Aihe: Farkkujen kavennus
1 2
Ritsku
26.08.2006 20:29:45 (muokattu 26.08.2006 20:32:53)
ei ole :) itse olen kaventanut monet farkut ihan tavallisella ompelukoneella (ei siis saumurilla!! vaikka saumurilla tulee parempaa jälkeä--> suosittelen sitä). ensin leikkaa saumat auki, sitten laita tupla siksaks ihan kankaan reunaan (tämä estää kankaan purkautumista) ja sitten siksakin viereen, eli farkkujen sisäreunalle suoraommel tuplana. (tämä estää housujen saumojen reikiintymistä ja purkautumista). ennen ku leikkaa, kannattaa mitata tarkasti miten paljon haluaa kaventa, ja HARSIA (tehdä kokeilu ommel). jos lähtee liian paljon pois, niin ei housut mahtu jalkaan. ja ennen kaikkea PESE HOUSUT ENNEN KAVENTAMISTA!! uusi kangas kutistuu AINA vähän pesussa. rohkeesti ompelemaan vaan !
jos et oo ennen ommellu paljon, niin kannattaa olla mukaan joku joka on ommellu enemmän.

Juu juu, mulla on naisten byysiä kaapit täynnä ja hyvin istuu. Löytyy usein helpommin ja huokeammalla tyköistuvia tiukkoja naisten malleja kuin miesten pöxyjä.

joo naisille tehdään nykyään tosi tiukkoja farkkuja. saumat menee perseväliin.
suosittelen menemään myös sinne kattomaan, koska melkein kaikki miehet on vyötäröltään naisia kapeempia, ja nykyään on laihuus muotia, niin pieniä farkkuja on paljon, mutta pieniä naisia ei. eli sinne vaan, nii johan löytyy!
(paitsi että joskus naisten farkut on pikkusen hinnakkaampia, ku miesten..)
LEGENDAARISTA !
metallica89
27.08.2006 11:39:41
Perseestä kun nykyään tulossa noi pillifarkut muotiin (mielestäni perkeleen rumat myös naisilla), niin kohta ei löydä enää hienoja farkkuja edes naisten osastolta :S
sus
28.08.2006 21:56:51
ei ole :) itse olen kaventanut monet farkut ihan tavallisella ompelukoneella (ei siis saumurilla!! vaikka saumurilla tulee parempaa jälkeä--> suosittelen sitä). ensin leikkaa saumat auki, sitten laita tupla siksaks ihan kankaan reunaan (tämä estää kankaan purkautumista) ja sitten siksakin viereen, eli farkkujen sisäreunalle suoraommel tuplana. (tämä estää housujen saumojen reikiintymistä ja purkautumista). ennen ku leikkaa, kannattaa mitata tarkasti miten paljon haluaa kaventa, ja HARSIA (tehdä kokeilu ommel). jos lähtee liian paljon pois, niin ei housut mahtu jalkaan. ja ennen kaikkea PESE HOUSUT ENNEN KAVENTAMISTA!! uusi kangas kutistuu AINA vähän pesussa. rohkeesti ompelemaan vaan !
jos et oo ennen ommellu paljon, niin kannattaa olla mukaan joku joka on ommellu enemmän.

Käykö tää jokseenkin jäsentämätön ohje noihin punttien kaventamisiin?
Rock'N'Roll All Night Sex And Drugs And Booze All Day Let's Go Fishing
Ritsku
13.09.2006 16:37:21
Käy. Sauma auki vaan ja uutta ommelta kehiin paremmalle paikkaa.

juuri näin !
LEGENDAARISTA !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)