BigOrange 29.08.2006 15:37:25 | |
---|
Hello Niin joku joka on rakennellut jotain mikä tarvitsee metallisia suojapaloja kulmiin, niin mistä niitä löytyy? :D http://www.ljudia.fi/cgi-bin/fi/onl … af0fi.cgi?id=552010%20&cart_id= Eli tyyliin tuollaiset jos jäi epäselväksi mitä jorisin.. Joku tulee kuitenkin ilmaisemaan älykkyytensä sanomalla että tuolta ljudiastahan niitä saa, niin sanotaan nyt siihen sit vielä että haluan saada ne käteen ja kokeilla jos ne sopii! ;) Pedalboardia siis rakentelen! "I am not your enemy so no apologies, please" -One Minute Silence |
Vemmy 30.08.2006 04:24:57 | |
---|
Jos kelpaa pelkistetympi malli, niin Biltemasta saa peltisiä kulmapaloja. Malli on ihan sellainen perus kantti kertaa kantti-malli, kulmia on hiukan pyöristetty. Kyllä nekin kulmia suojaa. Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin. |
Salossa olen ainakin löytänyt Suutarilta ja Lukko/Hela-myymälästä |
Mikho89 30.08.2006 17:01:29 (muokattu 30.08.2006 17:05:27) | |
---|
Bauhauksesta löytyy komeita, reiät täytyy tehdä itse. E: Niin ja omakuvani kaapissa näkyy nuo Bilteman kulmapalat. Taitaa kyllä olla hieman liian kookkaita pedalboardiin. Holy shit, mustaksi värjätty wookie! |
Vemmy 30.08.2006 20:24:06 | |
---|
E: Niin ja omakuvani kaapissa näkyy nuo Bilteman kulmapalat. Taitaa kyllä olla hieman liian kookkaita pedalboardiin. Mun laudassa on kyllä paljon pienemmät Biltemasta ostetut kulmapalat... Niitä on näköjään montaa mallia... Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin. |
BigOrange 31.08.2006 09:00:06 | |
---|
Bauhauksesta löytyy komeita, reiät täytyy tehdä itse. E: Niin ja omakuvani kaapissa näkyy nuo Bilteman kulmapalat. Taitaa kyllä olla hieman liian kookkaita pedalboardiin. Täytynee siis kärrätä itsensä bauhausiin...! Juu noi bilteman ovat kyllä liian isot sitä paitsi täytyy olla reiät kaikissa sivuissa. "I am not your enemy so no apologies, please" -One Minute Silence |
sauhusanttu 31.08.2006 09:16:15 | |
---|
Käyppä paikallisessa Clas Ohlsonin myymälässä siellä on kaikenlaisia kulmapaloja. Turusta kauppa löytyy osoitteesta Eerikinkatu 12. |