Aihe: Gem (keikkapianoks?)
1
Fuzzy Boner
27.08.2006 14:35:06
Tälläsen avaruuslaivan kohtasin eilen ja täytyy sanoa että diggailin. Onko tietoa/kokemuksia enemmän kellään? Se oli joku pro3 tms se yksilö. Ajattelin hankkia. Helppokäyttönen ja tosi hyvät pianosoundit..
CHILDREN OF BARON!!!
M.i.k.key
27.08.2006 14:38:14
Mainoksia oon vaan nähnyt, en ole testannut. Hämärä mielikuva että Hellas-Pianosta Aleksanterinkadulla vois löytyä?
Olet kyllä itseäsi täynnä nakkisormi, taittuukohan niin komeasti kun joka paikassa leuhkit! HOHO ashole kotitarvekiipparisti
Fuzzy Boner
27.08.2006 14:38:56
Mainoksia oon vaan nähnyt, en ole testannut. Hämärä mielikuva että Hellas-Pianosta Aleksanterinkadulla vois löytyä?

Mulle väitettiin et pitäis Saksasta asti hoitaa..
Oli nimittäin oikeesti ihan killeripianot + rhodesit näin nopeesti testattuna..
CHILDREN OF BARON!!!
M.i.k.key
27.08.2006 14:43:52
Tsekkaapa tuoltakin:
http://www.pianopro.fi/gem.htm

Tuolla on kans käytettyä Rhodes-Hammondhommaa, aika kovilla hinnoilla tosin...
ei ole tuota GEM-mallia mutta varmaan Alestalo pystyy hoitamaan.
Olet kyllä itseäsi täynnä nakkisormi, taittuukohan niin komeasti kun joka paikassa leuhkit! HOHO ashole kotitarvekiipparisti
Janus
27.08.2006 18:08:19
Hellaksen alakerrassa löytyy GEMejä, siellä oli joskus tota Pro3 tms. malliakin. En oo vähään aikaan tosin käynyt...
EP
27.08.2006 18:25:45
Saakohan tuota "läppärinä"? :)
oizo
27.08.2006 19:29:47
Mulla oli joskus aikoinaan thomannilta ostettu 700e arvoinen Gem Prp7 -keikkapiano. Luja peli se oli, mutta en tykännyt tarpeeksi piano/rhodes -saundeista joten vaihdoin Roland FP-2:een. Tatsi rollossa myös parempi. Onhan tuo prp7 toki ihan eri asia kuin nuo pro -mallit joista ei mulla ole mitään kokemusta.
Mut hei, ei se haittaa!
Fuzzy Boner
27.08.2006 19:42:53
Mulla oli joskus aikoinaan thomannilta ostettu 700e arvoinen Gem Prp7 -keikkapiano. Luja peli se oli, mutta en tykännyt tarpeeksi piano/rhodes -saundeista joten vaihdoin Roland FP-2:een. Tatsi rollossa myös parempi. Onhan tuo prp7 toki ihan eri asia kuin nuo pro -mallit joista ei mulla ole mitään kokemusta.

Toi kuulosti mun korvaan eilen jotenkin PA:n läpi ihan törkeen hyvältä. nimenomaan pianot ja jopa rhodesit(!).. Hancocki kuulemma soittelee noilla jos en oo ihan väärässä..
CHILDREN OF BARON!!!
Janus
28.08.2006 17:28:08
Toi kuulosti mun korvaan eilen jotenkin PA:n läpi ihan törkeen hyvältä. nimenomaan pianot ja jopa rhodesit(!).. Hancocki kuulemma soittelee noilla jos en oo ihan väärässä..

Ja Rick Wakeman.

Tietääkö joku muuten jotain GEMin RPS-mallista? Siis ihan sellainen himapiano, omat kaiuttimet, jalat ja kaikki?
naigou
28.08.2006 18:58:00
On tossa vähän sellaista Solton henkeä...
Möllisty.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)