Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 532 33 34 35 36131 132 133 134 135
DaKiller
26.08.2006 12:56:04

Mun mielestä Slayer toimii usein parhaiten vähän hitaammilla tempoilla, esim. vaikka South of Heaven ja Mandatory Suicide.

Samaa mieltä. Eyes of the insane on kyllä tyrmäävän hyvä piisi uutukaiselta.
Milkop
26.08.2006 13:05:31

Eyes of the insane on kyllä tyrmäävän hyvä piisi uutukaiselta.

Puhumattakaan Supremistista. Jukoliste kun pistää pään pyörimään.
Ziggy Bubba
26.08.2006 13:12:26

Mun mielestä Slayer toimii usein parhaiten vähän hitaammilla tempoilla, esim. vaikka South of Heaven ja Mandatory Suicide.

Mä ole taas sitä just toista koulukuntaa, eli Reign In Bloodin raivokkuus ja vauhti on mulle just sitä parasta Slayeriä. Toki nuo paremmat hitaatkin jyrät toimivat, mutta jos hitaampaa ja raskasta jyrää haluan niin laitan vaikka Sepulturan Chaos A.D.:n soimaan. Hitaammilla tempoilla vaaditaan vähän enemmän sitä "groovea", ja sillä osastolla Slayerin kulmikas tyyli ei oo omimmillaan...
www.mikseri.net/sigkk My musique
Vimpo
26.08.2006 15:18:38

Edustankohan jotain tosi marginaalista vähemmistöä, kun minun mielestäni esim. kaikkien lyttäämällä Diabolus in Musicalla on tosi hyviä PAUL BOSTAPHIN rumpujuttuja. Mitenkään Dave Lombardon suuruutta väheksymättä pitää todeta etten oo oikein ikinä tajunnut hänen ylivertaisuuttaan Bostaphiin verrattuna.
np. Slayer - Bitter Peace

Niin ja toi uus levy taitaa olla sellanen tosi lievä parannus God Hates You Allista, semmoset rapiat kolome tähteä. Vähän se paljonpuhuttu "Slayer plays Slayer" -fiilis paistaa läpi, mutta silti niitä niskannyrjäyttäviä huippuhetkiäkin onneksi löytyy, lähinnä nopeimmista biiseistä.
lucbass
28.08.2006 09:15:59

kyllähä tää uus slayer aika hyvältä kuulostaa, parempaa se on ainaki ku god hate us all. mut en tiiä, aika tasapaksua tääki on. jihad ja eyes of the insane tuo kyl kivaa vaihtelua tähä levyyn. tää on aika perus-slayeriä loppujen lopuks. hanneman olis voinu säveltää vähäsen enemmän, kingi tuntuu valloittanee viimesimmät levyt melkee kokonaa. mut toisaalta, hannemanin käsialaaha nää klassisimmat biisit on. (en vähksy kingiä tässä yhtää, hanneman vaa on musta parempi soittaja/säveltäjä)
vittu täällä haisee kirsikka
bedlam
28.08.2006 12:04:45 (muokattu 28.08.2006 12:07:04)

Joo. Tai ainakin Seasons In The Abyss. Mun mielestä niiden paras ja ehjin kokonaisuus.

Samaa mieltä ehdottomasti. En mä jaksaisi edes Reign in Bloodia kuunnella putkeen läpi, vaikka levy niin lyhkäinen onkin. Kyseiseltä levyltä kuuntelen ekan ja vikan raidan, silloin kun sitä kuuntelen. Mutta Seasons on kokonaisuutena ihan timantti kaikessa monipuolisuudessaan. Siinä yhdistyy hyvät puolet kahdesta edellisestä levystä oikein maittavasti.

(täytyy kyllä tunnustaa, etten ole vuosiin Slayeria kuunnellut. Josko ensi viikonloppuna vaikka jytäisi sen parissa sitten)
http://www.mikseri.net/kiasma
Aryokal
28.08.2006 13:14:05 (muokattu 28.08.2006 13:15:18)

Edustankohan jotain tosi marginaalista vähemmistöä, kun minun mielestäni esim. kaikkien lyttäämällä Diabolus in Musicalla on tosi hyviä PAUL BOSTAPHIN rumpujuttuja. Mitenkään Dave Lombardon suuruutta väheksymättä pitää todeta etten oo oikein ikinä tajunnut hänen ylivertaisuuttaan Bostaphiin verrattuna.
np. Slayer - Bitter Peace

Oon kyllä ite ihan samaa mieltä. DI ja DIM on täynnä Bostaphin juhlaa, mielikuvitusta on kyllä käytetty aikasta paljon raitoja tehdessä. Yhtään Lombardoa väheksymättä, Bostaph on huomattavasti läpikotaisemmin suunnitellut soittonsa. Syystä josta tykkään enemmän.

edit. Aijaijai, että oon ylpee - Slayer ketju ja 666 viesti!
Desperately wandering Through the dark tunnels Of the bone box.
Ronsto
28.08.2006 13:47:41 (muokattu 28.08.2006 13:48:05)

Slayer - yleistä keskustelua

Vastauksia 666

Hmm...

E: Höh, oon hidas.
"Saattaa olla, että riipasen kovan kännin tänään"
katsonautiotahiekkarantaa
28.08.2006 14:54:57
Slayer 666
Deathrace King
28.08.2006 15:05:10

Uus levy ihan hyvää mättöä mitä vaivaa tietty tasapaksuus ja mahti-ideoiden puute. Perus Slayeriä, mutta odotin enempi.
M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net
Jööhannes
28.08.2006 16:24:06
hanneman olis voinu säveltää vähäsen enemmän, kingi tuntuu valloittanee viimesimmät levyt melkee kokonaa. mut toisaalta, hannemanin käsialaaha nää klassisimmat biisit on. (en vähksy kingiä tässä yhtää, hanneman vaa on musta parempi soittaja/säveltäjä)

Jepjep, olen samoilla linjoilla. Hannemanin käsialaa ovat Angel of Death ja Raining Blood, eikä niitä suotta pidetä Slayerin parhaina biiseinä. Hannemanin riffit ovat yleensä mukavampaa kuultavaa, vaikka ei Kingillä missään nimessä huonoja juttuja ole. King on vain jotenkin tykästynyt niihin tiettyihin nuotteihin, ja joka kerta kaava menee niin että toisella toistokerralla pari nuottia pitää nostaa ylöspäin. Myös Hannemanin soolot on mukavampaa kuultavaa, sillä niissä kitaranraiskauksissa on joku idea myös takana. MUTTA, sama asia minulla, en vähksy kingiä tässä yhtää, hanneman vaa on musta parempi soittaja/säveltäjä.
Groke's Clan -> www.grokesclan.com
TKT
29.08.2006 20:33:39
Kirjastosta kävin tänään lainaamassa Slayerin God Hates Us All - levyn. Ihan kelpo kamalta vaikuttaa. Voisi harkita jopa ostoa.
Use My Third Arm
Jööhannes
29.08.2006 20:43:25
Kirjastosta kävin tänään lainaamassa Slayerin God Hates Us All - levyn. Ihan kelpo kamalta vaikuttaa. Voisi harkita jopa ostoa.

Suosittelisin hommaamaan jotakin muuta. Itse kuulin ensimäisenä Slayeriltä tuota levyä, enkä jaksanut innostua ollenkaan. Kun kuulin Reign in Bloodia, niin meininki oli ihan toinen.
Anttichrist
29.08.2006 20:44:51
..Pahasti alkaa vaikuttaa siltä, että varsinkin Cult tulee omalla Slayer-listallani menemään kaikkien aikojen kovimpien piisien joukkoon, Perkele että potkii (kuten koko levy)!
Jööhannes
29.08.2006 21:52:14
Mutta jos kaveri kerran tuosta levystä jo innostui? :)

...mutta ei ole ehkä vielä kuullut muita. :)
Bonesaw
29.08.2006 21:58:25

No,jos Reing In Blood ja muut tykit on vielä edessäpäin ja kuuntelematta,niin sehän on vaan hyvä juttu.
TKT
30.08.2006 21:13:51 (muokattu 30.08.2006 21:14:27)

Joo muita en ole kuullut. Pitää ens kerralla kattoa kirjastosta, jos sattus löytymään Reing in Blood.

Edit : Kirjoitusvirhe
Use My Third Arm
Jööhannes
30.08.2006 21:25:25
Joo muita en ole kuullut. Pitää ens kerralla kattoa kirjastosta, jos sattus löytymään Reing in Blood.

Tämä uusinkaan ei ole missään nimessä huono. Omasta mielestä ainakin paljon parempi kuin GHUA (jota en ole kyllä paljoa kuullutkaan). Ollut siitä asti kuin postiluukkuun tippui melkoisessa tehokuuntelussa, ja kerta kerralta paranee.
Räkkipeli
01.09.2006 09:59:06

Kannattaa kuunnella tosiaan ne kasarit ja myöskin ehdottomasti toisiksi uusin God Hates Us All! Siinä on äijjin levy mitä olet varmaan kuullut.
Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)