Fuzzy Boner 27.08.2006 14:35:06 | |
---|
Tälläsen avaruuslaivan kohtasin eilen ja täytyy sanoa että diggailin. Onko tietoa/kokemuksia enemmän kellään? Se oli joku pro3 tms se yksilö. Ajattelin hankkia. Helppokäyttönen ja tosi hyvät pianosoundit.. CHILDREN OF BARON!!! |
M.i.k.key 27.08.2006 14:38:14 | |
---|
Mainoksia oon vaan nähnyt, en ole testannut. Hämärä mielikuva että Hellas-Pianosta Aleksanterinkadulla vois löytyä? Olet kyllä itseäsi täynnä nakkisormi, taittuukohan niin komeasti kun joka paikassa leuhkit! HOHO ashole kotitarvekiipparisti |
Fuzzy Boner 27.08.2006 14:38:56 | |
---|
Mainoksia oon vaan nähnyt, en ole testannut. Hämärä mielikuva että Hellas-Pianosta Aleksanterinkadulla vois löytyä? Mulle väitettiin et pitäis Saksasta asti hoitaa.. Oli nimittäin oikeesti ihan killeripianot + rhodesit näin nopeesti testattuna.. CHILDREN OF BARON!!! |
M.i.k.key 27.08.2006 14:43:52 | |
---|
Tsekkaapa tuoltakin: http://www.pianopro.fi/gem.htm Tuolla on kans käytettyä Rhodes-Hammondhommaa, aika kovilla hinnoilla tosin... ei ole tuota GEM-mallia mutta varmaan Alestalo pystyy hoitamaan. Olet kyllä itseäsi täynnä nakkisormi, taittuukohan niin komeasti kun joka paikassa leuhkit! HOHO ashole kotitarvekiipparisti |
Janus 27.08.2006 18:08:19 | |
---|
Hellaksen alakerrassa löytyy GEMejä, siellä oli joskus tota Pro3 tms. malliakin. En oo vähään aikaan tosin käynyt... |
Hellaksen alakerrassa löytyy GEMejä, siellä oli joskus tota Pro3 tms. malliakin. En oo vähään aikaan tosin käynyt... Oli joo. Hiplasin joskus moista siellä. Mielikuva jäi, että pianosoundi tais olla ihan hyvä ja muistaakseni potikoita oli aseteltu mukavalla tapaa, mutta kaikki muut soundit oli mielestäni suolaiseen hintaan nähden varsin karmeita. Aikaa tästä on tosin sen verran, että ei kannata välttämättä kovin paljon tähän lausuntoon luottaa. "Taide on kyllä hirveetä. Mopot, ne on jotain."
-Zarmo |
EP 27.08.2006 18:25:45 | |
---|
Saakohan tuota "läppärinä"? :) |
oizo 27.08.2006 19:29:47 | |
---|
Mulla oli joskus aikoinaan thomannilta ostettu 700e arvoinen Gem Prp7 -keikkapiano. Luja peli se oli, mutta en tykännyt tarpeeksi piano/rhodes -saundeista joten vaihdoin Roland FP-2:een. Tatsi rollossa myös parempi. Onhan tuo prp7 toki ihan eri asia kuin nuo pro -mallit joista ei mulla ole mitään kokemusta. Mut hei, ei se haittaa! |
Fuzzy Boner 27.08.2006 19:42:53 | |
---|
Mulla oli joskus aikoinaan thomannilta ostettu 700e arvoinen Gem Prp7 -keikkapiano. Luja peli se oli, mutta en tykännyt tarpeeksi piano/rhodes -saundeista joten vaihdoin Roland FP-2:een. Tatsi rollossa myös parempi. Onhan tuo prp7 toki ihan eri asia kuin nuo pro -mallit joista ei mulla ole mitään kokemusta. Toi kuulosti mun korvaan eilen jotenkin PA:n läpi ihan törkeen hyvältä. nimenomaan pianot ja jopa rhodesit(!).. Hancocki kuulemma soittelee noilla jos en oo ihan väärässä.. CHILDREN OF BARON!!! |
Janus 28.08.2006 17:28:08 | |
---|
Toi kuulosti mun korvaan eilen jotenkin PA:n läpi ihan törkeen hyvältä. nimenomaan pianot ja jopa rhodesit(!).. Hancocki kuulemma soittelee noilla jos en oo ihan väärässä.. Ja Rick Wakeman. Tietääkö joku muuten jotain GEMin RPS-mallista? Siis ihan sellainen himapiano, omat kaiuttimet, jalat ja kaikki? |
naigou 28.08.2006 18:58:00 | |
---|
On tossa vähän sellaista Solton henkeä... Möllisty. |