TanoshiiMoominIkka 28.08.2006 20:41:11 | |
---|
Millasia asuja käytätte kun olette esiintymässä ? Kertokaa samalla millaista musiikkia soitatte. Kuvailkaa mahdollisimman tarkasti että voin kopioida parhaimmat XD no ei sentään, mutta tarkka kuvaus olisi kiva. Itse pidän aika naisellisia mahdollisimman tummia vaatteita ja jonkin sortin mustaa hattua, nimeä en tiedä. Ja valkoisia silkkihanskoja ja paljon koruja. Tai vaihtoehtoisesti jotain värikästäkin tulee käytettyä(vihreä ja vaaleanpunainen, tosin niistäkin jotain suht tummia sävyjä, miten vaaleanpunainen on sitten tumma on asia erikseen, en osaa selittää, mutta sellainen tumman sävyinen vaaleanpunainen, eh..pink? en tiedä) Liilaakin käytän joskus. |
Angus 28.08.2006 22:32:28 | |
---|
|
Kukkis 77 28.08.2006 22:46:00 | |
---|
Kuvailkaa mahdollisimman tarkasti että voin kopioida parhaimmat Jalkineina käytän lenkkitossuja, jotka ovat valmistettu mm. erilaisista kumiseoksista, tekokuiduista ja puuvillasta. Ko. tossut ovat kokoa 42, ja väriltään valkoiset, omaten myös joitakin mustia raitoja. Raitojen määrää en tässä halua spesifioida, sillä kyseinen jalkinefirma ei minua sponsoroi. Jalkineen ja itse jalan välissä käytän sukaksi kutsuttua vaatekappaletta, joka on väriltään musta, ja valmistettu puuvillasta. Puuvillasta siksi, että se hengittää hyvin. Tai siis eihän puuvilla itse hengitä, koska sillä ei ole keuhkoja, vaan jalka sen puuvillasta valmistetun vaatekappaleen sisällä. No ei oikeastaan jalallakaan ole keuhkoja, vaan sen jalan omistajalla, mutta verenkierron mukana liikkuu happea (jota myös keuhkoissa on) ja näinollen sukan tulee läpäistä tätä happea helposti. Lantion peittona käytän shortseja. Shortsit ovat ikäänkuin lyhytlahkeiset housut. Ne on niinikään valmistettu puuvillasta, ja ovat väriltään mustat. Shortseissa on sepaluksen kohdalla neljä nappia, jotka on valmistettu muovista, sekä yksi metallinen nappi. Metallinen siksi, koska se viides muovinen nappi katosi kerran enkä löytänyt sitä enää. Ylävartaloani verhoaa korse.. hihaton T-paita, joka sekin on musta ja valmistettu puuvillasta. Paidan kauluksessa näkyy valmistajan logo, josta ei kylläkään enää saa mitään selvää. Päässäni pidän äärimmäisen hienosta silkistä valmistettua huivia, joka on valmistettu äärimmäisen hienosta silkistä. Äärimmäisen hienosta silkistä siksi, koska äärimmäisen huono silkki oli juuri tehtaalta loppunut. Huivi on väriltään musta. Pidätän itselläni oikeuden muutoksiin. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
Leper Messiah 28.08.2006 22:54:48 | |
---|
Humppamiehen vaatetus: suorat, mustat housut ja valkonen kauluspaita. hiukset kiinni ja siistit kengät. Hevikeikoilla sitten farkut ja vaikkapa musta hihaton paita. hiukset auki ja moshaus päälle. Punttisika #3 Runkku monsteri #4
|
Sir Härö 29.08.2006 00:53:57 | |
---|
Semonen musta paita, joskus housukin. |
routa 29.08.2006 17:45:41 | |
---|
Villahousut tai pilkkihaalarit turska päässä |
Secreterial 29.08.2006 22:30:36 | |
---|
Bootsit, mustat farkut, musta hihaton tai normaali t-paita ja niittihanskat ja niittirannekkeet (11- riviset kartiot) kummassakin kädessä. |
Jani The Rock 29.08.2006 22:34:17 | |
---|
"Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
LNA 30.08.2006 10:44:05 | |
---|
|
Omakuvast näkkyy.. |
Angus 30.08.2006 14:59:39 | |
---|
Perkele, kunnon meininkiä! No perkele, kiitoksia! |
eetu ilimari 30.08.2006 21:12:13 | |
---|
Omasta kuvasta näkyy. Punkkia soitan. "Kannattaa tehä sitä mistä tykkää" |
Jööhannes 30.08.2006 21:44:44 | |
---|
Suunnitelmana on ollut vetää seuraava kotikaupungin bändi-ilta vanhoissa räsäisissä pappakalsareissa. :) |
Pallisti 31.08.2006 16:14:35 (muokattu 31.08.2006 16:16:19) | |
---|
|
Lord of the strings 02.09.2006 16:58:19 | |
---|
Viimeksi soitin valkoisessa puvussa ja hiukset kiinni. Kaverin mutsi on siitä lähtien kutsunu minua Carlokseksi... "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" |
Matikainen.M 02.09.2006 20:11:07 | |
---|
En ole soittanu vielä keikalla mutta koulussa kyllä olen soittanut kitaraa ja soitan vieläkin minun vaatetus on tumman siniset farkut tumman sininen farkkutakki ja takin alle joku musta t-paita ja joskus lippis päässä. |