dewil 27.08.2006 20:45:02 (muokattu 28.08.2006 14:08:57) | |
---|
Mulla toi viiskakkonen on aina ykkös mikki josta lähetään. Siinä on jotenkin mua miellyttävä räyhä. Ei tosin koskaan yksinään, vaan rinnalla myös sub-kick ja sen sellaista. Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
Kallekorvola 29.08.2006 23:22:55 | |
---|
Mulla ainakin tulee B52:a useimmiten paha mieli. Sitä tapponapsua ei meinaa enää saada poiskaan... D112 futaa mulle paremmin. perhana kun jännä juttu... mulle on tullu aniharvoin vastaan 52, jossa olis napsua yhtään... yleensä vaan ja ainoastaan semmonen ubermatala humina eikä yläpäästä tietookaan... onko yksilöeroja vai onko osassa esim. vikaa? näissä bassarimikeissä kaikilla näyttää olevan oma suosikki... mulle ei D112 toimi yhtään, ja pro25 säväytti kovastikin. ja 52+91-yhdistelmälläkin pääsee pitkälle. tai 421:llä... D6 vielä testaamatta. |
Raimo 29.08.2006 23:27:58 | |
---|
perhana kun jännä juttu... mulle on tullu aniharvoin vastaan 52, jossa olis napsua yhtään... yleensä vaan ja ainoastaan semmonen ubermatala humina eikä yläpäästä tietookaan... onko yksilöeroja vai onko osassa esim. vikaa?
Uh... Mun näkemät Beta52:t ovat kaikki saundanneet samalta ja sisältäneet aika mojovan lätinäkorostuksen... Oisko basari ollut rikki? :P Uutta näytettä... |
milcoin 30.08.2006 02:26:01 (muokattu 30.08.2006 02:34:45) | |
---|
Viime viikonlopun sessioissa tuli aika huippu basarisoundi. Rumpu oli Taman Starclassic 24" ja sisällä oli Shuren beta91. Basari oli kuitenkin (isosta koostaan johtuen) liian laiska soinniltaan enkä saanu alakertaa istumaan oikeen millään ulkomikillä. Joten laitoin ison basarin eteen 20" Yamaha recording custom basarin jonka resokalvon mikitin sit AKG:n Solidtubella. Soinnin määrän ja pituuden säädin dempillä joka oli pienemmän basarin molempia kalvoja vasten. Tuli hyvä, kiinteä botne pienestä rummusta ja isompaa pöhinää huoneeseen ja ovareihin 24-tuumasesta. Tykkäsin. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
cozmo 30.08.2006 10:06:27 | |
---|
perhana kun jännä juttu... mulle on tullu aniharvoin vastaan 52, jossa olis napsua yhtään... yleensä vaan ja ainoastaan semmonen ubermatala humina eikä yläpäästä tietookaan... onko yksilöeroja vai onko osassa esim. vikaa? näissä bassarimikeissä kaikilla näyttää olevan oma suosikki... mulle ei D112 toimi yhtään, ja pro25 säväytti kovastikin. ja 52+91-yhdistelmälläkin pääsee pitkälle. tai 421:llä... D6 vielä testaamatta. Se 52 on ollut joko särki tai väärinpäin koko mikki tms. :P Suosikeista sanottakoon, ei ole vielä E602:sta mun kokeilussa mikään muu päihittäny. |
perhana kun jännä juttu... mulle on tullu aniharvoin vastaan 52, jossa olis napsua yhtään... yleensä vaan ja ainoastaan semmonen ubermatala humina eikä yläpäästä tietookaan... onko yksilöeroja vai onko osassa esim. vikaa? tossa yhtälössä joku asia on pilaantunut. mikäli tällasella vasteella ei napsu/lätise niin jossain on joku pahasti vialla: http://www.shure.com/stellent/group … ce/site_img_us_rc_beta58a_large.gif Siitä mistä aita on matalin... |
PL 30.08.2006 10:43:12 | |
---|
Rumpu oli Taman Starclassic 24" ja sisällä oli Shuren beta91. Basari oli kuitenkin (isosta koostaan johtuen) liian laiska soinniltaan enkä saanu alakertaa istumaan oikeen millään ulkomikillä. Omien kokemusten perusteella tuo Beta 91 on aika kriittinen sijoituspaikasta ja siitä mitä lähiympäristössä on. Kannattaa pyöritellä, käännellä ja muuttaa korkeutta jotta optimipaikka löytyisi ja aina se ei tolla vehkeellä löydykkään ja mikki menee vaihtoon. |
milcoin 30.08.2006 10:56:34 | |
---|
Omien kokemusten perusteella tuo Beta 91 on aika kriittinen sijoituspaikasta ja siitä mitä lähiympäristössä on. Kannattaa pyöritellä, käännellä ja muuttaa korkeutta jotta optimipaikka löytyisi ja aina se ei tolla vehkeellä löydykkään ja mikki menee vaihtoon. Mun kokemus on taas et tolla mikillä harvoin tulee sitä tynnyri- tai kampasuodinefektiä johtuen varmaankin sen suuntakuviosta. Mut hyvä kun sanoit; ehkä en vaan tiedä mistä olen jääny paitsi. Helppo mikki se kuitenkin on verrattuna muihin mitä olen käyttänyt (B52,D112,D12,RE20,421,441,57,58 ja lähes kaikki muut), sille ei voi mitään. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |