Aihe: Roland GW 7
1
KoJR
07.08.2006 01:07:30
Mitäköhän mieltä te ihmiset olette mieltä kyseisestä soittimesta? Kokemuksia ja hyviä/huonoja puolia kaipaisin, ja jotain saman hintaisia vaihtoehtoja.. Soitan musiikkia laidasta laitaan, humpasta heviin.. Enka mitään aivan huippuluokan soundeja tarvitse.
Synth
12.08.2006 11:35:39
Jos olet säestämässä kirkon kuoroharjoituksissa, siihen GW-7 hyvä, mutta humpasta heviin saman hintaluokan kamaa olisi Juno-D parempi taikka RS-50 joka on miltei sama kuin juno.
Emmätiiä mä oon vaa töissä täälä...
KoJR
12.08.2006 11:59:08
Sitäkin olen miettinyt, mutta luin jostain toiselta keskustelualueelta että Juno-D olisi aika sontaa, mutta sehän ei selviä kuin kokeilemalla... Minkähän laisia mahtaisi olla Rolandin Exr-s sarja?
BobHope
12.08.2006 18:02:56

Sitäkin olen miettinyt, mutta luin jostain toiselta keskustelualueelta että Juno-D olisi aika sontaa, mutta sehän ei selviä kuin kokeilemalla... Minkähän laisia mahtaisi olla Rolandin Exr-s sarja?

Rolandin omilla sivuilla sanottiin jotain tähän tyyliin: "Juno-D is the perfect synth for a beginner" Siitä voi varmaan jotain päätellä, että suositellaan aloittelijoille. Ei kyllä itsellä ole minkäänlaista kokemusta vehkeestä, mutta sattui tuo korvaan. Toisaalta voihan se silti olla laatupeli....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)