Hieroglyfi 09.11.2003 08:46:37 | |
---|
Pitääkö huhut paikkansa että Nylon Beat on hajonnut ja Jonna & Erin lähtivät soolouralle, vai onko tämä vasta tulossa? Toivon pikaista vastausta. |
poppamies 09.11.2003 09:28:46 | |
---|
Pitääkö huhut paikkansa että Nylon Beat on hajonnut ja Jonna & Erin lähtivät soolouralle, vai onko tämä vasta tulossa? Toivon pikaista vastausta. No onko mitään väliä... "G-strings are for strippers" |
Hieroglyfi 09.11.2003 09:31:42 | |
---|
No onko mitään väliä... Tavallaan ei mutta se olisi hyvä tietää kun pidän keskiviikkona esitelmän Latinalaisen Amerikan musiikista ja ajattelin hieman vertailla Nylon Beat:a ja Tito Puentea. Tietenkin joku ulkomaalainen bändi olisi parempi joten jos jollekin tulee mieleen niin ilmoittaa bändin joka on jo lopettanut, musiikkiura vuosina ja albumien määrä. |
noir 09.11.2003 09:54:04 (muokattu 09.11.2003 09:54:39) | |
---|
Tito Puente on kova äijä. Onkos se muuten muissa leffoissa ollut, kuin From Dusk Till Dawn ja David Byrnen musiikkileffassa True Stories? (EDIT: Ei välttämättä tarvitse vastata, osaan guuglettaa) Ja eiköhän Nylon Beat ole kuopattu. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Hieroglyfi 09.11.2003 10:01:16 | |
---|
Tito Puente on kova äijä. Onkos se muuten muissa leffoissa ollut, kuin From Dusk Till Dawn ja David Byrnen musiikkileffassa True Stories? Vähän piti käydä lunttaamassa mutta Tito on ollu mukana Woody Allenin Radio Days:ssa ja John Candyn Armed and Extremely Dangerous:ssa. |
lxi 09.11.2003 10:04:25 | |
---|
Eivätkös nuo vuodenvaihteessa vedä jonkunsorttiset jäähyväiskeikat? "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Hotakainen 09.11.2003 11:52:25 | |
---|
Muistaakseni Tito näkyi myös elokuvassa She's so lovely. |
Nylon Beat tosiaan lopettaa, Uudenvuodenaattona viimeisen keikan vetävät Showravintola- Maestrossa. |
manfred 09.11.2003 15:47:40 | |
---|
No onko mitään väliä... Totta kai on ihan sairaasti väliä. Mulle ainakin, olihan tuo bändi olemassa lapsuudestani lähtien. Ja nyt sit lopettaa, onhan se koskettavaa. Ja sitäpaitsi nylon beat on harvinaisen hassua bilemusiikkia. Meiän bändi tulee alas niin ku lyijynen ilmalaiva
denatured |
KMT 10.11.2003 08:41:02 | |
---|
Missähän bändissä niitteen soittajat jatkavat? Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin |
absqua 10.11.2003 09:32:30 | |
---|
Missähän bändissä niitteen soittajat jatkavat? "Niiden soittajat" vetävät jo valmiiksi aika monessa muussakin bändissä ja ovat vetäneet jo aika kauan ennen Nylon Beatia. Pelimiehiä. Tuskin joutuvat työttömyyskortistoon ne jäbät vaikka NB hajoaakin. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
KMT 10.11.2003 19:19:32 | |
---|
"Niiden soittajat" vetävät jo valmiiksi aika monessa muussakin bändissä ja ovat vetäneet jo aika kauan ennen Nylon Beatia. Pelimiehiä. Tuskin joutuvat työttömyyskortistoon ne jäbät vaikka NB hajoaakin. Tiedetään, mutta ajattelin vain kysellä, jos jotain uutta juttua on tekeillä, Keitäs ne olikaan, Vesa Anttila ja Varre Vartiainen tais olla entäs keitäs ne kaksi muuta olivat? Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin |
askomiko 10.11.2003 19:57:38 | |
---|
Anssi Nykänen ja Harri Rantane? Joensuussa Nylonpiitin keikalla soitti meidän rumpalin rummuilla, ja revitteli tuplabasarikompilla tuplapedaalin huomattuaan muutaman biisin loppuhuipennukseksi. Ja kyllä oli hianoo. |
Alttoviulisti 10.11.2003 19:58:58 | |
---|
Jos mä nyt ihan oikein oon käsittäny asian,ni vissiin ne ois lähös soolouralle(valitettavasti).... |
halodrummer 10.11.2003 20:00:46 | |
---|
Jos mä nyt ihan oikein oon käsittäny asian,ni vissiin ne ois lähös soolouralle(valitettavasti).... Joo, yhdestä turhasta tuli kätevästi kaks turhaa, vai? "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Ben 11.11.2003 10:24:25 | |
---|
Anssi Nykänen ja Harri Rantane? Joensuussa Nylonpiitin keikalla soitti meidän rumpalin rummuilla, ja revitteli tuplabasarikompilla tuplapedaalin huomattuaan muutaman biisin loppuhuipennukseksi. Ja kyllä oli hianoo. Heh. Anssilta en ookkaan kuullu tuplahommia. Varmaan aika asiallisesti veti niilläki. Tosiaan kaikkihan ne soittajat on tosiaan pelimiehiä niinkuin jokui sanoi. Keikat ei keneltäkään ihan heti lopu...ja syystä. |
Jabe 13.11.2003 09:29:38 | |
---|
Tuskin joutuvat työttömyyskortistoon ne jäbät vaikka NB hajoaakin. Niin, mä otin ne ihan armosta soittamaan mun levylle. Että pysyy jätkät leivässä. :-) |
Jabe 13.11.2003 09:32:10 | |
---|
Vielä varsinaisesta aiheesta: Kait ne Jonna ja Erin molemmat alkaa omia proggigsia tehdä. Ja uskon, että ihan hyvää poppia ja rockia on luvassa. |
El Condor 13.11.2003 13:08:59 | |
---|
Tito Puente on kova äijä. Onkos se muuten muissa leffoissa ollut, kuin From Dusk Till Dawn ja David Byrnen musiikkileffassa True Stories? (EDIT: Ei välttämättä tarvitse vastata, osaan guuglettaa) Mambo Kings-leffassa oli myös, vieläpä ihan omana itsenään. Ja eiköhän Nylon Beat ole kuopattu. Hauska ajatusleikki: nyt kun on Tervomaan Jonna, ex-Gimmel Jonna ja Nylon Beatin Jonna, niin eikö niiden kannattaisi laittaa pystyyn superbändi - The Jonnas? (Vrt. esim. The Donnas tai Jormas...) |
Ossi 13.11.2003 13:28:31 | |
---|
Tito Puente on kova äijä. Eikös tää ole se edesmennyt timbalero, joka pönkitti uraansa versiollaan Santanan biisistä Oye Como va ;> "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |