uruttaja 27.08.2006 22:00:16 | |
---|
Minuun ei sovi kumpikaan. Kantolan kesäpoika. HOHO. |
Sertzo S 28.08.2006 08:29:52 | |
---|
Pidän seuraavista jo sanomankin vuoksi: Katso luontoa Anna kaikkien kukkien kukkia vaan |
BigPapa 28.08.2006 08:56:03 | |
---|
Tietääks Bib Papa kuinka Mudin kitarasaundit tehtiin. Fenkku tietysti skebana mutta kuinka siitä eteenpäin ? Ei nyt välttämättä fenkkukaan skebana....paitti noissa videoilla...kullostais olleen jotain Fuzz-boxia siellä ....ja kaikua ....ja sitten puhastakin skittaa seassa tai lievemmin säröytettyä...Fuzz on varmaan kova sana... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
half 28.08.2006 09:05:05 | |
---|
Mud, joo. Olin niiden konsertissa Turun konserttisalissa. Vetivät myös tyylikkään Elvisparodian muistaakseni. |
eino mutku 28.08.2006 13:53:09 | |
---|
Etsin kunnes löydän sun Tämä se täytyy olla, koska legendan mukaan kultaisella 70-luvulla Aro oli laulanut tätä Helsinkiläisessä ravitsemusliikkeessä, ja isäni oli omien sanojensa mukaan "pyyhkäissyt parketin halki" ja poiminut talteen tulevien lastensa äidin. Etsintä päättyi, ilta jatkui... kalamies#23 >-)))>
"Voi juku ja keltakaikkiaan myäs!" -Sofia 3 v. |
Sertzo S 28.08.2006 15:59:12 | |
---|
Tämä se täytyy olla, koska legendan mukaan kultaisella 70-luvulla Aro oli laulanut tätä Helsinkiläisessä ravitsemusliikkeessä, ja isäni oli omien sanojensa mukaan "pyyhkäissyt parketin halki" ja poiminut talteen tulevien lastensa äidin. Etsintä päättyi, ilta jatkui... Niin sait sitten sinäkin jonkin ajan kuluttua alkusi. :) |
Ukko 28.08.2006 16:08:23 | |
---|
Studiopaavo kehiin ja eiku menoks? Kyl ne aikalaiset väittää että kitaristi veti livenä ihan kivasti. BCR olikin jo toinen juttu ( värähtää inhosta ). |
half 28.08.2006 16:19:37 | |
---|
Kyl ne aikalaiset väittää että kitaristi veti livenä ihan kivasti. BCR olikin jo toinen juttu ( värähtää inhosta ). Konsertti teki silloin suuren vaikutuksen. |
Tankoprinssi 28.08.2006 19:21:35 | |
---|
Mudin biisi, kuunnelkaa tuo Bigpapan linkki. Se olikin mahtava linkki. Videoissa pääsi palaamaan 70-luvun nuoruuden tunnelmaan: Sweet, lastenahdistelija Glitter ja päiväunien unelma Suzi jne.... Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
eino mutku 29.08.2006 09:45:07 | |
---|
Niin sait sitten sinäkin jonkin ajan kuluttua alkusi. :) Näinpä juuri, tarina ei tosin kerro että liittyykö tähänkin joku laulu. Kenties Ollaan lähekkäin... Taitaa olla parempi kun en tiedä. :) kalamies#23 >-)))>
"Voi juku ja keltakaikkiaan myäs!" -Sofia 3 v. |
Sertzo S 29.08.2006 09:58:47 | |
---|
Kuulutin kerran Kirkan laulaman Tule lähelleni peiton alle-biisin alkajaiseksi pändissämme näin: "Seuraavaksi sitten romanttinen ja alun perin Kirkan esittämä laulu nimeltään Tule lähelleni peiton alle, jossa yleensä pyritään pontevasti housun alle. " |
uruttaja 29.08.2006 10:42:08 | |
---|
Kuulutin kerran Kirkan laulaman Tule lähelleni peiton alle-biisin alkajaiseksi pändissämme näin: "Seuraavaksi sitten romanttinen ja alun perin Kirkan esittämä laulu nimeltään Tule lähelleni peiton alle, jossa yleensä pyritään pontevasti housun alle. " Ja tämä liittyy Markku Aron paras biisi-threadiin millä tavalla? Savolaisuus on ottanut merkittävän jalansijan elämässäsi. Vastuu on siis meillä kuulijoilla. |
uruttaja 29.08.2006 10:42:56 | |
---|
Ja tämä liittyy Markku Aron paras biisi-threadiin millä tavalla? Savolaisuus on ottanut merkittävän jalansijan elämässäsi. Vastuu on siis meillä kuulijoilla. Ai niin, semmonenkin biisi : Mä luulen vaan. On ihan hyvä Markun ihan alkuvuosien tavaraa. |
TiVe 29.08.2006 11:40:44 | |
---|
Markkuy Aro on paras levyllä. Pari kertaa olen nähnyt livenä viime vuosina ja esitys oli jotensakin lattea...silmät kiinni kyllä kuulosti kuin olisi tullut levyltä, mutta livessähän pitäisi tulla jotain muutakin. -TV- Rykiminen ei tarkoita Lapissa hiljaista yskimistä |
Sertzo S 29.08.2006 11:53:55 (muokattu 29.08.2006 11:54:14) | |
---|
Ja tämä liittyy Markku Aron paras biisi-threadiin millä tavalla? Savolaisuus on ottanut merkittävän jalansijan elämässäsi. Vastuu on siis meillä kuulijoilla. No ei liity, mutta ajattelin keventää pienellä sivujuonella. ;) Savolaisuus on tarttuvaa ainakin näillä kymmenillä vuosilla, mitä täällä olen viettänyt. Pitäiskö sitten muuttaa takaisin Ouluun...? Tuo Saimaa on niin syöpynyt ja lumonnut minun sieluni, että enpä enää taida sittenkään. |
TiVe 29.08.2006 11:57:25 | |
---|
No ei liity, mutta ajattelin keventää pienellä sivujuonella. ;) Savolaisuus on tarttuvaa ainakin näillä kymmenillä vuosilla, mitä täällä olen viettänyt. Pitäiskö sitten muuttaa takaisin Ouluun...? Tuo Saimaa on niin syöpynyt ja lumonnut minun sieluni, että enpä enää taida sittenkään. Muuta ihmeessä takaisin Ouluun. Jos vesistös kerran kiinnostaa kuten Saimaa niin onhan meillä meri...niin ja tehdaskin ihan rannassa. Missään muualla ei ole rantaa varmaan otettu käyttöön yhtä tehokkaasti kuin Oulussa ;-) Rykiminen ei tarkoita Lapissa hiljaista yskimistä |
uruttaja 29.08.2006 12:02:52 | |
---|
No ei liity, mutta ajattelin keventää pienellä sivujuonella. ;) Savolaisuus on tarttuvaa ainakin näillä kymmenillä vuosilla, mitä täällä olen viettänyt. Pitäiskö sitten muuttaa takaisin Ouluun...? Tuo Saimaa on niin syöpynyt ja lumonnut minun sieluni, että enpä enää taida sittenkään. Muutat tähän Laaniskan varteen niin on maisemallista antiakin. |
Kuulutin kerran Kirkan laulaman Tule lähelleni peiton alle-biisin alkajaiseksi pändissämme näin: "Seuraavaksi sitten romanttinen ja alun perin Kirkan esittämä laulu nimeltään Tule lähelleni peiton alle, jossa yleensä pyritään pontevasti housun alle. " Muistan elävästi Martson bändin rumpalin kuuluttaneen: "Seuraavaksi esitämme kappaleen Ota lähellesi, päästä sisällesi." Tosin trumpettitaiteilija Martso ei vielä silloin ollut niissä kehissä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 29.08.2006 14:46:06 | |
---|
Muistan elävästi Martson bändin rumpalin kuuluttaneen: "Seuraavaksi esitämme kappaleen Ota lähellesi, päästä sisällesi." Tosin trumpettitaiteilija Martso ei vielä silloin ollut niissä kehissä. Raikka se on tietenkin ollut. |
isojussi 29.08.2006 14:50:05 | |
---|
Raikka se on tietenkin ollut. No totta munassa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |