KirkH81 28.08.2006 13:17:32 | |
---|
Mooro! Tuollaista olen katsellut. En kuitenkaan laitetta ole valitettavasti missään päässyt kokeilemaan. Kertokaahan kokemuksia tai jos aiheesta on keskusteltu aiemmin niin laittakaahan linkki. Niin, ja pääasiassa tulee soiteltua heviä yms.. Kiitos! |
Moista en vaihda pois, on se niin oivallinen peli ja lisää kokemuksia löytyy haulla aiemmista topiceista. En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Werihukka 28.08.2006 14:42:33 | |
---|
Hyvä peli se on kyllä. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
-Prokitaristi- 28.08.2006 18:40:45 | |
---|
Mooro! Tuollaista olen katsellut. En kuitenkaan laitetta ole valitettavasti missään päässyt kokeilemaan. Kertokaahan kokemuksia tai jos aiheesta on keskusteltu aiemmin niin laittakaahan linkki. Niin, ja pääasiassa tulee soiteltua heviä yms.. Kiitos! E: Hyvä pelihän tuo on. Suurinpiirtein kaikki mitä kitaristi tarvitsee, ilman mitään menusurffailuja. Jos kiinnostaa, niin saatan olla ehkä myymässä... |
Scar 28.08.2006 20:05:59 (muokattu 28.08.2006 20:11:26) | |
---|
Aivan helvetin hyvä peli! Kannattaa! Itse olen käyttänyt kyseistä multia jo jonkun aikaa ja rakastuin saundeihin niin paljon että piti ruveta erillisinä ostamaan noita bossin pedaaleja. Jos saan itsekin soundit kohdalleen yksittäisten pedaalien kanssa yhtä hyvin kuin tossa on niin mullakin saattaa olla myynnissä jos raaskin luopua:) Siitä tuli mieleen pieni offtopic jos joku osaa neuvoa että miksi ME-50ssä MT-2 kuulostaa niin helvetin kurkolle kun taas yksittäisenä en ole saanut kuulostamaan niin hyvältä? Rhythm of wings in the sky so high / Music in my ears I can't wait to see / I' m hiding in the grass death in my hands / Surprise is my only defence |
Jmvk 28.08.2006 20:11:01 | |
---|
Kyllä, jos ostat niin et kyllä kadu! Hinta, - laatusuhde ihan paikoillaan, no hintaa SAIS kyllä olla vähemmän mut tämä peli on hintaansa nähden aika h*ton hyvä. Löytyy säröä vaikka mille tyylille ja efektejä on riittävästi. Kannattaa ostaa. www.eroakirkosta.fi
karvaposliini |
Maiden01 29.08.2006 21:38:15 | |
---|
Itellänikin löytyy tommonen maksoin käytettynä 199e sis. muuntajan. Kitaran soiton alussa tota käyttelin melko paljon, mutta nyt on jäänyt kyllä käyttö melko vähälle. Tossa on noi Delay ja Modulation osastot ihan hyvät ja monipuoliset, niinkuin toi aika yksinkertainen omien saundien muistiinlaitto systeemi(olisi aika hyvä olla pedaali sitä varten) Särö puoli ei mun mielestä oo mitenkään erityisen hyvä saundinen, vaikka monipuolinen onkin. Oon ite tykästynyt ihan irtopedaalien käyttöön. Toi wahikin on tossa mun makuun vähän liian modernin kuulonen ym. tollasta pientä.Tone Modify ja Compressor osastot on ihan mukiin meneviä ja käytön arvoisia. Eli kyseessä on ihan hyvä ja varsinkin monipuolinen laite, tohon hintaan ei kuitenkaan kovin montaa pedaalia saisi. Suosittelen etsimään käytettyjä, omani löysin Musapörssistä, asuit vissin jkl:ssä? Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni? |
pkangas 30.08.2006 10:05:31 | |
---|
Itse soittelen lähinnä 70-luvun jytä ja progejuttuja ja siihen tuo laite on tosi hyvä. Leslie ja delay osasto on todella hyviä. Säröpuolikin pelittää. Ei ole liian isoja muttereita. on vain liian pieniä ruuveja! |
Jackson Dinky 30.08.2006 10:26:16 | |
---|
Mooro! Tuollaista olen katsellut. En kuitenkaan laitetta ole valitettavasti missään päässyt kokeilemaan. Kertokaahan kokemuksia tai jos aiheesta on keskusteltu aiemmin niin laittakaahan linkki. Niin, ja pääasiassa tulee soiteltua heviä yms.. Kiitos! Mulla on joku räpellys ääninäytteessä bossilla. ._. |