Freya 25.04.2006 21:07:39 | |
---|
Niin oudolta kuin se kuulostaakin, summonien puute jättää mielestäni suuren aukon taistelusysteemiin. Olen samaa mieltä, tai siis saattaa jättää. Esim. kympin parhaita puolia oli mielestäni se, että aeoneita sai tuunata itse niin paljon kuin halusi. Olipa hienoa käyttää übervoimakasta animaa ryhmän pelastamiseksi.. :) Mutta eipähän tuossa X-2 ollut myöskään oikeastaan summoneita. Olihan siinä tietenkin ne special-jutut, mutta eivät ne oikein yllä lähellekään normaalisummoneita kuten esim. seiskassa. Dies irae, dies illa,
solvet saeclum in favilla,
Lacrimosa dies illa,
qua resurget ex favilla
Romantikkoitkijät #35 |
Freya 25.04.2006 21:07:49 (muokattu 25.04.2006 21:08:34) | |
---|
Äh. Tuplat. Dies irae, dies illa,
solvet saeclum in favilla,
Lacrimosa dies illa,
qua resurget ex favilla
Romantikkoitkijät #35 |
Swan 25.04.2006 23:17:30 | |
---|
Olen samaa mieltä, tai siis saattaa jättää. Esim. kympin parhaita puolia oli mielestäni se, että aeoneita sai tuunata itse niin paljon kuin halusi. Olipa hienoa käyttää übervoimakasta animaa ryhmän pelastamiseksi.. :) Anima r0x0rttaa, nyt ja aina. On muuten harvinaisen kiehtova tausta sillä: http://anima.underclocked.com/history.html Mutta eipähän tuossa X-2 ollut myöskään oikeastaan summoneita. Olihan siinä tietenkin ne special-jutut, mutta eivät ne oikein yllä lähellekään normaalisummoneita kuten esim. seiskassa. *** FFX-2 SPOILER *** Joutuihan siinä tappelemaan aeoneja vastaan. Mutta kyllä niitä käyttöönkin kaipasi varsinkin alkuvaiheessa. *** FFX-2 SPOLER *** Shitti on ihan arsesta! >-)))> #26 Tori: Engl Screamer + Z-5 |
Swan 25.04.2006 23:17:42 | |
---|
Shitti on ihan arsesta! >-)))> #26 Tori: Engl Screamer + Z-5 |
Informaatiokameli 26.04.2006 00:23:24 | |
---|
Niin oudolta kuin se kuulostaakin, summonien puute jättää mielestäni suuren aukon taistelusysteemiin. Kyllähän siinä summoneita on, ovat vieläpä Esper-nimisiä olentoja kuten kutosessa. When he swims, he use räpyls.
When he drinks, he gets krapul.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali |
Swan 26.04.2006 00:44:31 | |
---|
Kyllähän siinä summoneita on, ovat vieläpä Esper-nimisiä olentoja kuten kutosessa. Jaa, luinpas sitten huolimattomasti tuon kohdan. Luulin noita joksikin ihan muiksi. Mutta tuota en kyllä oikein purematta niele, että Shivan, Ifritin ja Bahamutin putki katkaistaan tuolla tavalla. Viittauksia ilmalaivojen nimissä ei lasketa, että ne kunnolla olisivat mukana. Shitti on ihan arsesta! >-)))> #26 Tori: Engl Screamer + Z-5 |
Swan 21.05.2006 02:03:40 | |
---|
Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: MXR Phase 100 |
Kaihua 21.05.2006 11:22:54 | |
---|
Oon pelannu kaikkia Final fantasyjä ykkösestä ysiin ainakin jossain määrin. Seiskaa ylivoimaisesti eniten. Pari kertaa läpikin, kolmas kerta menossa nyt.. Ja kuten arvata saattaa eniten pidän seiskasta, siinäpä vasta loistava peli!! Täytyy muuten mainita, vaikkei tämä FF-pelisarjaan mitenkään liitykkään, että kannattaa kokeilla Metal Geareita.. Siinä toinen loistava pelisarja. ''Mut hei, sellasta se monesti on... - Life sucks, luckily I don't own one.'' |
|
Swan 26.08.2006 20:15:37 | |
---|
|
lapio 27.08.2006 00:11:08 | |
---|
Nyt olen taas vähän mätkinyt sitä Pelsiltä lainaamaani FF8 ja alkaa toimia. Ärsyttää vaan välillä tosi paljon, kun ei aina tajua mihin pitäisi mennä, kun jotkut paikat ovat hieman vammaisesti suunniteltuja. Varmaan puolituntia pööpöilin yhdessäkin kohtaa, kun en tajunnut, että hahmo osaakin kiivetä poikkeuksellisesti laatikon päälle. Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa! |
Swan 27.08.2006 00:27:11 (muokattu 27.08.2006 00:34:11) | |
---|
Nyt olen taas vähän mätkinyt sitä Pelsiltä lainaamaani FF8 ja alkaa toimia. Ärsyttää vaan välillä tosi paljon, kun ei aina tajua mihin pitäisi mennä, kun jotkut paikat ovat hieman vammaisesti suunniteltuja. Varmaan puolituntia pööpöilin yhdessäkin kohtaa, kun en tajunnut, että hahmo osaakin kiivetä poikkeuksellisesti laatikon päälle. Ai oot siellä paraatissa? Toihan oli äärimmäisen looginen kohta. Enemmän risoo se kohta, jossa pitää Squallilla seurata Irvineä ja Carawayta siellä ryysiksessä kohtauspaikalle. Sitten kun yhtäkkiä tiiraileekin toisaalle, niin sällit ovat menneet menojaan, eikä enää tiedä, mihin mennä. |
lapio 27.08.2006 12:13:57 | |
---|
Ai oot siellä paraatissa? Toihan oli äärimmäisen looginen kohta. Enemmän risoo se kohta, jossa pitää Squallilla seurata Irvineä ja Carawayta siellä ryysiksessä kohtauspaikalle. Sitten kun yhtäkkiä tiiraileekin toisaalle, niin sällit ovat menneet menojaan, eikä enää tiedä, mihin mennä. Ei se nyt niin paha ollut ja pääsin tuosta jo ohi. Nyt olen vankilassa. Mutta toivottavasti tuollaisia outouksia ei enää tule kauheasti. Vanhoissa snesin peleissä sentään näki mistä pystyi menemään ja monesti oli vielä mahdollista mennä sieltäkin mistä näytti siltä ettei pystyisi. Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa! |
DirtyFingers 27.08.2006 12:37:18 | |
---|
Ei se nyt niin paha ollut ja pääsin tuosta jo ohi. Nyt olen vankilassa. Vankila on pelin ärsyttävin ja turhauttavin kohta. Pitää juoksennella edes ja takaisin, jos haluaa saada kaikki tavarat paikasta. No, sen jälkeen paras FF kyllä tulee mielenkiintoisemmaksi... Singing alone |
Hipelius 27.08.2006 13:06:05 | |
---|
Final Fantasyja on tullut nuorempana pelattua TODELLA paljon. Läpi on kahlattu FF1,3,4,5,6,7,9 ja 10. Vitosta pelaan tällä hetkellä, vuosien tauon jälkeen. Nobuon musiikit on parasta. Piste. Kaikesta musiikista. Ni. http://www.sacrecy.com |
Lonnie 27.08.2006 14:16:05 | |
---|
Mä alottelin ysiä vähän aikaa sitten. Aattelin mahdollisimman perusteellisesti pelata, kaikki chocographit olin jo ettiny ja hahmotki alko olla jo niin hyvässä kondiksessa ettei oo ikinä ollu. Memoriaan päästessä kuitenkin keksin että ei perkele, grafiikka ja saundit on iham perseestä(emulaattorilla mennään siis), että röydetäämpä nyt niitten pluginien kanssa ihan huolella jos sais vaikka parannettua jotain. Grafiikka ja saundit parani heh juu, mutta savetukset hävis kyllä. |
Swan 28.08.2006 12:14:02 | |
---|
Mä alottelin ysiä vähän aikaa sitten. Aattelin mahdollisimman perusteellisesti pelata, kaikki chocographit olin jo ettiny ja hahmotki alko olla jo niin hyvässä kondiksessa ettei oo ikinä ollu. Memoriaan päästessä kuitenkin keksin että ei perkele, grafiikka ja saundit on iham perseestä(emulaattorilla mennään siis), että röydetäämpä nyt niitten pluginien kanssa ihan huolella jos sais vaikka parannettua jotain. Grafiikka ja saundit parani heh juu, mutta savetukset hävis kyllä. Awww, lievä vitutus päällä ton jälkeen varmaan. Mulla hävisi taannoin samanlaiset savetukset, kun olin käyttänyt halpismuistikorttia. Memoriaan asti olin päässyt, kunnes päätin pitää jonkun aikaa taukoa ennen viimeistelyä. Eikös siinä vaan sitten tauon aikana ollut koko kortti mennyt pimeäksi. Mitä tästä opimme? Älkäämme ikinä pitäkö pelaamisesta taukoa! Nimim. Ei enää koskaan Gamesterin tuotteita. |
carnation 28.08.2006 12:30:58 | |
---|
^^ savetuksien katoaminen on kyllä kauheinta mitä pelaajalle voi tapahtua. Onneksi itselleni ei ole mitään kovin pahaa sattunut sen suhteen. Jos on oikein neuroottinen, paranoidi ja pelkää muistikortin katoamista/rikkoutumista tai mitä tahansa, niin ostaa monta muistikorttia ja kopsaa tiedostot niille! Sitten on aina varastossa jos hommat kusee. |
lapio 28.08.2006 12:47:45 | |
---|
Super nintendon kaseteista häviää aina myös joskus muisti jos on pitkän aikaa pelaamatta. Ärsyttävää. Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa! |
Swan 28.08.2006 14:56:58 | |
---|
Tilasin muuten Kingdom Heartsin. Odotamme pakettia saapuvaksi. |