Aihe: onko Ampeg B3 tuttu?
1
thefrank
29.08.2006 13:15:33
Mulle tarjottiin Ampeg B3 bassokomboa. Se on aika korkea kombo jossa 15 tuuman kajutin. Viisto alareuna takapuolella jossa pyörät. Onko kellään kokemusta laitteesta? Mikä lienee karkeasti asiallinen hinta? Sehän ei ole upouusi, Ampegin nettissivuista ei löydy samanlaista, eli voi se olla jopa 10-15 v vanha.
Rämppy
30.08.2006 12:50:24
Mulle tarjottiin Ampeg B3 bassokomboa. Se on aika korkea kombo jossa 15 tuuman kajutin. Viisto alareuna takapuolella jossa pyörät. Onko kellään kokemusta laitteesta? Mikä lienee karkeasti asiallinen hinta? Sehän ei ole upouusi, Ampegin nettissivuista ei löydy samanlaista, eli voi se olla jopa 10-15 v vanha.

Riippuu tietysti musatyylistä, onko tuo hyvä. Metallibasistille tuo ei ole paras vaihtoehto, mutta muuten voin suositella.
Mulla on ollut 9 vuotta keikkakäytössä Ampeg B3-158, eli se versio, jossa on 15' ja 8' kaiuttimet. On palvellut erittäin hyvin. 150W vaikuttaa paperilla vähältä, mutta kapakka- ja työväentalokokoluokan keikkapaikoissa ääntä ja potkua on riittänyt ja vielä on jäänyt reilusti reserviäkin...Linjaulostulohan tuosta myös löytyy. Soundi on muhkeanjämäkkä, säädöt monipuoliset mutta selkeät. Laite ei ole reistaillut koskaan. Tuon B-sarjan valmistus loppui pari vuotta sitten. Jollain 700-800 eurolla olen joskus nähnyt käytettynä jossain Hgin liikkeessä.
En sitten malttanut olla sanomatta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)