mathias 09.11.2003 22:02:02 (muokattu 09.11.2003 22:02:24) | |
---|
Armeijasta lähtien olen hiuksia yrittänyt kasvattaa. Reilut 2 vuotta kasvatusta takana, ja hiukset ovat noin hartioihin asti. Saa nähdä miten pitkäksi kasvaa. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Vestu 09.11.2003 22:10:31 | |
---|
Pitkä sen olla pitää. Se parantaa soittotaitoa. Huomaahan sen, kun kaikilla hyvillä soittajilla on pitkä tukka. Ja jos ei enää ole, niin on ainakin ollut. Oon kyllä samaa mieltä. Joka vuos hiukset on vähän pidemmät ja soittotaito parantunut. Oon tosin vasta vuoden kasvattanu :) Like father like scum |
Bee-äf 09.11.2003 22:11:33 | |
---|
Hiusten pituus on yhdentekevää, kunhan viikset ovat muhkeat ja täyttävät huulien ja nenän välisen alueen täydellisesti. |
poppamies 09.11.2003 23:02:10 | |
---|
No tämäpä kiinnostaa... kerään päänahkoja... "G-strings are for strippers" |
Tupuna 09.11.2003 23:23:29 | |
---|
Hiusten pituus on yhdentekevää, kunhan viikset ovat muhkeat ja täyttävät huulien ja nenän välisen alueen täydellisesti. Sait minusta ulos spontaanin naurunpurskahduksen. Kiitän. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Semmonen kunnon luontokuvaaja parta jossa on hernekeittoa=total cool. I´m with stupid ---v |
Roberto 10.11.2003 10:48:25 | |
---|
Pitkä tukka on hevareilla ja musiikinopiskelijoilla. Redondo-jakaus kaikille! |
Bassballs 10.11.2003 11:29:36 | |
---|
Tää aihehan ei liity musiikkiin mitenkään, mut semmosta oon miettiny, että minkälainen tukka on nykypäivän muusikolla, ja miksi. Ite oon vahvasti sillä linjalla, että parturiin voi mennä seuraavan kerran armeijassa. Kaljujahan ne nykypäivän muusikot on, tai trendikkäästi sotkuiset(kiiltävät) geelimössöt päässä. Toinen ryhmä on sitten nykypäiväin vanhat parrat, kuten esim. Häkä Virtanen ja Jarmo Nikku, ketkä näyttävät tavallisilta miehiltä.. siinä on lopulta myös minunkin tavoitteeni. Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista. |
rap1ds 10.11.2003 12:16:29 | |
---|
kesäkuun 1. tätä vuotta vedettiin hiukset pois ja sen jälkeen en oo parturissa käyny... kuvitelkaa siitä. SELVÄ! |
pimp 10.11.2003 13:03:10 | |
---|
|
Gamo 10.11.2003 14:41:54 | |
---|
Pääasia, että pää herättää huomiota. Mieluiten tietenkin pahennusta. Minulla ei muuten ole hiuksia lainkaan, kolmen päivän välein kaikki pois. |
Tupuna 11.11.2003 08:37:52 | |
---|
Pääasia, että pää herättää huomiota. Mieluiten tietenkin pahennusta. Minulla ei muuten ole hiuksia lainkaan, kolmen päivän välein kaikki pois. Miksi moni tekee noin? Peitteletkö loittonevaa hiusrajaasi taikka pälvikaljuasi? Vai kasvaako sinulle jo kolmessa päivässä niin muhkea takatukka, että pakko ajaa pois? :) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Juzzu 11.11.2003 09:33:31 | |
---|
Peitteletkö loittonevaa hiusrajaasi taikka pälvikaljuasi? No eihän sitä tuolla tavalla peitellä, itse asiassa paljastetaan oikein kunnolla ja siinä sivussa heivataan muutkin hiukset pois :o) Eikös tuo ole vaan hyvä, jos epämääräinen kaljuuntuva päänuppi vaihdetaan aina toimivaan ikikaljuun, kuulemma jotkut tytötkin tykää kovasti, tietää wiisammat sanoa? Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Tupuna 11.11.2003 09:35:56 | |
---|
Eikös tuo ole vaan hyvä, jos epämääräinen kaljuuntuva päänuppi vaihdetaan aina toimivaan ikikaljuun, kuulemma jotkut tytötkin tykää kovasti, tietää wiisammat sanoa? Minä en tykkää, mutta ehkä minä en olekaan tyttö. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Aimo 11.11.2003 09:39:34 | |
---|
Yli hartijoiden rasta-mullet. Tissit peittyy jos väkisin haluaa. Naruja. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Rappion Lapsi 11.11.2003 15:36:08 | |
---|
Tammikuus ois armeija, tukka o suht. lähellä persettä siihen mennessä, ei vituta! Tuttava meni ihan rehellisesti tukan takia sivarii, mulle se ei (kai) oo ihan niin tärkee. |
Deathrace King 11.11.2003 17:43:23 | |
---|
Tammikuus ois armeija, tukka o suht. lähellä persettä siihen mennessä, ei vituta! Tuttava meni ihan rehellisesti tukan takia sivarii, mulle se ei (kai) oo ihan niin tärkee. Vituttaahan se varmasti, mutta siitä otetaan mittaa miehestä, jaksatko armeijan jälkeen kasvattaa uudestaan. Monet poserit eivät jaksa. Kahdessa vuodessa jo aikamoisen harjan saat, ja siitä sitten vuosi lisää, niin on jo entisenlainen. Itse kasvatin intin jälkeen vuoden, leikkasin pois. Pidin vuoden lyhyenä, jonka jälkeen olen kasvattanut kaksi vuotta(tsekkaa kuva). Ja kasvatus jatkuu, erittäin tyytyväinen oon, että olen jaksanut kasvattaa. Thrash and mosh 'til death! |
Ukko 11.11.2003 21:59:01 | |
---|
, jos epämääräinen kaljuuntuva päänuppi vaihdetaan aina toimivaan ikikaljuun, kuulemma jotkut tytötkin tykää kovasti, tietää wiisammat sanoa? Eiks ne tytöt tykkää jostakin muusta, näin ainakin olen itse huomannut ;) |
Rappion Lapsi 12.11.2003 20:24:49 | |
---|
Vituttaahan se varmasti, mutta siitä otetaan mittaa miehestä, jaksatko armeijan jälkeen kasvattaa uudestaan. Monet poserit eivät jaksa. Kahdessa vuodessa jo aikamoisen harjan saat, ja siitä sitten vuosi lisää, niin on jo entisenlainen. Itse kasvatin intin jälkeen vuoden, leikkasin pois. Pidin vuoden lyhyenä, jonka jälkeen olen kasvattanut kaksi vuotta(tsekkaa kuva). Ja kasvatus jatkuu, erittäin tyytyväinen oon, että olen jaksanut kasvattaa. Pitää viälä lisätä, että vuosi on siis 2005, eikä tuleva tammikuu... Kuitenkin. Kun ite aloin lettiä kasvattaan, se kasvo vie vajaan 10sentin mittasenaki pystyyn, kun on aivan hlvtin paksu letti, kyllä sillon hävetti elää... |
JulGubbe 13.11.2003 12:31:32 | |
---|
Mutta en pidä mistään hevityyliin kasvatetusta rasvasesta hiirenhännästä, mitä yritetään värjätä mustaksi vaikka aito väri onkin vaalea. Tuohon tyyliin kuuluu olennaisena osana se, että tukka on sellainen suomalaistyylinen, eli ohut ja vaalea. Niin ohut, että sen heviletin alta pilkistää korvat esiin sillee ihaanasti. Plus 2 numeroa liian suuri pitkä musta nahkatakki. Kyllä pukki tietää! |