Aihe: Tukka?
1 2 3 4
Eb-Aksu
09.11.2003 11:27:03
Tää aihehan ei liity musiikkiin mitenkään, mut semmosta oon miettiny, että minkälainen tukka on nykypäivän muusikolla, ja miksi. Ite oon vahvasti sillä linjalla, että parturiin voi mennä seuraavan kerran armeijassa.
Setäni on sairas, mutta maantie on vihreä.
kivi
09.11.2003 11:28:55
Tää aihehan ei liity musiikkiin mitenkään, mut semmosta oon miettiny, että minkälainen tukka on nykypäivän muusikolla, ja miksi. Ite oon vahvasti sillä linjalla, että parturiin voi mennä seuraavan kerran armeijassa.

Armeijassa?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
PJS
09.11.2003 11:41:11 (muokattu 09.11.2003 11:42:15)

ks. mun omakuva, siirryin puolivuotta sitten takas tohon lookkiin, 14 vuoden tauon jälkeen, n im happy. oon erillainen nuori.
Elämme enigmaattisia aikoja...
Pallisti
09.11.2003 13:51:54 (muokattu 09.11.2003 13:53:45)
Niin. Taikka sitten vankilassa

On siinäkin tavoitteet.

EDIT:Niin sitähän mun piti sanoa, että kyllä lyhyet ja siistit hiukset pukevat parhaiten miehiä ammatista riippumatta.
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
Vilhelmus
09.11.2003 14:23:37

Niin sitähän mun piti sanoa, että kyllä lyhyet ja siistit hiukset pukevat parhaiten miehiä ammatista riippumatta.

Mut oli puhe muusikoista eikä miehistä!
Pallisti
09.11.2003 14:52:36
Mut oli puhe muusikoista eikä miehistä!

Niin joo.. Pääsi unohtumaan ;)
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
Fortune
09.11.2003 14:54:48
Kasvatan, puoleen selkään olisi tarkoitus pysäyttää, mutta jos jaksaa harjata niin miksei pidemmäksikin.

Ja jos geeneihin on luottamista, niin kaljuuntuakaan ei pitäisi.
Look behind you, a three-necked guitar!
Sarjakuvaa?
Marico
09.11.2003 16:32:26
Kasvatan pitkäksi. Todella pitkäksi, vaikka vaikeuksia harjan kanssa voi tullakin.
Tiedät, että olet kitaristi vasta sitten, kun tiedät olevasi viisaampi kuin basisti!
Warheart
09.11.2003 16:47:48
Kyllä sitä muusikolla pitää pitkät hiukset olla. =) Etenkin hevimuusikolla.
Hevi on hyvää musiikkia, ja paskimmillaankin hevi on parasta.
pimp
09.11.2003 16:49:18
Kasvatan pitkäksi. Todella pitkäksi, vaikka vaikeuksia harjan kanssa voi tullakin.

Harjan?
KTR
09.11.2003 16:53:02
Pitkä sen olla pitää. Se parantaa soittotaitoa. Huomaahan sen, kun kaikilla hyvillä soittajilla on pitkä tukka. Ja jos ei enää ole, niin on ainakin ollut.
Snowblind
09.11.2003 16:57:32

Hiukset lähtee seuraavan kerran väliaikaisesti intissä. Pelottaa vain miten orpo olo siitä kuitenkin tulee, ja turvaton. Sitten äkkiä takasin.
Look behind you, a three-headed basist!
Fortune
09.11.2003 17:21:15
Harjan?

http://www.allforadoll.com/hairbrush.jpg

Noita käytetään hiusten setvimiseen.
Look behind you, a three-necked guitar!
Sarjakuvaa?
Tupuna
09.11.2003 17:43:45
Naisen mielipide:

Juu, meikäläinen tyccee eniten mm. Tehiksen Oton tukasta. Ja Olavi Uusivirran tukasta. Ja jos pitkä tukka on sellanen hieno 70-luvun rokkarityyliin, niin meikä diggailee! Mutta en pidä mistään hevityyliin kasvatetusta rasvasesta hiirenhännästä, mitä yritetään värjätä mustaksi vaikka aito väri onkin vaalea. Karsee :S Joten tyyli ennen kaikkea.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Jani The Rock
09.11.2003 17:48:54

Miehen (no, jonkunmoisen jätkänretkun kumminkin) mielipide: Vittuako sillä on väliä, mimmoinen tukka ihmisen päässä on? Ainakin mä olen enempi kiinnostunut siitä, mitä siellä pään sisällä liikkuu. Mutta taitaa tuo ajattelutapa olla ns. katoavaa kansanperinnettä tai urbaanilegendaa kuten möröt ja eskimot.
"Lowriding appeals to bad dudes". - A todo madre, Suavecito!
Juzzu
09.11.2003 18:09:11
Vittuako sillä on väliä, mimmoinen tukka ihmisen päässä on?

Kyllä Pop- ja rockmusiikissa ulkomusiikilliket seikat on tärkeitä. Ihmiset samaistuvat staroihinsa ja hakevat samanlaisilla ulkoisilla tunnusmerkeillä omaa tunnustustaan kuulua milloin mihinkin genreen. Näillä ulkoisilla tunnusmerkeillä myös luodaan itselle mielikuvaa sitoutumisesta ja panostamisesta ko. asiaan, jolla epäilemättä on itsetuntoa kohottava ja siten myös varmasti suoritusta parantava vaikutus. Eli ulkomusiikillisten seikkojen hyvin omaksuttu ja hallittu käyttö tekee ihmisestä paremmin milloin missäkin. Eikös Metallicastakin tullut huono sen jälkeen kun leikkauttivat hiuksensa - bändi menetti identiteettinsä.

Tähän sitten semmoinen isohko myhiö.

t:perustukka
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Definhel
09.11.2003 18:32:18
Minun tupéetani on sanottu sieneksi.
Pelkään kyllä pahoin että kun saan pääkarvani valmiiksi joudun leikkelemään ne irti.
Kosketa mieltä / Elä kuolemaa / Ymmärrä tyhmyys
Paas
09.11.2003 21:09:54
Hiukset lähtee seuraavan kerran väliaikaisesti intissä. Pelottaa vain miten orpo olo siitä kuitenkin tulee, ja turvaton. Sitten äkkiä takasin.

Hieman turvaton olo saattaa kyllä tulla minullekkin nyt kun olen jo tottunut pidempiin hiuksiin.
Takatukat kunniaan!
Paas
09.11.2003 21:10:19
Kyllä sitä muusikolla pitää pitkät hiukset olla. =) Etenkin hevimuusikolla.

Niinhän se on :)
Takatukat kunniaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)