Rockster 25.08.2006 08:41:22 | |
---|
Kävitkö ihan itse tsekkaamassa? Olet kyllä ihme hiihtäjä... Siksi kysynkin Drummilta: Minkälaisia rumpuja sinulla on? Miksi juuri ne valitsit? Kuinka kauan olet soittanut rumpuja? Mitä rumpuja olet omistanut? Osaatko soittaa? Tappelu, tappelu, luuta ja verta... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Tindrum 25.08.2006 09:47:25 | |
---|
Kävitkö ihan itse tsekkaamassa? Olet kyllä ihme hiihtäjä... Siksi kysynkin Drummilta: Minkälaisia rumpuja sinulla on? Miksi juuri ne valitsit? Kuinka kauan olet soittanut rumpuja? Mitä rumpuja olet omistanut? Osaatko soittaa? Ai jai jai... Taidetaan päästä itse asiaan. Vastausta odotellaan... mutta säästäkää nyt pe-illaksi kovin nokkapokka, kun tv:stä tulee niin kehnoa ohjelmaa. Suositeltavia "wind-uppeja": Sinun äitisi... Siskosi oli... m© ; ) m©
Marsista ei tule löytymään minkäänlaisia merkkejä elämästä.
Chuck Norris on käynyt siellä. |
hollmi-5 25.08.2006 10:36:44 | |
---|
Se, kellä on kovin lista, on kovin jätkä! Jos laatupäätelmät Sonorista tehdään kuvan perusteella ja mielipiteet muodostuvat muualta, kuin kokemuksen kautta, ollaan metsässä. Tämä Drumm on sitä mieltä, että Ludwigin kaikki metalliosat tulevat Taiwaniasta, vaikka mitään todisteita ei pysty väitteensä tueksi esittämään. Dixonin asiakaslistalta löytyy Conn-Selmer, joka omistaa Ludwigin. Ludwigiahan siellä ei ole mainittu, mutta varmasti ne Taiwanin Ludarit on saaneet rautaisannoksensa Dixonilta. Joo joo. Kovin lista ja silleen, mutta minulla on noita Saksalaisia Sonoreita ollut monta settiä ja kaikki ovat olleet hyvää laatua, ei virheen virhettä missään havaittavissa. Siksi minun on helppo heiluttaa sitä lippua. Ludareista diggaan nostaligiasyistä ja ne on sielukkaita rumpuja. Työn laatu on hyvää, mutta Sonorilla se on vielä paljon parempaa. Jos otan vaikka vuoden -76 haitsuntelineen miltä tahansa valmistajalta, on Sonor aivan omaa luokkaansa. Muutenkin minun mielestä rumputehtaassa ja sen tuotteissa on enemmän fiilistä, kun lähes kaikki tehdään oman katon alla. Sonorilla näin tehdään. Siellä on oma metalliosasto HW:n duunaukseen. Mikä ihmeen rumputehdas se on, joka tilaa runkonsa ja kaikki osansa muualta? Se on kokoonpanopaja. Sitä hommaa osaa tehdä kuka vain. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Magiz 25.08.2006 12:21:43 | |
---|
ludwigin rauta ei ole kyllä liikaa hyvää palautetta saanut. itsellä ei ole siitä liikaa kokemuksia, speedkingistäkin hyvin vähän. mutta ludarin rummut on kaikki erittäin laadukkaita mitä olen testannut (no tietenkin accentit oli aika kehnot, mutta..) oon testannut classic maple settiä ja classic birch. oon testaillut sonoreita hyvin vähän jos ollenkaan, joten vertailemaan en lähde, mutta silti on pakko hehkuttaa että ludwig classic maple setti on todella hyvä setti. :) (hieman oma lehmä ojassa kun tuo kyseinen setti mulle on tulossa, mutta silti voiko kukaan olla eri mieltä..? voiko tuota settiä väittää huonoksi..?) Keep it Fresh |
HeavyMachinery 25.08.2006 12:28:34 | |
---|
l(hieman oma lehmä ojassa kun tuo kyseinen setti mulle on tulossa, mutta silti voiko kukaan olla eri mieltä..? voiko tuota settiä väittää huonoksi..?) Toki voi ? Eri asia kuin on totuuden laita... Eipä noissa minkään firman op of line seteissä mitään valittamista ole. Makuasioita monet seikat on. Siinnä on hollmi oikeassa että sonori on vienyt homman pisimmälle. Esim DW teettää paljon ulko puolisilla lihankkioilla. Toisaalta onko se sitten asiakas ystavillista että jonkin pienen eron takia hinta ero on iso ? Eipä siinnä mitään. Mulle kelpaa hieman huonommin viimmeistellyt rummutkin koska osaan itse hilata ne sille tasolle kuin vimosen päälle setit... Joka firmalla on varmasti joukossa kusta ja paskaa siitä ei päästä yli sen määrä on vain erillainen eri firmoilla... Itse on ole valmis maksamaan tonnia enempää sen takia että lakka kiiltää komeammin, kyllä siihen tarvitaan muutakin.... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
hollmi-5 25.08.2006 12:54:41 | |
---|
silti on pakko hehkuttaa että ludwig classic maple setti on todella hyvä setti. Jostakin syystä Classic Mapleilla soittelen itse mieluiten ja se kulkee keikoilla mukana. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
tolppa-apina 25.08.2006 16:15:16 (muokattu 25.08.2006 16:15:59) | |
---|
Höh, miksei sen ihme jätkä nyt vastaa, joka väitti ludwigin osien olevan taiwankamaa ja joka solvasi sonorin (mitälie_über) Q- settiä. Haluan nähdä tämän ennenkuin lähden oluelle. EDIT. siis Ddrumm tai jotain. Not funny |
Jarnold 25.08.2006 16:27:51 | |
---|
Kumpi on parempi, Ludwig acrolite uutena vai joku dw:n virveleistä? vai onko kumpikaan noista paras (tai edes hyvä) vaihtoehto siihen hintaluokkaan? YYZ |
Jupi57 25.08.2006 21:07:38 | |
---|
Kumpi on parempi, Ludwig acrolite uutena vai joku dw:n virveleistä? vai onko kumpikaan noista paras (tai edes hyvä) vaihtoehto siihen hintaluokkaan? Siis uutena? Ei kuule onnistu 300 €:lla. Näistä DW on pahempi/parempi jos haluat läpitunkevan virvelin äänen. |
Jarnold 25.08.2006 22:03:16 | |
---|
Siis uutena? Ei kuule onnistu 300 €:lla. Näistä DW on pahempi/parempi jos haluat läpitunkevan virvelin äänen. En tarkoittanut 300€ vaan sillä päälle 400€ mitä ne nyt maksaakaan.. mutta juu YYZ |
jazzmies 25.08.2006 23:32:11 | |
---|
Suurin osa uusista 300 € virveleistä on ihan kelpo rumpuja. Ihan sama mikä pro-merkin semi-pro- tai pro-snare on kysymyksessä, niin saundi on ihan siedettävä ja virittämisellä todella hyvä. Kesällä heitin festarikeikan jollakin Yamahan Stage Custom -snarella, mikä on vissiin alempaa semi-pro-tasoa tai jotakin. Parin minuutin vääntämisen jälkeen sain siitä paremman soundin kuin 98,7 % teistä saatanan suprien ja akrolitien kanssa. Soundi lähtee ihan muualta kuin kamarunkkauksesta ja lopun elämää kestävästä "mahdollisimman virheettömän museo-supran metsästämisestä Ebaysta + rahti + tulli +alv". Saman ajan mitä metsästää jotakin gromagnonin virveliä, voisi oikeasti opetella soittaan sitä saatanan melko hyvää akroliteä ja olla julistamatta kampakeraamista ylivoimaa COB-helvetissänne. Nähhään! Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
Jupi57 25.08.2006 23:40:08 | |
---|
Suurin osa ... änne. Nähhään! Aivan! Tähän pitää kirjoittaa jotain; hyvä näin. |
hollmi-5 26.08.2006 02:47:29 (muokattu 26.08.2006 02:51:43) | |
---|
Nyt on Jazzmies ottanut itsetunnon kohottajaa. Minä lupaan todistaa sinulle, että se sinun virittämäsi Yamaha ei pärjää sille minun virittämälle "ihan sama, minkä Ludwigin virveilin minun kokoelmastani poimit" -Ludwigille. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
miccomalliton 26.08.2006 02:50:12 | |
---|
Olisko jo aika ihan virallisten drumbattlejen? Glory, glory hallelujah!! |
Vähän offaria: Soititko Hollmi ´90-luvun alussa VV/TV:ssa? Olin yhden keikan muinoin kattomassa. Glory, glory hallelujah!! |
hollmi-5 26.08.2006 02:55:54 | |
---|
Soititko Hollmi ´90-luvun alussa VV/TV:ssa? Olin yhden keikan muinoin kattomassa. Hauska yhteensattuma. Tulin juuri kotiin VV/TV:n keikalta. Huomenna on kaksi lisää. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
miccomalliton 26.08.2006 03:00:47 | |
---|
Hauska yhteensattuma. Tulin juuri kotiin VV/TV:n keikalta. Huomenna on kaksi lisää. Nonnih! Et varmasti muista, mutta joskus ihan ´90-luvun alussa teillä oli keikka Juvalla, Sampolan nuorisotiloissa. Siellä näin teidät ja silloinen vokalistinne oli ihan kauheessa kaasussa :) Onko mitään muistikuvaa? Glory, glory hallelujah!! |
HeavyMachinery 26.08.2006 08:47:48 | |
---|
Suurin osa uusista 300 € virveleistä on ihan kelpo rumpuja. Ihan sama mikä pro-merkin semi-pro- tai pro-snare on kysymyksessä, niin saundi on ihan siedettävä ja virittämisellä todella hyvä. Kesällä heitin festarikeikan jollakin Yamahan Stage Custom -snarella, mikä on vissiin alempaa semi-pro-tasoa tai jotakin. Parin minuutin vääntämisen jälkeen sain siitä paremman soundin kuin 98,7 % teistä saatanan suprien ja akrolitien kanssa. Soundi lähtee ihan muualta kuin kamarunkkauksesta ja lopun elämää kestävästä "mahdollisimman virheettömän museo-supran metsästämisestä Ebaysta + rahti + tulli +alv". Saman ajan mitä metsästää jotakin gromagnonin virveliä, voisi oikeasti opetella soittaan sitä saatanan melko hyvää akroliteä ja olla julistamatta kampakeraamista ylivoimaa COB-helvetissänne. Nähhään! Voitaisiin perustaa anti supra kerho.... Jazzmies puhuu asiaa. Liian moni luulee että vain jostain yhdestä asiasta voi lähteä oikea soundi, sen sijaan keskitytään pohtimaan millä kalvoilla ja rummuilla se soundi saadaan kun pitäisi keskittyä siihen että kuinka se soundi saadaan virittämällä ja soittamalla.... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
CD 26.08.2006 16:08:07 | |
---|
Sonorilla näin tehdään. Siellä on oma metalliosasto HW:n duunaukseen. Mikä ihmeen rumputehdas se on, joka tilaa runkonsa ja kaikki osansa muualta? Se on kokoonpanopaja. Sitä hommaa osaa tehdä kuka vain. Sonorkaan ei nykypäivänä tee itse metalliosia rumpuihin, ne teetetään alihankkijoilla, Sonor kuitenkin viimeistelee metalliosat itse. Näin siksi että Saksan ympäristösäädökset ovat tiukentuneet. |
Youni 26.08.2006 23:32:12 | |
---|
VV/TV - Ja pallit heiluu! Komppaan Jazzmiestä. Näin se on nähtävä. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |