Aihe: Kokemuksia ja mietteitä Aria IGB-65:stä?
1
Antti1
27.08.2006 21:56:43
Tämä basso kyseessä: http://www.soundland.de/catalog/ima … products/tn/23/234118-2-600x600.jpg

Mitä osaatte siitä sanoa? Oletteko kokeilleet? Mitä olette pitäneet? Kuinka paljon käytetystä tuollaisesta kannattaisi maksaa, vai kannattaako maksaa ylipäätään?

Mä oon tommosella soitellut jo vähän pitemmän aikaa, kun on ollut huollettavana ja lainassa. Melko toimivalta tuntuu, tosin runko kolhii välillä vähän kättä muotoilunsa takia ja tossa on liikaa elektroniikkaa mulle. Mietiskelenkin, että pitäisikö ostaa toi pois vai rakentaa omiin spekseihin oma basso? Huonekalupuuseppäähän tässä yritetään lähivuosina ja nähtävästi pitemmälle tulevaisuuteenkin leikkiä, joten vempaimista ei ole rakentaessa pulaa.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
Wilkeson
30.08.2006 00:12:45
oon soittanu mut ei tainnu iha olla toi malli...tai sit en muista mut arialla oon skulannu.

se mil soittelin oli ihan saatanan hyvä! siit on tosin aikaa monia vuosia ja totesin sairaan hyväx laitteex.
oisin halunnu itelle mut ei ollu fyrkkaa sillon.

voisinkoha olla vääräs jos muistelen et oli joku aria pro tai aria pro 2 tai jotain.

joillain arioilla veivailin ku olin jenkkiläs käymäs.en muista oikeesti tarkkaan malleja.en tiä mistäköhän johtu...:)

mut varmana on hyvä!
Antti1
30.08.2006 17:04:42
mut varmana on hyvä!

No onhan se, mä vaan aina kolhin oikean käteni tosta ranteesta siihen rungon kulmaan keikoilla. Nimenomaan siis keikoilla, kun pitää olla vähän showmeininkiä ja isoa liikettä käsillä. Iho lähtee ekan biisin aikana ja veri lentää, sattuu aika vietävästi soittaa tuolla. :)
Wilkeson
30.08.2006 17:10:14
No onhan se, mä vaan aina kolhin oikean käteni tosta ranteesta siihen rungon kulmaan keikoilla. Nimenomaan siis keikoilla, kun pitää olla vähän showmeininkiä ja isoa liikettä käsillä. Iho lähtee ekan biisin aikana ja veri lentää, sattuu aika vietävästi soittaa tuolla. :)

no voi SHIT!!!!
pitäsköhän sun rauhottuu tai vaihtaa bassoa?millä ihmeen tavalla sä soitat?
paitsi ei voi rauhottuu keikalla jos pitää olla showmenoo riittävästi.

koita keksii jotain.nyt en osaa sanoo mitää tohon.
Antti1
30.08.2006 17:20:12
pitäsköhän sun rauhottuu tai vaihtaa bassoa?

No sitähän mä tässä mietinkin, että pitäiskö rakentaa oma, joka ei rikkois rannetta. Alkaa uhkaavasti rakentua tuommoinen kovettuma siihen kohtaan...

Bassoahan pitää ehdottomasti rankaista täysillä! No ei vaan, iso liike ja kohtalaisen hellä tatsi. Vaatii vähän lisää poweria kädestä, mutta kyllä tolleen tunnin keikan mennen tullen soittaa sitä kipua lukuunottamatta. On toi runko vaan jokseenkin erikoisen muotoinen, ei tuota muilla bassoilla tapahdu. Harmi sinänsä.
Wilkeson
30.08.2006 17:34:59

No sitähän mä tässä mietinkin, että pitäiskö rakentaa oma, joka ei rikkois rannetta. Alkaa uhkaavasti rakentua tuommoinen kovettuma siihen kohtaan...

Bassoahan pitää ehdottomasti rankaista täysillä! No ei vaan, iso liike ja kohtalaisen hellä tatsi. Vaatii vähän lisää poweria kädestä, mutta kyllä tolleen tunnin keikan mennen tullen soittaa sitä kipua lukuunottamatta. On toi runko vaan jokseenkin erikoisen muotoinen, ei tuota muilla bassoilla tapahdu. Harmi sinänsä.

joo! toinen basso ja sama meininki ni sit on hyvä.
pakko ois nähä keikka ja toi verilentää meininki!!!

toi on pikkasen kummallisen mallinen..(itellä jazzareita ja 1 ibanez)
mä diggaan jazz bassoista.on helposti soitettavii.

spector vois olla sulle oikee merkki.luulen et sopis hyvin.(kunhan vaa ajatelin)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)