Aihe: Trick Pro1-v pedaali
1 2
Magiz
25.08.2006 12:02:37
Näinpä. Mun nähdäkseni Roberto on tähän mennessä ainut jolla tämän ketjun kirjoittajista on itse pedaalista minkäänlaisia omakohtaisia kokemuksia.

jos joku tuollaiset saa jostain käsiinsä, ni minäkin toki haluaisin sellaisia testailla, ihan vain yleissivistääkseni itseäni.
Keep it Fresh
Roberto
25.08.2006 14:30:48

Nyt Roberto sun puheet kuulostaa siltä ettei millään basaripedaalilla yleensäkään tee mitään..?

Ei, vaan että tollasten vehkeiden kanssa menee säätöjä runkatessa hukkaan puoli elämää, ja senkin ajan vois käyttää soittamiseen. Turhuutta.
HeavyMachinery
25.08.2006 14:39:16

Ei, vaan että tollasten vehkeiden kanssa menee säätöjä runkatessa hukkaan puoli elämää, ja senkin ajan vois käyttää soittamiseen. Turhuutta.

Eihä tossa ole kuin marginaaliset säätö mahdollisuudet.... Pitäiskö autoissakin olla penkki koko ajan samalla kohdalla ettei vaan kuluisi aikaa säätämiseen ? Kyllä se se pitää olla säädettävussä ajonautinnon kannalta mukavimpaan asentoo olise sitten auto tai basarin pedaali...
Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa....
WyW
25.08.2006 14:41:59 (muokattu 25.08.2006 14:45:13)

Tolla perusteella kaikki isompien valmistajien pedaalit ovat turhia pelejä (Iron Cobra, Eliminator, DFP-9410...). Jos ei oikeesti o mitään annettavaa tälle keskustelulle, ole hyvä ja toimi niinkuin aikuiset tekee ja mene marmattamaan vaimolle paskasta makaronilihalaatikosta (ja pysy pois tästä topicista). Oikeesti sun juttujen arvo tälle topicille on ollut aika pahasti negatiivisellä puolella.

edit: itse ainakin pysyn pois sutijatsikeskusteluista ja vintagepönttöjen kehumisthreadeista, kun en niistä itse niin hirveästi välitä.
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain
moderndrummer88
25.08.2006 14:43:56
Onko Roberto oikeasti Järvihirviö... hahaa, arvoitus ratkennut!
Anyone using any such item will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours
kattila
25.08.2006 14:49:37

Vaikuttaa jännältä pedaalilta ja olisihan tuota hauska kokeilla. Kuulin, että tuossa jousi toimisi niin, että kun polkasee pedaalia niin jousi menee kasaan ja pedaalin palautuessa jousi jännittyy. Tiedä sitten minä en.
MegaMan Club #008 - Spark Man
Roberto
25.08.2006 15:00:16

Tolla perusteella kaikki isompien valmistajien pedaalit ovat turhia pelejä (Iron Cobra, Eliminator, DFP-9410...).

Aivan. Olette nero.

Jos ei oikeesti o mitään annettavaa tälle keskustelulle, ole hyvä ja toimi niinkuin aikuiset tekee ja mene marmattamaan vaimolle paskasta makaronilihalaatikosta (ja pysy pois tästä topicista). Oikeesti sun juttujen arvo tälle topicille on ollut aika pahasti negatiivisellä puolella.

Riippuu mistä päin tsiigailee.

edit: itse ainakin pysyn pois sutijatsikeskusteluista ja vintagepönttöjen kehumisthreadeista, kun en niistä itse niin hirveästi välitä.

Onks täällä sellasiakin?
WyW
25.08.2006 16:26:51 (muokattu 25.08.2006 16:29:24)

Riippuu mistä päin tsiigailee.

Niin toki jos pikkunäppärä muka-oveluuksien heittely ja itsekseen niille hykertely lasketaan lisäarvoksi niin eihän siinä mitään. Asialinjallahan olisit voinut todeta esimerkiksi, että:

"
Heipä hei,

Itse tuollaista pedaalia kävin testaamassa ja totesin ainakin omiini tarpeisiini siinä olevan liian paljon säätöjä. Pedaali voisikin ehkä paremmin sopia äärimetallin soittajille joille kaikki pitää olla lenkkareista lähtien kunnossa setin taakse mennessä.
"

Onks täällä sellasiakin?

Ei varmaan kun kaikki pahat tuplapedaalihevimöröt (lasken itseni juuri tähän kategoriaan) on vieneet palstan keskustelun tason niin alas. ;) ;) ;) ;)

Ylläpito voisi puolestani lukita tämän ketjun, sillä m.net "dadailu" vissiin savusti tästä threadista asian ulos muuttaen pikkuovelaksi sanailuksi ja toisille vinoiluksi.

edit: neljä sarkasmihymiötä lisätty
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain
Roberto
25.08.2006 17:10:53

Niin toki jos pikkunäppärä muka-oveluuksien heittely ja itsekseen niille hykertely lasketaan lisäarvoksi niin eihän siinä mitään.

Tai jos ottais sen kuupan hetkeksi pois sieltä heviämpäristä niin voisi tajuta esimerkiksi kuinka spedeä on, että kaikki pitää olla lenkkareista lähtien kunnossa setin taakse mennessä., tai sen kuinka paljon musiikillista informaatiota lisää se, että sähkösettiä kolistaessa basarin pedaalin nuijat on huopaa... hoh.
Lapaluu
25.08.2006 17:18:50
Kyseisellä pedaalilla ei siis voi soittaa bassorumpua ollenkaan...? Jos sillä ei kerran mitään musiikkiin liittyvää voi tehdä.. Siis kai nyt axiseillakin voi soittaa rokkia? Mikä tarve se on aina haukkua paskaksi kevyemmät ja "nopeaan musiikkiin" soveltuvat pedaalit?

Yst. terv. Hämmästynyt

Ja niin, kiva olisi kokeilla tuollaisia pitkääkin pidemmälle vietyjä pedaaleita. Varmasti aivan omanlainen tatsinsa tuollaisissa. Suoravetoja haluaisin kokeilla muutenkin.
Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all) ,,/
isoaarne
25.08.2006 17:25:08 (muokattu 25.08.2006 17:31:32)
Tai jos ottais sen kuupan hetkeksi pois sieltä heviämpäristä niin voisi tajuta esimerkiksi kuinka spedeä on, että , tai sen kuinka paljon musiikillista informaatiota lisää se, että sähkösettiä kolistaessa basarin pedaalin nuijat on huopaa... hoh.

Ole hiljaa kun et mistään mitään tiedä. Oletat vaan. Minä tiedän. Minun mielipiteeni on parempi kuin sinun. Ja minulla ei ole huumorintajua. ;)
Ei vaineskaan, vitsillä tässä vaan, mutta menkää DADAan jatkamaan..

Itseä ei suuremmin ITSE AIHEEN PEDAALI kiinnosta, koska kyseessä on suoravetopedaali.

Olen jo kohtaloni hyväksynyt: Eliminator

Mod. Huom: Aihe on mennyt kiistelystä vittuilun puolelle. Laitan lukkoon, jos aiheesta on asiallista keskusteltavaa avatkaa uusi.
"Expect the unexpected"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)