ozz3 01.08.2006 13:21:50 | |
---|
Ostin mielenkiinnosta Enjoy The Silence-singlen, kuuluuhan Depeche Mode suosikkiyhtyeisiini. Ihan hyvä sovitus loppujen lopuksi, vaikka itse odotin hieman mahtipontisempaa sovitusta; jotenkin tuntuu, että paukkuja olisi ollut parempaankin. Singlen muut kappaleet, eli To The Edge ja Fragile ovat melko tasapaksuja ja tylsiä vetoja. Tälläisiä mietteitä. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Anttichrist 01.08.2006 18:03:54 | |
---|
..Tuosta NW-kopiointipaskanjauhannasta parhaiten huomaa juuri kuinka paska kansallinen itsetuntomme on: Viimeksi,en muista missä lehdessä, kun alkoi toimittaja kitistä Within Temptationista (ettei myös Gatheringista), että matkivat Yökalaa.. ..Tietenkään sillä, että vanhempia yhtyeitä ovat, ei ole mitään merkitystä.. ..Mutta itse asiaan: Itse pidän erittäin paljon 'Coilin tuotannosta ekasta EPstä Comaliesiin asti, tuo uusi alkoi jo parin kuuntelukerran tympimään "korn-basson" ja itseään toistavien melodioiden suhteen.. Toivon vain syvästi, että tulevat järkiinsä ja seuraava levy on vielä kovempi kuin Comalies (yksi parhaita levyjä ikinä, kuten myös Unleashed Memories). Senzafine on jotain niin mahtavaa että meinaa tämmöiselläkin retardibastardilla tulla suunnilleen tippa linssiin kun sitä kuuntelee, ja Cristina on ehdottomasti paras naislaulaja, jonka tiedän. ..Noh, onhan sitä ranne heilunut Cristinan kuvia katsellessa aika useaan otteeseen, täytyy myöntää :D |
Anttichrist 01.08.2006 18:06:50 | |
---|
Paranoid: Se, että Hietala jotain sössöttää töllössä, ei tee LCstä NW-kopiota, mutta mielipiteensä tietenkin itse kullakin... En vain tajua, mitä yhteistä kyseisissä laulujasoitinyhtyeissä näet mutta enpä koita alkaa toisten päiden sisään tunkeutumaan ajatuksiaan lukemaan.. |
arrgh 01.08.2006 18:11:57 | |
---|
haukkuipa muuten nightwishin basistikin kyseistä bändiä kopioksi eräässä headbanger's ball- episoodissa Minä taas muistan Nightwishin levyarvosteluja ajalta jolloin kyseinen basisti ei edes soittanut yhtyeessä vielä, joissa mainittiin Nightwishin kuulostavan kovasti Lacuna Coililta. |
Late-89 29.08.2006 10:05:00 | |
---|
Muutamia ok biisejä yhtyeellä, kauhean paljoa en ole yhtyeen tuotantoon tutustunut, mutta ihan mukaavalta tuo kuulostaa sen perusteella, mitä olen itse kuullut. |
Warmen 29.08.2006 11:40:32 | |
---|
Joo. Ok biisejä, mutta hieman pop-kamaa. Heaven's A lie on kuitenkin hyvä biisi... . |
carnation 29.08.2006 12:07:44 (muokattu 29.08.2006 12:08:34) | |
---|
Tuosta Enjoy The Silence -versioinnista en tykännyt kyllä yhtään. Saattaa johtua ehkä siitä, että kyseinen biisi on koluttu jo niin monta kertaa läpi eri artistien toimesta, että maistuu jo puulta. Eikä se nyt mikään mahtava biisi muutenkaan ole. Jotenkin korni versio ja musiikkivideo, varsinkin se mieslaulajan käyttö siinä. Kyllähän sitä Cristina Scabbiaa mielellään katselee, mutta itse musiikin kanssa sillä seikalla taas ei ole mitään tekemistä. Tai no onhan se ihan ok laulaja kuitenkin. Eipä mulla juuri muuta kokemusta tästä yhtyeestä ole. |
Simo78 29.08.2006 15:21:52 | |
---|
Paranoid: Se, että Hietala jotain sössöttää töllössä, ei tee LCstä NW-kopiota, mutta mielipiteensä tietenkin itse kullakin... En vain tajua, mitä yhteistä kyseisissä laulujasoitinyhtyeissä näet mutta enpä koita alkaa toisten päiden sisään tunkeutumaan ajatuksiaan lukemaan.. Jätkällä joka näyttää Kummelin kitara-sankari Speedyltä, ei ole paljoakaan varaa sanoa mitään=) Onko kukaan muu huomannut yhtäläisyyttä? No ei se ulkonäkö oikeesti merkkaa, mutta välillä noi Marcon puheet on kyllä vähän mitä sattuu skeidaa, taas välillä ihan asiaakin... |
kippe-gerbiili 29.08.2006 17:02:30 | |
---|
tjoo. kuuntelen etupäässä itse ainakin noita vanhempia levyjä. Unleashed Memories on loistava. täytyi kuunnella kyllä monta kertaa ennenkuin "avautui" Komppaan täysin Unleashed on ehkäpä parhain plätty toistaseks. Omalla tavallaan. Comalies hyvänä kakkosena. Lisäks Christina on hot...! Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä... |
LNA 29.08.2006 17:42:52 | |
---|
En ole kuullut kuin uusimman läpi kahdesti. Pidän kovasti vaikka suuria ostajia kosiskeleekin. Isoa tuottamista.. Jee. Cristinan ääni on miellyttävää country- /etno-kamaa. Ja tärkeintähän naislaulajalle nykypäivänä on olla hiton kaunis.. (HoHO!!1 Vitsi oli.) Joku mainitsi iskevien kertsien puutteen uudella.. Mielestäni se "Trying to forget.." -alkuinen rykäys on kyllä ihan kertsien kertsi. |
Jätkällä joka näyttää Kummelin kitara-sankari Speedyltä, ei ole paljoakaan varaa sanoa mitään=) Onko kukaan muu huomannut yhtäläisyyttä? No ei se ulkonäkö oikeesti merkkaa, mutta välillä noi Marcon puheet on kyllä vähän mitä sattuu skeidaa, taas välillä ihan asiaakin... öö.. kuka näyttää Kummelin kitara-sankari Speedyltä? |
Anttichrist 29.08.2006 18:48:02 | |
---|
öö.. kuka näyttää Kummelin kitara-sankari Speedyltä? Toivottavasti en minä :D |
Colturkeu 29.08.2006 20:54:54 | |
---|
kuulin tänään noitten coverin enjoy the silencestä ja se oli ihan hirveää. huonosti vedetty koko biisi ja laulaja on ihan susipaska. hyvän biisin raiskasivat mokomat. AS;:_D;:_ASD;:_ASD;:_ASD;:_AS;:_DAS;:_D ;:ASD;:ASD;:_ASD;:_ASD;:_AS;:_D |
harzza1 30.08.2006 00:59:28 | |
---|
kuulin tänään noitten coverin enjoy the silencestä ja se oli ihan hirveää. huonosti vedetty koko biisi ja laulaja on ihan susipaska. hyvän biisin raiskasivat mokomat. AS;:_D;:_ASD;:_ASD;:_ASD;:_AS;:_DAS;:_D tää ei oo miten-saan-itseni-näyttämään-typerältä-hymiöillä-mnetissä -topic. itsekään en kummoisemmin tuosta kappaleesta perusta, tai kauheasti koko levystä, mutta kuunneltavaa kamaa. keskity vanhempaan materiaaliin! In which I think I'm not that confident
A tiny hope that burns into my breath
A bitter smile delights me at the end |
Colturkeu 30.08.2006 08:28:47 | |
---|
tää ei oo miten-saan-itseni-näyttämään-typerältä-hymiöillä-mnetissä -topic. itsekään en kummoisemmin tuosta kappaleesta perusta, tai kauheasti koko levystä, mutta kuunneltavaa kamaa. keskity vanhempaan materiaaliin! mutta kun se laulajan ääni on järkyttävän huono ja sil miehellä viel hirveämpi. nightwish kopio bändi ja viellä huono sellainen ;:ASD;:ASD;:_ASD;:_ASD;:_AS;:_D |
Matjardo 30.08.2006 08:50:02 (muokattu 30.08.2006 08:50:45) | |
---|
nightwish kopio bändi ja viellä huono sellainen Aijaa okei, pitääkin tästä lähin ruveta haukkumaan kaikki bändit NW kopioiksi joissa on naislaulaja. Mutta niin itse bändistä, en kyllä itsekään pahemmin perusta, mutta kyllähän tätä kuuntelee. Ihan ok tavaraa.. Two beers or not two beers? |
LNA 30.08.2006 10:37:17 | |
---|
nightwish kopio bändi ja viellä huono sellainen *provoutuu täysii* Huhhuh mikä saapas. |
Kaikkoslainen 30.08.2006 11:28:27 | |
---|
Ihan ok bändi mut ihan liian kaupallinen ja nightwishiä minun mielestä kopioiva! HEVIÄ PERKELE!!!!!! |
harzza1 30.08.2006 12:14:10 | |
---|
Ihan ok bändi mut ihan liian kaupallinen ja nightwishiä minun mielestä kopioiva! perustele minulle miten lc kopioi nightwishiä? voipi olla hiljasta tai tosi paskat perustelut. In which I think I'm not that confident
A tiny hope that burns into my breath
A bitter smile delights me at the end |
kippe-gerbiili 30.08.2006 12:29:40 | |
---|
Lacuna coil = nightwish kopio ?!?!? Olemmepas me avarakatseisia... Kukaan ei ole täydellinen samalla tavalla kuin minä... |