hemmo 09.11.2005 20:04:56 | |
---|
Sori vaan tämä mauton läpänheitto. Juu, ei mitään, me ollaan kato totuttu jo tohon. 8-) "Oot hullu haalija" -hellasärö. |
pardy 09.11.2005 20:07:43 | |
---|
Juu, ei mitään, me ollaan kato totuttu jo tohon. 8-) Kullisuu. |
absqua 09.11.2005 20:14:16 | |
---|
Juu, ei mitään, me ollaan kato totuttu jo tohon. Sitähän ne kaikki sanoo. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Hullu basisti 22.11.2005 21:55:55 | |
---|
Mullon Presari käässi taas päällä. Kattelin tossa HIMin videoita ja Migellä näyttäs noita olevan enemmänkin. Eli, auttakee. Olis tommonen American Standard mielessä. Mielellään sunburst. Värivaihtoehtoja ei ole kuin kaksi, koska olen vasuri. Onneks ei ole vielä rahaa ostaa, kun tuli mätkyjä. Kysymys kuuluu; onko presarin kaulan profiilia ohenneltu tässä vuosisadan vaihteessa? Oon kuullu sellasta huhua. Kiinnostais tietää, kun oon isokourainen ja sais olla mielellään luokkaa pesäpallomaila. Meinaan, jos rupee oleen jo tollasta jatsarin luokkaa se kaula, niin voipi olla että käässi laantuu sen siliän tien. Toinen kysymys; niiss on se talla mistä saa kielet bodyn läpi. Onnistuuko flättien vetäminen tolla tyylillä kiinni, vai joutuuko flätit pistään perinteisesti läpi tallan? Oon kuullu että flättejä ei pystyis laittaa läpi bodyn, syytä en tiedä. Kolmas kysymys; Uusissa Presareissahan on se S1-switch, mistä muistaakseni saa muutettua johdotuksen sarjaan/rinnan (tai jotain sinne päin). No mua ei se varsinaisesti kiinnosta. Vaan itse mikki. Löytyykö outputtia (onko kuuma signaali)? "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
J.Hollström 25.08.2006 09:30:04 (muokattu 25.08.2006 09:50:23) | |
---|
THIS GAS IS OVER! http://www.juki.1g.fi/kuvat/Musakuvia/Fender+Precision+-75/ Hiihoo. Vuosi täynnä tämän täyttymyksen hetkestä. Eli onnea itselleni! Näin pidemmällä perspektiivillä ja alkuhuuman laannuttua voin kertoa, että aivan mahtava basso, eli paras minkä olen omistanut. Kaikki ominaisuudet on huipussaan, soundi, soitettavuus, ulkonäkö, feelis ja mojo. Mää oon niin onnellinen, nykyään. |
Santtu_123 25.08.2006 10:32:42 | |
---|
Hiihoo. Vuosi täynnä tämän täyttymyksen hetkestä. Eli onnea itselleni! Näin pidemmällä perspektiivillä ja alkuhuuman laannuttua voin kertoa, että aivan mahtava basso, eli paras minkä olen omistanut. Kaikki ominaisuudet on huipussaan, soundi, soitettavuus, ulkonäkö, feelis ja mojo. Mää oon niin onnellinen, nykyään. Komia rökäle, onnea uudelle 1-vuotiaan isukille :D Paljonkos kustansi ja mistä ostit ? Kevyt soittaa ? GAS alkaa taas ilmotteleen ittestään :( (jos luki jossain aiemmin, niin en jaksanu lukea koko ketjua) |
J.Hollström 25.08.2006 11:27:29 | |
---|
Paljonkos kustansi ja mistä ostit ? 1750 eur, ostettu Ruotsista Vintage-Guitarsista. Kevyt soittaa ? Miten sen nyt ottaa. Kelle kunnon puolikas pesismailamallinen kaula on kevyt soittaa ja kelle ei, eli kaula on jööti, ja se on yksi parhaita ominaisuuksia tässä ja tuo soundiin kunnon munaa. Tatsin saa säädettyä toki mieleisekseen. Minusta tämä on kevyt soittaa näillä nykyisillä säädöillä. Kevyempi mitä esim. oma jatsi jossa kielet on korkeammalla. |
Santtu_123 25.08.2006 12:27:15 | |
---|
Miten sen nyt ottaa. Kelle kunnon puolikas pesismailamallinen kaula on kevyt soittaa ja kelle ei, eli kaula on jööti, ja se on yksi parhaita ominaisuuksia tässä ja tuo soundiin kunnon munaa. Tatsin saa säädettyä toki mieleisekseen. Minusta tämä on kevyt soittaa näillä nykyisillä säädöillä. Kevyempi mitä esim. oma jatsi jossa kielet on korkeammalla. Sehän se on...Alottelijana vaatii kevyen tatsin, muuten on kahen minuutin päästä sormet maitohapoilla :( Ehkäpä harjottelen jonkun vuoden lisää. |
Rämppy 25.08.2006 14:56:27 | |
---|
Taidan toistaa itseäni, mutta tyylikäs on. Tuo väri on ah_niin_70s. Onkos toi kuinka painava basso? En sitten malttanut olla sanomatta. |
J.Hollström 25.08.2006 15:05:25 | |
---|
Taidan toistaa itseäni, mutta tyylikäs on. Tuo väri on ah_niin_70s. Onkos toi kuinka painava basso? Ei oo kunnon vakaa millä punnita, mutta joskus taisi arvioida sen ~3,9 kiloiseksi. |
Santtu_123 25.08.2006 20:24:28 | |
---|
|
J.Hollström 25.08.2006 21:01:33 | |
---|
Tyhmä kysymys: Tossa sun Presarissa on "peukunpidike" ns. oikeassa paikassa, mutta mitä ihmeen virkaa sillä on esmes tässä: http://www.scottymoore.net/55PBass.html ? Tohon aikaan bassoa soitettiin peukulla ja muut sormet sai tukea tosta tuesta. |
Santtu_123 25.08.2006 21:39:00 | |
---|
Ahans, kiitos, tota oonki oikeesti ihmetelly :) |
Royal Banzai 25.08.2006 23:11:04 | |
---|
Mun presari-GAS on osaltaan taltutettu! Japanin fenderi tuntuu ainakin käteen oikein kivalta. Täytyykin tästä lähteä treenikämpille vahvistamaan signaalia. |
2541 25.08.2006 23:16:11 | |
---|
Mun presari-GAS on osaltaan taltutettu! Japanin fenderi tuntuu ainakin käteen oikein kivalta. Täytyykin tästä lähteä treenikämpille vahvistamaan signaalia. Mistäs, minkälainen, milloin!? Eikai vaan oo vaahteraotelaudalla?;) |
rattledad 25.08.2006 23:51:35 (muokattu 25.08.2006 23:52:06) | |
---|
|
Royal Banzai 26.08.2006 06:43:05 (muokattu 26.08.2006 06:45:46) | |
---|
Mistäs, minkälainen, milloin!? Eikai vaan oo vaahteraotelaudalla?;) Pyhältä mnet toriltahan se. Eilen illalla sain. Japsi standard, sunburst, musta pleksi. Ruusupuuotelauta, tottakai. Tuuhan testaamaan kun olet kaupungissa, hyvä peli on tämä. Soundaskin mukavan murakalta, vaikka mikit on oletettavasti huonompaa japanilaista ("paremmissa" japsimalleissa on jenkkimikit). Täytyy kielet vaihtaa ja varmaan pleksi myös vielä. Ääh, lauantain aamuvuoro on hajottava. |
Royal Banzai 26.08.2006 06:44:01 | |
---|
|
rattledad 26.08.2006 12:25:29 | |
---|
Oho, johan on hieno! Kitarapajalta, vai mistäkö? Tampereella oli sellainen pikkuliike aikapäiviä sitten. Tiesin entisen omistajankin, mutta kuulin vasta kun tuo oli jo liikkeessä. |
Mulla on presarin tarpeen tyydyttänyt mainiosti tuo G&L SB-1.Suosittelen varauksetta kaikille. Harmillisen vähän näkyy vaan käytettyinä. Omani ostin kymmenisen vuotta sitten. Mutta jos sopuhintaan saatte, niin korjatkaa talteen. Omassa yksilössäni alkuperäiset mikit on vaihdettu edellisen omistajan toimesta MEC:n aktiivimikkeihin. Outputtia löytyy todella tuhdisti ja ekvalisaattorissakin on riittävästi sävyjä. Olis ihan mukava kuitenkin tietää miten soundais alkuperäisillä. Kuvassa täysin samanlainen ja -ikäinen, ei tosin sama peli. http://www.ggjaguar.com/sb-1-85.htmLets fucking die! |