ilkkis 22.10.2003 11:16:29 | |
---|
Tapaus telecaster: F-musiikki :Ei löydy, tulee joskus kovalla hinnalla. Dlx perjantai: Oho, löytyy kohtuuhinnalla ja vielä hyvä soittaa."Tilataanko sopiva väri?" -"Joo tilataan vaan."-Soita maanantaina ja varmista että olen saanut tilattua ja tule maksamaan varausmaksu." Maanantai: "Oletko saanut tilattua"-"En ole.Soitan sulle.".Soittoa ei kuulu. Tiistai: Soitan itse Dlx:n."Ei oo kaveri paikalla,tulee lauantaina töihin,kyselen asiasta ,soita huomenna." Keskiviikko: "Ei oo kaveri töissä, tulee lauantaina, voin mäki hoitaa." JOO KIITOS EI Jättäisin rahani mieluummin Suomeen missä kamoja voi testata mutta ei helv.. Olen itsekin palvelualalla ja tiedän ettei se todellakaan ole aina herkkua mutta hohhoh. |
Miikathebest 22.10.2003 11:30:59 (muokattu 22.10.2003 11:31:27) | |
---|
Itse rupesin 3 viikkoa sitten tiedustelemaan josko saisi lähikaupasta eminencen elementtejä. Omistajan olisi pitänyt jo monta kertaa ilmoittaa hintaa, mutta... Nyt lähti tilaus thomannille. |
benny 22.10.2003 12:13:05 | |
---|
Tapaus telecaster: F-musiikki :Ei löydy, tulee joskus kovalla hinnalla. Dlx perjantai: Oho, löytyy kohtuuhinnalla ja vielä hyvä soittaa."Tilataanko sopiva väri?" -"Joo tilataan vaan."-Soita maanantaina ja varmista että olen saanut tilattua ja tule maksamaan varausmaksu." Maanantai: "Oletko saanut tilattua"-"En ole.Soitan sulle.".Soittoa ei kuulu. Tiistai: Soitan itse Dlx:n."Ei oo kaveri paikalla,tulee lauantaina töihin,kyselen asiasta ,soita huomenna." Keskiviikko: "Ei oo kaveri töissä, tulee lauantaina, voin mäki hoitaa." JOO KIITOS EI Jättäisin rahani mieluummin Suomeen missä kamoja voi testata mutta ei helv.. Olen itsekin palvelualalla ja tiedän ettei se todellakaan ole aina herkkua mutta hohhoh. DLX hoiti homman kyllä naurettavalla epäammattimaisuudella. Ihan naurettavaa. Vois tommoisen idiotismeilun takia pistää puljun myös boikottiin. Ei siellä niin ruuhkaa ole koko ajan etteikö ehtisi tuommoista hoitamaan. shitfuck inc. |
Vilhelmus 22.10.2003 12:25:23 | |
---|
Paskamaiselta kuulostaa. Kannattaa ihan oikeasti jos vielä sinne joskus poikkeaa, kertoa miksi sitten osti Saksasta. Luulis tajuavan. |
Lonesome 22.10.2003 12:50:40 | |
---|
DLX hoiti homman kyllä naurettavalla epäammattimaisuudella. Ihan naurettavaa. Vois tommoisen idiotismeilun takia pistää puljun myös boikottiin. Ei siellä niin ruuhkaa ole koko ajan etteikö ehtisi tuommoista hoitamaan. Ei tosiaan ole ruuhkaa, ainakaan arkena iltapäiväisin. Onhan se periaatteessa outoa, jos ei tilausten teko kiinnosta. Saattaa kohta ruveta kyseisen liikkeen ruotsalaista taustaryhmää kiinnostamaan, ellei tulosta Suomestakin synny. No, ehkä se on vain se yksi myyjä, jolla on tämä hieman passiivinen tyyli siellä palvelutiskin takana. On sieltä hyvääkin palvelua välillä saanut. Straton tremolon jouset oli viimeksi DLX:ssä loppu. Kaveri sanoi, että tulossa on. Kukahan sitä tilausta on hoitanut... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
MareZ 22.10.2003 14:50:36 | |
---|
Tapaus telecaster: F-musiikki :Ei löydy, tulee joskus kovalla hinnalla. Dlx perjantai: Oho, löytyy kohtuuhinnalla ja vielä hyvä soittaa."Tilataanko sopiva väri?" -"Joo tilataan vaan."-Soita maanantaina ja varmista että olen saanut tilattua ja tule maksamaan varausmaksu." Maanantai: "Oletko saanut tilattua"-"En ole.Soitan sulle.".Soittoa ei kuulu. Tiistai: Soitan itse Dlx:n."Ei oo kaveri paikalla,tulee lauantaina töihin,kyselen asiasta ,soita huomenna." Keskiviikko: "Ei oo kaveri töissä, tulee lauantaina, voin mäki hoitaa." JOO KIITOS EI Jättäisin rahani mieluummin Suomeen missä kamoja voi testata mutta ei helv.. Olen itsekin palvelualalla ja tiedän ettei se todellakaan ole aina herkkua mutta hohhoh. Joo eipä kovin luotettavaa kuvaa tuosta liikkeestä mullekkaan jäänyt.Kävin paikan päällä kysymässä Samsonin monitoreja ja kun sitä mallia mitä halusin ei ollut kaveri sanoi että hän tilaa sinne niitä muutamat parit. Kysyin että miten pitkään menee se sanoi että pitäs viikossa tulla. Otti puhelin numeron ylös ja sanoi että pirauttaa heti kun purkit on kuuneltavana. Nyt siitä on mennyt jo about 2kk eikä soittoa ole kuulunut.Tilasin monitorit Saksasta ja ne tuli viikossa. Et silleen eipä taida mun tie enää DLX:n kulkea. Taitaa nämä katteettomat lupaukset kuuluua DLX:n arkeen. eikun...perk.. |
Mursuviiksi 22.10.2003 15:41:02 | |
---|
Kummastuttaa kyllä, että miksi tuonne DLX:n tarjous sivulle on laitettu jokaisen tuotteen perään e-mail kohta kun ei niihin e-maileihin näytä kukaan kuitenkaan vastaavan. Säästyisi siinäkin negatiiviselta palautteelta, kun unohtaisi koko e-mail "palvelun". (Vai onko jollain erilaisia kokemuksia?) Toisaalta eipä tuo tämänkin topicin luettua enää niin kovin paljoa ihmetytä, koska asiakaspalvelu ei näytä kyseistä liikettä kiinnostavan juuri millään muullakaan tavalla. Jos luvataan ottaa asiakkaaseen yhteyttä, mutta loppupeleissä unohdetaan koko asia niin turha kai lähteä haaveilemaan kovinkaan suuressa määrin kasvavasta asiakaskunnasta. Kyllä tuo negatiivinen palaute leviää kuitenkin suomen kuluttajien keskuudessa moninkertaisella vauhdilla verrattuna positiivisiin kokemuksiin. ...ja rokki soi! |
benny 23.10.2003 07:09:39 | |
---|
Kyllä tuo negatiivinen palaute leviää kuitenkin suomen kuluttajien keskuudessa moninkertaisella vauhdilla verrattuna positiivisiin kokemuksiin. Joo kiitos vielä Internetin. Monikohan tämänkin threadin on ehtinyt vuorokaudessa lukea. Aijai. DLX:tä tuntuu saavan palvelua jos sieltä hakee jotain pois mitä on jo hyllyssä. shitfuck inc. |
askomiko 23.10.2003 12:13:16 | |
---|
E-mail osotteen listaaminen on todellakin erittäin typerää, jos siihen ei kukaan edes aio vastata. Silloin siitä on pelkkää haittaa. Kyselin DLX:stä ajat sitten Hughes&Kettnerin Triamppia, kun niillä semmoinen käytettynä lojui. En muista mitä siinä sitten kävi, mutta ainakaan sähköposteihinsa eivät vastanneet. Ostin pienemmällä häslinkimäärällä käytetyn Mesan joltain äijältä. Vaikka ihmeellistä säätöä siinäkin oli.. |
ilkkis 23.10.2003 22:20:05 | |
---|
DLX:tä tuntuu saavan palvelua jos sieltä hakee jotain pois mitä on jo hyllyssä. Niin ei myyjien asenne ollut mitenkään negatiivinen, eivät vaan saaneet mitään aikaan.Itseasiassa Kölnistä tilaamalla joudun odottamaan varmaan pitempään kuin DLX:stä tilaamalla.Ei vaan jaksa jankata samaa asiaa aina uudestaan uusien myyjien kanssa.Ja säästänpähän muutaman latin.
|
PoLFus 23.10.2003 22:22:27 | |
---|
Kuinka nopeesti tuli? ~ 7ender $tratocaster ~ |
KMT 23.10.2003 22:39:34 | |
---|
Kai muitakin liikkeitä on kuin F-music ja DLX Minähän en koskaan tule tilamaan mitään ulkomailta ainakaan Saksasta... Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin |
sihvoh 23.10.2003 22:44:37 | |
---|
Kai muitakin liikkeitä on kuin F-music ja DLX Minähän en koskaan tule tilamaan mitään ulkomailta ainakaan Saksasta... Olet varmaankin Seppo ("Saksa on paskaa maa") Räty fani :-) ? I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
KMT 23.10.2003 22:49:15 | |
---|
Olet varmaankin Seppo ("Saksa on paskaa maa") Räty fani :-) ? En, mutta, jos ulkomailta ostaa niin pitää mennä ostamaan USA:sta siellä niitä vehkeitä saa kun aika paljon rakennetaan, Saksassahan ei rakenneta muuta kuin pörinä-BMW:tä ja Mersuja Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin |
Mikko Kankaanpää 28.10.2003 19:33:43 | |
---|
En, mutta, jos ulkomailta ostaa niin pitää mennä ostamaan USA:sta siellä niitä vehkeitä saa kun aika paljon rakennetaan, Saksassahan ei rakenneta muuta kuin pörinä-BMW:tä ja Mersuja Itse en tilaisi mitään USA:sta jossei olisi lähes tulkoon pakko. Tilaan paljon mieluummin Saksasta. Paljon mukavia ihmisiä... Esimerkkinä saksalaisesta laadusta soitin ja vahvistin puolella ovat mm. Dynacord, Klemnt, hofner, hohner, framus sekä tietysti Telefunken putket. mikko |
Slim Chance 28.10.2003 19:48:23 | |
---|
Kaveri vei lappeenrannan musiikki-hyyryläiseen marshall 5210 kitaravahvarinsa kosketushäiriön vuoksi korjattavaksi. Hieman alle kuukauden päästä,asian laidalta kysyttyään vastasi myyjä notta:En oo kerenny ees kattoon,vast viikon pääst lähetetään hesaan (official marshall korjaukseen) ja siel on 3 viikon jonot. Tässä outoa on se että itse liikkeen omistaja tuntee nämä asiat kuin omat taskunsa,ja liikkeessä käy n. 4 ihmistä viikossa (samat kitarat vuodesta -95) ja myyntipuolta hoitaa omistajan vaimo.Ei sitten herr hyyryläinen voi itse hoitaa asiaa. Tämä liittyy asiaan sillä tavalla että,ajattelin ostaa uusiin kannuihini (!mikko a!) ständejä sieltä,no enpä ostaa enää kun juttu tästä palvelusta nääs kiertää.Ja sitäpaitsi oli ihan ylihintasia. |
maelstorm 29.10.2003 03:12:01 | |
---|
välistä tuntuu että nämä suomen musakauppojen kipparit haluavat tehdä ihan kaikkea muuta soittovehkeillänsä kuin myydä niitä. Tai siis niitä yleensä myyvät mielellään mitä on miljoona zibaletta seinällä ja joiden kanssa ei ole mitään häslinkiä, mutta kaikki muu on jo sitten nihkeämpää myydä, se kun näyttää siinä seinällä/ikkunalla niin kivalle ja valot välkkyvät niin kivasti, ettei sellaista nyt sitten millään tohtisi myydä. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
ilkkis 09.11.2003 19:41:09 | |
---|
No niin, nyt olen uuden 50s telen onnellinen omistaja.Mahtava keppi! Kölnistä tilaaminen osoittautui helpoksi ja toimivaksi.Toisilla on ollut näköjään huonojakin kokemuksia. Skittaa ei ollut varastossa, joutuivat tilaamaan ensin tehtaalta Kölniin ja sieltä eteenpäin minulle.Toimitusajaksi lupasivat 7-15 työpäivää, mikä piti kutinsa eli paketti oli täällä 2 viikossa. Palvelu oli nopeaa ja ystävällistä, ainoa pikku miinus oli se että toimituksen kulusta ei tullut mitään tietoa.Kun kysyin asiaa, vastaus tuli kyllä nopeasti. Omasta puolestani uskallan kyllä suositella. |
Master of reality 10.11.2003 09:18:45 | |
---|
Eilen laitoin thomannille 850 euron tilauksen. Tilasin Peavey wolfgangin ja kaikkea sälää. Siellä maksaa 6m piuhat vain 3.70! Kieletkin on puoleen hintaan. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Eilen laitoin thomannille 850 euron tilauksen. Tilasin Peavey wolfgangin ja kaikkea sälää. Siellä maksaa 6m piuhat vain 3.70! Kieletkin on puoleen hintaan. Niin, SSSnake-piuhat todella maksaa vain 2,66 eur/3m ja 3.70 eur/6m, mutta valitettavasti laatua ei voi kehua. Menin itsekin lankaan ja tilasin muutaman vahvistimen mukana. Häiriöalttiita ovat ja surinaa riittää. Kestävyydestä en tiedä, kun niitä ei viitsi käyttää edes kotona. Eihän sitä tajunnut, että tällaisiakin vielä kehdataan myydä. Esim. Cordial-piuhat tuolla T-kaupassa ovat jo laadukkaampia, vaikkakin kalliimpia. Kannattaa siis panostaa piuhojen laatuun. Skeidat piuhat pilaa koko soittamisen. Pyramid- ja HBenton-kielet on sinänsä käyttökelposia, mutta tässäkin kannattaa melkein (IMHO) tilata perinteisiä merkkituotteita, joita niitäkin saa tuolta aika edullisesti. Tai ostaa Suomesta. Tarjouksessa olen saanut Ernie Ball-kieliä halvemmalla kuin T-kaupasta. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |