Aihe: 51 koodia
1 2
Jani The Rock
10.11.2003 11:05:09

"51 koodia"? Siinä on bändin nimeä varmaan mietitty pitkään ja hartaasti... Minkälaista musiikkia ne tekevät? Varmaan jotain heinolapoppia.
"Lowriding appeals to bad dudes". - A todo madre, Suavecito!
singa
10.11.2003 11:30:51
Loistava Joensuulainen yhtye!
Vetivät ihan hyvän keikan Ilosaarirockissa.
Kuulitkos Low Rider sen ekan sinkun Voisiko olla tänään se päivä? Se on ehkä parempikin kuin tuo Vedenjakaja.

Ja Jani the rockille tää on otettu ilosaaren bändiesittelystä:

"51koodia on suuri joensuulaislupaus, joka on ehti tehdä levytyssopimuksenkin ennen ensimmäistä keikkaansa. Se keikka muuten pisti tuhannet petroskolaisteinit pomppimaan aivan hullunaan Rockbridge-konsertissa alkuvuodesta 2003. Yhtyeen jäsenet ovatkin luoneet kannuksensa eri bändeissä ja nyt voikin olla lopullisen näytön paikka. Bändin musiikkityyli ei helposti lokeroidu mihinkään kategoriaan ja hyvä niin. Kokonaissoundi on raaka ja aggressiivinen ja tekstit vakavuudessaan armottomia."

Selvisikö yhtään?
Vittu me kuollaan kaikki!
Jani The Rock
10.11.2003 11:59:40

Ja Jani the rockille tää on otettu ilosaaren bändiesittelystä:

"51koodia on suuri joensuulaislupaus, joka on ehti tehdä levytyssopimuksenkin ennen ensimmäistä keikkaansa. Se keikka muuten pisti tuhannet petroskolaisteinit pomppimaan aivan hullunaan Rockbridge-konsertissa alkuvuodesta 2003. Yhtyeen jäsenet ovatkin luoneet kannuksensa eri bändeissä ja nyt voikin olla lopullisen näytön paikka. Bändin musiikkityyli ei helposti lokeroidu mihinkään kategoriaan ja hyvä niin. Kokonaissoundi on raaka ja aggressiivinen ja tekstit vakavuudessaan armottomia."

Selvisikö yhtään?

OK! I stand corrected. Tuhannet petroskoilaisteinit eivät voi olla väärässä.
"Lowriding appeals to bad dudes". - A todo madre, Suavecito!
Low Rider
10.11.2003 12:32:10
Loistava Joensuulainen yhtye!
Vetivät ihan hyvän keikan Ilosaarirockissa.
Kuulitkos Low Rider sen ekan sinkun Voisiko olla tänään se päivä? Se on ehkä parempikin kuin tuo Vedenjakaja.

Sekin oli muistaakseni hyvä.
Poijilla on kotisivutkin www.51koodia.com
Its that danish bastard!
D-Kay
10.11.2003 13:47:57

En hirveästi perusta kyseisestä yhtyeestä. Mulle on tullut lähinnä vaikutelma, että pojat on soitellu jotain rokkia, kunnes on huomattu, että nu-metal myy. Sitten on otettu kaikki kliseet tuomatta hirveästi omaa siihen juttuun. ENkä tykkää yhtään laulajan tavasta venyttää sanoja.
MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi, Halvalla!
halodrummer
10.11.2003 13:51:27
Siitä Vedenjakajan "sinä olet minun sinä olet minun" kohdasta tulee ainakin itsellä - ja parilla kaverilla kun ollaan asiasta juteltu - mieleen Donkkareiden Vedä käteen. En oo en oo en oo en oo... Ihan kiva kipale silti toi Vedenjakaja.
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
salmivaara
10.11.2003 15:50:52

En hirveästi perusta kyseisestä yhtyeestä. Mulle on tullut lähinnä vaikutelma, että pojat on soitellu jotain rokkia, kunnes on huomattu, että nu-metal myy. Sitten on otettu kaikki kliseet tuomatta hirveästi omaa siihen juttuun. ENkä tykkää yhtään laulajan tavasta venyttää sanoja.

Oletko kuullut joensuulaista Pool-yhtyettä? Soitti britti-poppia pahimman trendin aikaan. Nykyinen nimi 51 Koodia. Hoho.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
D-Kay
10.11.2003 15:58:11

Oletko kuullut joensuulaista Pool-yhtyettä? Soitti britti-poppia pahimman trendin aikaan. Nykyinen nimi 51 Koodia. Hoho.

Onko tosiaan näin? huhhuh... Pool oli kyllä parempi...
MYYDÄÄN: Jackson hevikeppi, Halvalla!
Jabbe
10.11.2003 20:49:03
Hyvää trendimusaa, ja pitäähän sitä kotikaupungin poikia kannattaa. ;)
Vimpo
10.11.2003 21:09:08

En tykkää oikein. Lähinnä olen elävänä musiikkina sitä kuunnellut, ja tylsää on ollut jokaisella kerralla (3 kpl). Biisit kuulostavat kaikki toisiltaan, eikä tämä yksi biisi edes ole hyvä.
Rituaalimurha
10.11.2003 23:28:38

D-kay:n kanssa totaalisen samaa mieltä siitä hirveästä sanojen venyttämisestä... Voi sitä haastella aavistuksen verran yksinkertaisemminkin, liika kikkailu on sitä itseään ja useimmiten kuullostaa paskalta. "Voisiko tänään olla se päivä" Rokkaa "vedenjakajan" suohon minä päivänä tahansa.
Vihreän tietty sävy...
salmivaara
11.11.2003 11:22:50

ja pitäähän sitä kotikaupungin poikia kannattaa. ;)

Tuohan on hyvä perustelu diggailulle.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
parinc.
11.11.2003 12:29:32
Ei kyllä putoa mulle, ei sitten yhtään. Tulee Poolia ISO ikävä.
Myy mulle lippu Danko Jonesiin Tavastialle 19.12.!
Larry
11.11.2003 12:33:02
Laulun sovituspuoli mun mielestä tökkii...ihan hyvät on soundit, mutta se jokin uupuu
-You Can Tune a piano but can't Tuna Fish-
Hukka
11.11.2003 19:04:43
Olen aina hirveän kriittinen laulajan suhteen bändissä. Jos laulu kusee, bändi kusee. 51 koodia: laulu kusee...

Sori jätkät
Jos basismi on sairaus, mie olen rutto!
kimmo
12.11.2003 12:24:19
Toivottavasti omat bändinne saavat yhtä rakentavaa kritiikkiä osakseen. En ota kantaa 51koodia-yhtyeeseen, koska he ovat ystäviäni, mutta nimi- ja tyylipoliisien toimintaa en arvosta yhtään enempää kuin te 51koodia-yhtyettä.
Jani The Rock
12.11.2003 14:49:35

Vai niin. No anteeksi nyt vaan vitusti, jos tulee helpommin tsekattua semmoinen bändi jonka nimi on vaikka "Rockin`Inferno" tai "Barebutt Psycho Hellions" kuin "51 koodia".
Lowriding appeals to bad dudes.
Huevos
12.11.2003 15:07:08

kamalaa.
Huevos
12.11.2003 15:07:45

Toivottavasti omat bändinne saavat yhtä rakentavaa kritiikkiä osakseen. En ota kantaa 51koodia-yhtyeeseen, koska he ovat ystäviäni, mutta nimi- ja tyylipoliisien toimintaa en arvosta yhtään enempää kuin te 51koodia-yhtyettä.

mitä väliä sillä on jos ne on sun kavereita? kai sä voit silti sanoa mitä mieltä sä oot.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)