) aivan homorokkirummuilta :O eli aivan liian korkeita ja iloisia saundeja :D Tahtoisin kunnon heavy saundit.. Kiitos ja kumarrus etukäteen |
moderndrummer88 30.08.2006 15:23:32 | |
---|
Mitä helvettiä...? Oisit varmaan voinu tuohon aiempaa sisällyttää tuon uuden kysymyksen ja miks kysyit tuon virvelijutun uudestaan? Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
markkuliini 30.08.2006 15:23:44 | |
---|
Houston, we have a problem.... www.vasamayhtye.com |
Niq 30.08.2006 15:35:53 | |
---|
Rumpuni ovat nyt "normaali" vireessä, ja kuullostavat (ei millään pahalla niitä kohtaan jotka tykkäävät kyseisetä musasta) aivan homorokkirummuilta :O eli aivan liian korkeita ja iloisia saundeja Tomeihin Remon Emperorit yläkalvoiksi, alakalvoiksi Ambassadorit, virität ne siten, että rypyt just ja just häviää yläkalvosta ja sitten alakalvo samaan vireeseen. Kyllä jytisee ja lätisee. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Mezzu 30.08.2006 17:32:00 | |
---|
Onko snarelle mitään tehtävissä vai pitääkö ostaa uusi kalvo? (rahat vähissä) :( |
passe 30.08.2006 17:57:13 | |
---|
"Good is in the details..." |
Rumpuni ovat nyt "normaali" vireessä, ja kuullostavat aivan homorokkirummuilta :O eli aivan liian korkeita ja iloisia saundeja :D Tahtoisin kunnon heavy saundit. Onko snarelle mitään tehtävissä vai pitääkö ostaa uusi kalvo? (rahat vähissä) :( Mahdoton yhtälö : ) Säästä, osta uudet kalvot. = > Ei kunnon heavy soundia = > Säästä vielä enemmän ja osta uudet rummut. = > Ei kunnon heavy soundia = > aloita alusta. |
south_of_heaven 30.08.2006 18:41:07 | |
---|
eli aivan liian korkeita ja iloisia saundeja :D väännä niitä vielä kireämmälle niin saat kivan äänen, joka käy hyvin blästien ja ei-iloisen musiikin soittoon itki south_of_heaven |
Kukkis 77 30.08.2006 19:13:00 | |
---|
Onko snarelle mitään tehtävissä vai pitääkö ostaa uusi kalvo? (rahat vähissä) :( Mitään ei ole tehtävissä. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
markkuliini 30.08.2006 19:31:51 | |
---|
Mut eix se oo just silleen sairasta ja kinkyä jos mörrimusaa vetää iloisilla rumpusoundeilla. Tulee kato sellasta mageeta kontrastii, eix jeah? www.vasamayhtye.com |
50000 30.08.2006 21:37:32 | |
---|
Mut eix se oo just silleen sairasta ja kinkyä jos mörrimusaa vetää iloisilla rumpusoundeilla. Tulee kato sellasta mageeta kontrastii, eix jeah? Tätä kannattaa ihan vakavasti miettiä. ISO 9000 -standardoidun synkistelyn sijaan reipasta tivolimusiikkia, onko mikään ankarampaa? |
markkuliini 30.08.2006 21:51:40 (muokattu 30.08.2006 21:53:46) | |
---|
Mun mielestä rankinta ja pelottavinta musaa (jota en siksi edes pysty kuuntelemaan) on sellainen kolmen pennin ooppera / alamaailman vasarat-tyylinen vähän klezmerin hajuinen synkistely. Se on mun korvaan sitä kovinta mörriä! Ja siis ihan oikeesti! Vähän samalla tavalla kuin että kauhuleffat verineen ja hirviöineen ei vois vähempää pelottaa, mutta sellainen hilseilevällä puuterilla meikattu pelle on aika karmiva. www.vasamayhtye.com |
Jaska 30.08.2006 22:29:18 | |
---|
Mun mielestä rankinta ja pelottavinta musaa (jota en siksi edes pysty kuuntelemaan) on sellainen kolmen pennin ooppera / alamaailman vasarat-tyylinen vähän klezmerin hajuinen synkistely. Se on mun korvaan sitä kovinta mörriä! Ja siis ihan oikeesti! Uriah Heep - The Magician´s Birthday Onk tuo sellasta? |
Shitmanek 30.08.2006 22:30:59 | |
---|
Tätä kannattaa ihan vakavasti miettiä. ISO 9000 -standardoidun synkistelyn sijaan reipasta tivolimusiikkia, onko mikään ankarampaa? Tähän vähän liittyen, Arcturusin The Chaos Pathista tulee kyllä jonkun verran sirkus mieleen. Live-dvd:llä tuon kappaleen aikana onkin lava täynnä erilaisia pellejä ja muuta porukkaa :) M.A.C.H.O. # 12 "I'm airsick" -John Matrix |