Aihe: superlead klooni sakemanneilta kotiin
1
kivi
30.08.2006 15:10:09 (muokattu 30.08.2006 15:11:18)
nupin etulevyssä näyttäisi lukevan dea-200 joka viittaa londoncityn vehkeisiin, kuitenkin sillä erotuksella että l-cityissä se on dea-100.

Takapaneelin Super Amplifier -teksti on ainakin prikulleen sama kuin omassa London Cityn Superleadissani.

onko jollain muuten tietoa noista kaiutin ulostuloista? voiko noihin 8-ohmin lähtöihin laittaa joko 1 8ohm kaappi tai 2 8ohm kaappia, vai miten tämä toimii?

1 kappale 8 ohmin kaappeja tai 2 kappaletta 16 ohmin kaappeja menee 8-ohmin lähtöihin, ovat rinnankytkennässä nuo.

sit vielä toi tehonpuolitus kytkin, osaisiko joku sanoa että tuplaako se impedanssin jos tehot puolittaa kytkimestä? siis samoin jos repii kaksi päätetuikkua pois..?

Tehonpuolituskytkintä mulla ei ole, se on varmaan tuon 200-mallin "parannus", joten siitä en tiedä miten on rakennettu. Putkien poisto muuttaa kyllä impedanssia.

Jännitteenvalitsimen sisällä on muuten myös sulake, jos laite jostain syystä ei toimi. Outo paikka, ja meni aika kauan löytää se sieltä.

Hyvä vahvistin on ainakin toi omani, vaikka sillä harvemmin soittelenkin.

Kehtaako kysyä, että paljonko tuli maksamaan?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
jo_tu
30.08.2006 15:13:43
kehtaahan sitä kysyä ja jopa vastatakin, maksoin posteineen alle 350emiliä. fair price mun mittapuun mukaan.
kivi
30.08.2006 15:18:14
kehtaahan sitä kysyä ja jopa vastatakin, maksoin posteineen alle 350emiliä. fair price mun mittapuun mukaan.

Aivan käypä summa.

Ei toi ollut 80-luvun lopussakaan ilmainen, kun mä omani ostin.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)