Nolte 24.08.2006 19:06:06 (muokattu 24.08.2006 19:22:12) | |
---|
Sillonkun ekat HHX:t itselleni ostin, niin testasin samassa tilassa myös K-custom dark crasheja. Myyjä kertoi että joku jätkä oli ne tuonut vaihdossa kun oli ostanut itselleen HHX:t. Ei ne jotenkin syttynyt ollenkaan verrattuna sabianeihin. Samaa olen huomannut kaikissa uusissa Zildjianeissa. Vanhat ja ohuet avedikset ovat sitten aivan eri asia. Nyt puhuin siis crasheista. Zildjianilla taas on aivan loistavia rideja, mun mielestä. Okei. Kyllä mielelläni kokeilisin minäkin HHX:iä, eihän siinä mitään. Täytyy pitää mielessä, kun ajan kanssa liikun Helsingissä seuraavan kerran. Missäs niitä molempia myydään? Siis S:sää että Z:aa? edit. Tai, missä on hyvä valikoima molempaa merkkiä? Hyvät kamat - huono soittaja! |
Niskamies 24.08.2006 20:12:18 | |
---|
Okei. Kyllä mielelläni kokeilisin minäkin HHX:iä, eihän siinä mitään. Täytyy pitää mielessä, kun ajan kanssa liikun Helsingissä seuraavan kerran. Missäs niitä molempia myydään? Siis S:sää että Z:aa? edit. Tai, missä on hyvä valikoima molempaa merkkiä? Eipä oikein missään. Zildjiania saa DLX:stä ja Sabiania F-musiikista. F:ssä on tosin myös jonkin verran käytettyjä Ziljdianeja. More is more. |
Nolte 24.08.2006 20:19:58 | |
---|
Eipä oikein missään. Zildjiania saa DLX:stä ja Sabiania F-musiikista. F:ssä on tosin myös jonkin verran käytettyjä Ziljdianeja. Ok............................ Hyvät kamat - huono soittaja! |
dictatorsh*t 24.08.2006 20:23:14 | |
---|
Mua kyllä vähän kiinnostaisi arsenaali noita Black Metal -sarjan kelloja. Kokemuksia jollakulla? You probably prefer vinyl too, you elitist bitch. |
lethus1 25.08.2006 09:54:10 | |
---|
Mua kyllä vähän kiinnostaisi arsenaali noita Black Metal -sarjan kelloja. Kokemuksia jollakulla? Ihan päteviä kelloja. ei häviä yhtään "isojen nimien" kelloille, ehkäpä päinvastoin jopa. Tosin kuten kellot aina, kuulostaa melko gaylta liikaa viljeltynä. Ja kuten kaikki kellot (mihin itse olen törmännyt) soi kaksi vuotta. |
Mr. Morrow 26.08.2006 19:59:04 | |
---|
Aattelin seuraavaks hommata Myran splashin. Onkohan näissä yhtä paljon soundieroja, kun crasheissa? Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy! |
Aattelin seuraavaks hommata Myran splashin. Onkohan näissä yhtä paljon soundieroja, kun crasheissa? No ite oon paria tuommosta kokeillu ja eroa oli kuin yöllä ja päivällä, toinen oli tummempi ja sihahtavampi kun taas toinen oli suht kirkas ja soundissa oli "klangia" myös peltien profiilit oli melko erillaiset. Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
Mr. Morrow 26.08.2006 20:10:45 | |
---|
No ite oon paria tuommosta kokeillu ja eroa oli kuin yöllä ja päivällä, toinen oli tummempi ja sihahtavampi kun taas toinen oli suht kirkas ja soundissa oli "klangia" myös peltien profiilit oli melko erillaiset. okei --> testaamaan! Paljonkohan Millbrookissa muuten on Staggia testattavissa? Taidan tehdä tutkimusretken sinne. Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy! |
moderndrummer88 26.08.2006 20:14:50 | |
---|
okei --> testaamaan! Paljonkohan Millbrookissa muuten on Staggia testattavissa? Taidan tehdä tutkimusretken sinne. Kait siellä pitäis Suomen laajin valikoima olla Staggia Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
Mr. Morrow 26.08.2006 20:22:24 | |
---|
Kait siellä pitäis Suomen laajin valikoima olla Staggia No siihen ei paljoa tarvi. Tampereella ei ainakaan oo kun ihan pari peltiä/kauppa. Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy! |
Jeltz 26.08.2006 21:19:26 | |
---|
Aattelin seuraavaks hommata Myran splashin. Onkohan näissä yhtä paljon soundieroja, kun crasheissa? Mun 8" myran soundi on lähinnä kiinamainen "tsihh", mutta Millbrookissa testatusta samanlaisesta kuului vaan "klongg". Yksilöeroja siis paljon. |
ramzuz 27.08.2006 15:14:51 | |
---|
Turun Super ostiksessa on todella hyvä valikoima. Melkeen aina löytyy kaikkea. Poikkeuksia tietty joskus että joku on loppu. Mutta tilaavat kokoajan uusia. On siellä 30 ridekin:) |
Migo 27.08.2006 19:04:50 | |
---|
Turun Super ostiksessa on todella hyvä valikoima. Melkeen aina löytyy kaikkea. Poikkeuksia tietty joskus että joku on loppu. Mutta tilaavat kokoajan uusia. On siellä 30 ridekin:) Samaa mieltä. Olen pari kertaa paikassa käynyt ja hyvin on Stagg:n mallistoa löytynyt. Tosiaan, se ride oli jo hyvän kokokonen. Niinpä.. |
gulfstream650 31.08.2006 15:22:02 | |
---|
Rock-cover-bändimme keikoilla olen joskus käyttänyt 13" mahtavasti sihiseviä Staggeja. Ovat symbaalikeississä n grammaa kevyemmätkin kuin 14", joten siinä ainakin yksi hyöty. Ostin 13" haitsu-pellit kirppikseltä 40 eurolla. Ei ollut vertailukohtaa, joten mukaan jäivät. On aina vähän fiiliksestä kiinni laittaako haitsuständiin sihisevät Staggit vai 14" Paisteen laatupellinpalaset. Svengaa kuin kauris. |
Veksi 09.09.2006 22:02:14 | |
---|
Stagg symbaalien hinnat tulevat nousemaan.30%,koska materiaali alkaa loppua, kohta saamme messinki peltejä kiinasta. |
lethus1 09.09.2006 23:56:56 | |
---|
Tänään äänitin Stagg Furiaa (18") saman kokoisen Acustomin seassa ja jopa herra äänittäjä kehui peltiä helvetin hyvän kuuloiseksi. Sopivan räkäinen ja sopii räimeeseen kuin nenä päähän. Yllätyin itse jo siinä vaiheessa kun uskalsin lähteä tuolla Staggillä äänittämään mutta vielä enemmän kun se kuulostaakin helkkarin hyvältä. Näinkin joskus... Vompatti. |
ramzuz 24.09.2006 23:20:31 | |
---|
Ostinpa tossa traditional 16 chinan. En ole ikinä kuullut näin hyvän soundista chinaa! sihinää räkää ja voimaa. Nopea kuin kettu! Ja olen melkovarmasti vaihtamassa aax rideni takaisin staggin Dh rideen. Taasko soittamaan |
Olly 27.09.2006 00:50:57 | |
---|
Mitä luulette/tiedätte, miten mahtaa DH Brilliant 18' tulla toimeen DH Brilliant 16' kanssa? Joku saattaakin jo arvata miksi kysyn (kts. Tori) :D |
moderndrummer88 27.09.2006 10:16:14 | |
---|
Mitä luulette/tiedätte, miten mahtaa DH Brilliant 18' tulla toimeen DH Brilliant 16' kanssa? Joku saattaakin jo arvata miksi kysyn (kts. Tori) :D Miksi ei tulisi, saman soundinen pelti pari tuumaa isompana, luulisi olevan ihan passeli lisä settiin Anyone using any such item
Y.Y.Z 01.10.2006 11:58:15 | |
---|
mul on staggin chinasplash ja splash ne on parhaita menkkää ihmeessä www.youtube.com ja hakekaa sieltä billy sheehan. |