Kouvolasta ponnistava (ehkä joillekin jo tuttu) Kivimetsän Druidi, ilmoittelee taas olemassaolostaan. Biisejä saapi kuunneltua tuolta viiden kappaleen verran: www.mikseri.net/kmd Kokonaan uusitut sivut: www.kivimetsandruidi.com KmD kolmen päivän minikiertueelle Korpiklaanin kanssa 9.11 House Of Rock, Kouvola 10.11. Yellowstone, Kotka 11.11 Iltatähti, Lappeenranta Muita keikkoja 22.9 Kouvola-Talo (W/ Shattered Within) (liput 5€) 19.10 Hevimesta, Helsinki (W/ Mensura) 1.12 N-talo Profiili, Lahti (W/ Shattered Within) Muina uutisina voisin ilmoittaa, että jäsenten vaihdoksia on ollut tässä lähiaikoina parinkin jäsenen verran: Lähes alusta asti mukana ollut Annika Laaksonen erosi yhtyeestämme keskittyäkseen muihin asioihin. Ja useiden kokelaiden joukosta uudeksi laulajattareksi valittiin Jenni Onishko Kuusankoskelta. Basisti Jouni Riihelän korvaa Sulkavan oma Simo "Speed" Lehtonen. ---- Uuden kokoonpanon kanssa nauhoitetaan uusi demo Turussa NoiseCamp studiolla Esa Orjatsalon johdolla. ---- Antakaapas ihmiset palautetta kaikesta bändiin liittyvästä. Ja saa sitä palautetta antaa mikäli ei miellytä. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Kaikkoslainen 30.08.2006 17:01:16 | |
---|
Kuuntelen nykyisin paljonkin KmD:tä. Loistavaa eeppistä/fantasia metallia ja hyvä veto laulaa suomeks. Toivottavasti uus nais laulaja pystyy täyttämään vanhan laulajan kengät koska edellinen oli aika loistava!!! Ilmoitelkaa mulle ku tuutte jyväskylään keikalle. I'll be there! Tervehdys vaan! |
Closure 30.08.2006 17:26:09 | |
---|
Kuuntelen nykyisin paljonkin KmD:tä. Loistavaa eeppistä/fantasia metallia ja hyvä veto laulaa suomeks. Toivottavasti uus nais laulaja pystyy täyttämään vanhan laulajan kengät koska edellinen oli aika loistava!!! Ilmoitelkaa mulle ku tuutte jyväskylään keikalle. I'll be there! Jos muuten yhtään kiinnostaa niin tuleppas tuonne forumin puolelle turisemaan ;) Pari uutta biisiä ilmeisesti vedetään englanniksi ja uuden laulajan tyyli hieman erilainen kuin edellisen, saa nähdä miten yleisö ottaa vastaan nuo muutokset. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
Tympee Huttunen 30.08.2006 17:47:10 | |
---|
Piti kerran lähteä keikalle, mutta mun 64-kulmainen noppa määräsi jäämään kotiin :( Ei vaan, piristävä poikkeus suomalaisessa musiikkikartassa. |
VeeKoo 30.08.2006 23:03:58 (muokattu 30.08.2006 23:04:13) | |
---|
Vaikken yleensä tämäntyylisestä metallista pidäkkään, niin tässä oli sitä jotain! Varsinkin miessolistin lauluosiot olivat kadehdittavia! "Kun oikein kovaa nussitaan niin akatkin on vain tiellä" -Marko L. |
Antti1997 30.08.2006 23:32:41 | |
---|
Jumalauta, täähän on mahtavaa kamaa. Hyvähyvä! "Kun jotain epäsanaa toistelee tarpeeksi pitkään, se saattaa alkaa kuulostaa oikealta sanalta. Tai sitten ihan saatanan tyhmältä, ei voi tietää!" -seraphim |
Werihukka 30.08.2006 23:40:42 | |
---|
,,/ Tämmöstä lisää!!! ,,/ Että tällainen musiikki on kyllä rakastettavaa kamaa! Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
gorgonoidi 31.08.2006 21:32:25 | |
---|
Tää ön kyllä aivan helevetin hyvää kamaa! AAAAh... Tähän jää koukkuun. Mahtava bändi! |
Zelana 31.08.2006 22:57:55 | |
---|
On kyllä tosi jees. Hyvä ratkaisu tuo suomen kieli. Ja mieslaulaja on ihan loistava. Olisin voinu kuunnella enemmänkin kuin nuo viis biisiä. "tai sit vaan kaks rumaa akkaa änkyräkännissä laulamassa manowaria ja kuvittelemassa olevansa äärettömän hevi, mutta hei.. FIILIS ON TÄRKEIN JA MINÄ RAKASTAN VAUVVAA!
" -Seraphim |
J.Newkid 01.09.2006 12:48:11 | |
---|
Joo, mä näin nää livenä kerran ja oli melko kovaa. biisit toimii ! Thumbs up ! Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Hakki 01.09.2006 13:46:45 | |
---|
Vai että Noisecampille menossa äänittämään. Hyvä hyvä, tulee varmasti hyvää jälkeä. Orjatsalon kanssa en ole koskaan töitä tehnyt, mutta kuulemma hyvin hoituu hommat. Musiikkikin on ihan virkistävää kuultavaa. Sääli että naislaulaja vaihtui, pidin nimittäin paljon siitä soundista. No, tulkaa taas joskus taas Turkuun käymään keikalle niin pääsee kuulemaan livenä. Jos vaikka ensi kerralla ei olisi doomia ja folkkia sekaisin illan ohjelmassa. :) while(true) {play(metal);} |
Wailey 01.09.2006 15:29:13 | |
---|
Vai että Noisecampille menossa äänittämään. Hyvä hyvä, tulee varmasti hyvää jälkeä. Orjatsalon kanssa en ole koskaan töitä tehnyt, mutta kuulemma hyvin hoituu hommat. Musiikkikin on ihan virkistävää kuultavaa. Sääli että naislaulaja vaihtui, pidin nimittäin paljon siitä soundista. No, tulkaa taas joskus taas Turkuun käymään keikalle niin pääsee kuulemaan livenä. Jos vaikka ensi kerralla ei olisi doomia ja folkkia sekaisin illan ohjelmassa. :) Turkuun olisi kyllä mahtava tulla taas. Varmaankin paras keikka ainakin omalta osaltani. Pitää pommittaa Heleniusta :P ... Mutta joo, ainakin nuo 2 uutta biisiä on vähän rankempaa meininkiä mutta ei kannata niistä vetää mitään johtopäätöksiä. Katotaan sitte ku on 10 uutta biisiä. |
Cocktus 03.09.2006 19:28:35 | |
---|
Jeah, meikäläiselle kyllä uppoaa tämä shitti. Mieslaulajalla on kyllä hyvä soundi. Far Beyond Metal! |
discominister 04.09.2006 18:53:45 | |
---|
Ei kellään voi olla tuollaista nimeä! :D |
Closure 04.09.2006 20:47:22 (muokattu 04.09.2006 20:47:32) | |
---|
Ei kellään voi olla tuollaista nimeä! :D Mitä suurimmalla varmuudella voin sanoa, että on. Kummallista eikö? " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
Tapani L 04.09.2006 23:52:02 | |
---|
Ei kellään voi olla tuollaista nimeä! :D Tämä plus nimimerkki yhdistettynä jostain syystä sai aikaan naurahduksen. TapaniKuuntele minua! Ei välttämättä hullu mutta kriittisesti omituinen. -Twinkle |
Closure 05.09.2006 13:54:23 | |
---|
Tämä plus nimimerkki yhdistettynä jostain syystä sai aikaan naurahduksen. Nyt on Tapani asian ytimessä. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
Tapani L 05.09.2006 14:30:32 | |
---|
Tajusinpa juuri että en ole koskaan aiemmin tätä yhtyettä kaiketi kuunnellutkaan vaikka monesti on pitänyt. No nyt sitten latasin yhden biisin tuolta mikseristä ja pitihän ne loputkin imaista talteen. Todella hyvää musiikkia, mainion eeppistä. TapaniKuuntele minua! Ei välttämättä hullu mutta kriittisesti omituinen. -Twinkle |
Closure 10.10.2006 18:26:57 | |
---|
Uusi demo tuleekin hieman myöhästymään studioon pääsemme vasta Marras-Helmikuussa. Uskallan jo ehkä senkin verran kertoa, että eräs suurempi levy-yhtiö on ilmaissut jo kiinnostuksensa. Ja tosiaankin 19.10 Druidi helsingissä joten kynnelle kykenevät paikalle! " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Naama-amis |
gorgonoidi 10.10.2006 18:57:35 | |
---|
Uusi demo tuleekin hieman myöhästymään studioon pääsemme vasta Marras-Helmikuussa. Uskallan jo ehkä senkin verran kertoa, että eräs suurempi levy-yhtiö on ilmaissut jo kiinnostuksensa. Ja tosiaankin 19.10 Druidi helsingissä joten kynnelle kykenevät paikalle! Onnittelut! Hienoa jos saatte levy-yhtiön :) Odottelen uutta matskua innolla! |