Baroquean 09.11.2003 14:10:47 | |
---|
Katselin tossa Thomannin Hot Deals-esitettä ja rupesi kiinnostamaan toi Milleniumin rototomsetti (6"/8"/10"). Joukossamme on varmasti paljon Millenium-merkin "vihaajia", mutta siitä huolimatta kysyisin mielipiteitänne kyseisestä tuotteesta. Mielenkiintoisinta olisi saada tietoa joltain, joka omistaisi kyseisen setin, eli 6"/8"/10" tomit tuplajalkaisessa ständissä. Kyseisen merkin laatu epäilyttää varmasti monia ja täytyy myöntää, että niin kyllä meikäläistäkin. Soitinliikkeissä vaan ei taida olla yleensä tollasia settejä, että pääsisi kokeilemaan ja jos on, niin ei varmaan saa ihan 105 euroon. Hinta on varmaan puolet korkeampi merkistä riippuen. Eli, kannattaako tilata hintaan 105€+rahti (n.17-23€)? Danke! :) Arbeit macht frei. |
Niskamies 09.11.2003 14:54:39 | |
---|
mä oon kokeillu vaan remon rotoja, ja ne oli just siistit. Vaihdat vaan kalvot, niin hyvät tulee. Ne ständit kyllä saattaa olla aika roskaa. Hanki presari ja ole tosimies! |
Off topik: Onko kokemuksia milleniumin rumpuräkeistä.Ei raaski gibraltaria laittaa. |
Baroquean 10.11.2003 07:28:20 (muokattu 10.11.2003 07:28:44) | |
---|
Off topik: Onko kokemuksia milleniumin rumpuräkeistä.Ei raaski gibraltaria laittaa. Thomannin esitteessä mainostettiin sellasta vähän kaarevaa räkkiä (Tamalla on suht samanlainen se uuden Tower Power System:n alaosa.). Täytyy sanoa, että ei ole kyllä pahemmin kokemuksia. Kuva voi aina hämätä, mutta ei se siinä kuvassa yhtään hullummalta näytä. Kiinnikkeet oli muistaakseni kahdelle tomille ja pellille. Hintakaan ei ollut tosiaan kovin paha. Olisko se ollu jotain 110-120€ luokkaa, en nyt ihan tarkkaan muista. Mutta mutta, kirjotelkaa nyt ihmeessä noista rotoista jos jollain on kokemuksia. Arbeit macht frei. |
Baroquean 10.11.2003 07:32:33 | |
---|
mä oon kokeillu vaan remon rotoja, ja ne oli just siistit. Vaihdat vaan kalvot, niin hyvät tulee. Ne ständit kyllä saattaa olla aika roskaa. Joo, Remot vois tietty olla paremmat. Hintakin olisi luonnollisesti varmaan korkeampi. Ständistäkään ei tosiaan oikeen osaa mennä sanomaan. Kalvot menis ilman muuta vaihtoon, jos vaikuttais huonoilta. Arbeit macht frei. |
Plateau 10.11.2003 19:08:43 | |
---|
milleniumeista en osaa sanoa mutta voin suositella noita Remon rotoja. Omistan 8" ja 10" rotot ja on tosi mmmygevät delerious |
miän vain 11.11.2003 08:54:37 | |
---|
Kiinnostaishan nuo, tuohon hintaan. Eikö kellään siis ole? Milleniumin räkistä täällä on ollut paljonkin puhetta. Sen voi kai tiivistää näin: klämpit pitää vaihtaa, ja pystyputkien päässä olevat peltipuomit ovat liian korkealla. Jotkut on sahannu palan pois. |
AoA 11.11.2003 20:13:06 | |
---|
Milleniumia ei tueta. heh. Mitähän minä nyt |
Jygge 14.11.2003 16:40:12 | |
---|
mulla on ne milleniumin rotot, ja on ne iha hyvät, hyvä soundi ja telinekin on yllättävän jämäkkä. Hyvää lisää saa peruspönttöjen paukutteluun. =) |