Myself 08.11.2003 21:41:47 | |
---|
Olen nyt yläasteen ysillä ja SUURENA haaveena olisi musiikkilukio, ja itseasiassa laulajaksi haluaisin.. Mutta en oikein tiedä kuinka huippumuusikko pitäisi olla jo kusiikkilukioon pyrittäessä.. Olen laulanut bändissä 4 vuotta, osallistunut laulukilpailuihin ja sijoittunut hyvin, olen soittanut myös kitaraa vuoden, pianoa vähän ja teoriassa käyn. Myös muita pienempiä musiikkijuttuja olen tehnyt ja kohtuullisesti esiintynyt. Teen biisejä itse (vaikka taitaa olla aika yksinkertaisia) ja rakastan laulamista ja musiikki yli kaiken! Mutta riittääkö se? Mitä sanotte, onko musiikkilukioihin kamalat vaatimukset?!? |
blastoff 08.11.2003 22:40:28 (muokattu 08.11.2003 22:48:10) | |
---|
En tarkalleen musiikkilukioiden vaatimustasoista tiedä, mutta tuskinpa siellä nyt ihan "huippumuusikko" tarvitsee sentään olla. Kai tuolla päästötodistuksen keskiarvollakin on pääsykokeiden lisäksi aika suuri merkitys... Kun kerran sinne noin kovasti tunnut haluavan niin ei muuta kuin pyrkimään! Jos pääset sisälle niin hieno homma, ja jos taas et niin ei se maailma siihen kaadu. Kertomasi perusteella sinulla vaikuttaisi olevan ihan hyvät pohjat sisäänpääsylle, eikä ainakaan motivaatiosta tunnu olevan puutetta. Did you know that if you play New Kids On The Block records backwards... they actually sound better - Bill Hicks |
kingdom 08.11.2003 22:48:25 | |
---|
Jos et pahasti sössi pääsykokeessa niin pääset sisälle. Miten on keskiarvo? |
isojussi 09.11.2003 04:19:39 (muokattu 09.11.2003 04:21:07) | |
---|
Kannatta ensin harjoitella kirjoittaamaan selventävämpiä otsikoita. Kusiikkilukio? No okeí, kirjoitusvirhe, mutta hauska. Ainakin minusta. Nyt menen nukkumaan ja nauran tätä itsekseni. Hyvää ötyä. Osta mut - ma olen kaupan! |
Niskamies 09.11.2003 11:11:26 | |
---|
Musiikkilukioon on helppo päästä. Olin yhden kokeessa, mutta meninkin matematiikkalukioon. Pitää laulaa, sitten jotain rytmi- ja melodiadiktaatteja, ja sitten pitää laulaa jonkun melodian perässä. Jos harrastaa musiikkia, sinne on helppo päästä. Varsinkin jos maa yli 8.5 keskiarvon. Hanki presari ja ole tosimies! |
MistyS 09.11.2003 14:44:43 | |
---|
No, mä pääsin Sibelius-lukioon..öö..8.4 keskiarvolla. Yleensä siellä on ollut vaatimus, että yli ysin pitäis olla. |
Niskamies 09.11.2003 14:58:43 | |
---|
No, mä pääsin Sibelius-lukioon..öö..8.4 keskiarvolla. Yleensä siellä on ollut vaatimus, että yli ysin pitäis olla. mikä linja? yleilinjalle on helpompi päästä ku musalinjalle... Hanki presari ja ole tosimies! |
Musalinjalle. |