spellbound 10.11.2003 09:24:34 | |
---|
Kitara on Jackson soloist San Dimas ja hermo mennyt mikkien kanssa..Vaihdoin Duncanin customin tallaan alkuperäisen jaskan mikin tilalle ja homma ei toimi..mikki älyttömän keskiääni-pohjanen ja volume-erot mikeissä tolkuttomat..Nyt ajattelin vaihtaa koko satsin ja siirtyä aktiivimikkeihin, kun tuo musiikkityyli muuttunu reilusti hevimpään osastoon..Onko EMG:llä jotain valmiita paketteja tyyliin EMG-ZW vai pitääkö ostaa erikseen? Eli H/S/S mikit, mikä on arvioitu hinta ja mikä on paras yhdistelmä? Ei muuta kun lisää paskaa housuun vaan! |
PoLFus 10.11.2003 09:33:38 | |
---|
Taitaapi olla joku "Hammet" juttu, jossa HSS on, mutta taitaapi tulla plexi mukana. Tallaan 81 ja S:t keskelle ja kaulaan. ~ 7ender $tratocaster ~ |
vale 10.11.2003 09:44:21 | |
---|
Kitara on Jackson soloist San Dimas ja hermo mennyt mikkien kanssa..Vaihdoin Duncanin customin tallaan alkuperäisen jaskan mikin tilalle ja homma ei toimi..mikki älyttömän keskiääni-pohjanen ja volume-erot mikeissä tolkuttomat..Nyt ajattelin vaihtaa koko satsin ja siirtyä aktiivimikkeihin, kun tuo musiikkityyli muuttunu reilusti hevimpään osastoon..Onko EMG:llä jotain valmiita paketteja tyyliin EMG-ZW vai pitääkö ostaa erikseen? Eli H/S/S mikit, mikä on arvioitu hinta ja mikä on paras yhdistelmä? Onhan niitä vaikka kuinka. www.emg.com, sieltä löytyy. Torilla on muuten myytävänä Steve Lukather EMG mikki setti. Käsittää tietääkseni EMG-85 tallassa ja SA:t kaulassa ja keskellä. Mukana tulee Straton plexi ja potikat, joten ei tarvi ku ruuveta kiinni mikäli normaali Straton plexi sun Jaskaas istuu. Mutta www.musamaailma.fi löytyy noita mikkis settuppeja ja voit tilata sieltä. Itse tilasin heinäkuussa ZW setin ja tuli päivässä, eikä hinta ollut mikään hirmuinen. Rock n' Roll is the only way to DIE |
vale 10.11.2003 09:45:25 | |
---|
Taitaapi olla joku "Hammet" juttu, jossa HSS on, mutta taitaapi tulla plexi mukana. Tallaan 81 ja S:t keskelle ja kaulaan. Hammetin setupissa on kaksi emg 81:stä. Ja plexi tulee mukana. Rock n' Roll is the only way to DIE |
PoLFus 10.11.2003 10:14:47 | |
---|
Hammetin setupissa on kaksi emg 81:stä. Ja plexi tulee mukana. ok. en muistanut ~ 7ender $tratocaster ~ |
spellbound 10.11.2003 10:39:42 | |
---|
Määritelkää plexi...? Ei taida minkäännäköinen plexi käydä jaskaan...Itelläniki kävi mielessä just toi Steve Lukather...Onko 81 ja 85 paljon eroja, kaverilla on 81 kitarassa ja se oli ehkä vähän turhan kirkas mun makuun, eikö 85 ole soundiltaan vähä tummempi? Ei muuta kun lisää paskaa housuun vaan! |
Hammetin setupissa on kaksi emg 81:stä. Ja plexi tulee mukana. Hammetilla oli ainakin alkuun 2 settiä, toisessa 81/81 ja toisessa just joku 81/S/S tms. Näin ainakin muistan jostain ysikytluvun mainoksesta lukeneeni. |
vale 10.11.2003 11:45:05 | |
---|
Määritelkää plexi...? Ei taida minkäännäköinen plexi käydä jaskaan...Itelläniki kävi mielessä just toi Steve Lukather...Onko 81 ja 85 paljon eroja, kaverilla on 81 kitarassa ja se oli ehkä vähän turhan kirkas mun makuun, eikö 85 ole soundiltaan vähä tummempi? Niin... Mutta ei tarvi ku ruuvata mikit irti ja irrottaa ne potikoista ja sitten kiiinnittä skebaan ja sitten juottaa uudelleen kiinni kun kaikki johdot on saatu vedettyä niistä reijistä. Joo, sori epäselvä teksti. Mun täytyy taas mennä... Rock n' Roll is the only way to DIE |
spellbound 10.11.2003 11:49:20 | |
---|
SA:t vaikuttaa hyviltä ykskelasilta mutta en osaa päättää kumpi on parempi, 81 vai 85...? Oon enemmän komppikitaristi...Musa painottuu lähinnä in flamesiin +muut vastaavat ruotsalaisbändit ja metallican ikivihreät...Tuhtia säröä... Ei muuta kun lisää paskaa housuun vaan! |
Pervari 10.11.2003 11:57:31 | |
---|
Siinä Lukather-setissä on singleinä SLV:t... Mulla on MM:n Luke, missä on just se EMG:n satsi ja täytyy kyllä sanoo et varsinki singeissä on mahtava soundi!! Mulla on muuten myös Jackson, missä on EMG:n 81/SA/SA ja kyllä ne toimii myös loistavasti!! It's never too late to turn on the heat. |
BlackD 10.11.2003 15:27:24 | |
---|
SA:t vaikuttaa hyviltä ykskelasilta mutta en osaa päättää kumpi on parempi, 81 vai 85...? Oon enemmän komppikitaristi...Musa painottuu lähinnä in flamesiin +muut vastaavat ruotsalaisbändit ja metallican ikivihreät...Tuhtia säröä... Mielestäni vertailuun ei kannata ollenkaan ottaa mukaan 85:sta, ainoastaan 81 ja 89. 89 katsos kun on puolitettava versio 85:sta, eli sama humppari mutta toimii myös yksikelaisena (SA). EMG 81 on tietysti _se_ tallamikki. Paras ja ainoa :) Mahtavat rytmisoundit ja repivät leadit. Soittelet samantyylistä musaa kuin minä, itsellä on 81 talla ja 89 kaula. Ellet välttämättä tahdo hieman pehmeämpää soundia tallaan ja hyödy puolitusmahdollisuudesta, niin sanon että 81 is way to go. Kaulaan/keskelle valitsisin SA:t, ovat hieman pehmeämmät ja "kellomaisemmat" kuin S:t. Toimii tosi hyvin kaulamikkinä puhtaita soundeja hakiessa. Sama pyytää tarjous näistä erillisinä mikkeinä, valmiiden settien hinnat eivät liene halvempia.. ja yksittäispaketeista saa kivasti varaosia potikoiden ja jakkien muodossa. PS. Kaikki kirjoituksessa esitetty on subjektivista mielipidettä :P |